Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Tom

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Tom » 10 jan 2012, 14:33

Ik denk niet dat Beatrix bang is of hoeft te zijn van Wilders :)
Zij is imho op een heel ander niveau bezig.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 10 jan 2012, 14:37

Tom schreef:Ik denk niet dat Beatrix bang is of hoeft te zijn van Wilders :)
Zij is imho op een heel ander niveau bezig.
Tja dat zal.

Ennuh, Marie Anoinette hoefde ook niet bang te zijn voor het Franse volk. De Romanovs ook niet voor 't Russische volk......nu is Trix wel ff wat anders natuurlijk.

Elise

Bericht door Elise » 10 jan 2012, 14:40

Luco schreef:Het is dus net DF, je mag op iedereen commentaar hebben, vooral over buitenlanders, uitkeringstrekkers, zakkenvullers, slechte chauffeurs enzenzenz.
Maar zodra je kritiek hebt op DF zelf of een hielelikker die het altijd met DF eens is wordt het ineens anders :hungry: :hungry: :hungry: :hungry: :hungry: :hungry:
Heb je je pilletjes vergeten in te nemen Luco?

Robin

Bericht door Robin » 10 jan 2012, 14:42

Wilders cs heeft 'n goeie voedingsbodem-------> de groeiende onvrede van het volk. Dat heeft GW prima in de gaten, met z'n vaak idiote gedachtengang. Hij triggert de andere partijen en zo krijg je(doordat die andere partijen happen op zijn verhalen) nog meer onrust/frictie.

Een van die 'andere partijen'' is ook eigenlijk Trix/koningshuis. Wat Rico dus constant zegt. Iedereen triggert. Ben geen fan van Wilders, maar ook niet echt van Trix cs in dit soort gevallen, want ze laat zich indirect toch kennen. Zo ver boven 't volk verheven (mentaal) staat ze dus niet. Ze voelt ook nattigheid. Maar macht heeft ze zeer zeker! Teveel? Ik vind van wel.

Ook met d'r kersttoespraak, crisis/hand op de knip/groeiende armoe etc. Hoor wie 't zegt. :D

HansD

Bericht door HansD » 10 jan 2012, 15:05

:slapen: gaat het hier nu nog steeds over het wereldschokkende feit van het omdoen van een hoofddoekje voordat een moskee wordt bezocht?

Eens met Robin, als GW iets goed kan ik het aandacht genereren.

Tom

Bericht door Tom » 10 jan 2012, 15:23

Ik zie een Beatrix nooit reageren op zaken in Den Haag, laat staan op Wilders z'n uitspraken. Daarom denk ik niet dat zij zich druk maakt om hem.
Dat Wilders een onruststoker is klopt maar wie neemt hem nou serieus? Hij zorgt voor wat opschudding en wrijving, ergste wat er dan kan gebeuren is dat we opnieuw naar de stembus moeten maar geloof niet dat Beatrix daar heel erg om wakker ligt.

Robin

Bericht door Robin » 10 jan 2012, 15:25

Tom schreef:Ik zie een Beatrix nooit reageren op zaken in Den Haag, laat staan op Wilders z'n uitspraken. Daarom denk ik niet dat zij zich druk maakt om hem.
Dat Wilders een onruststoker is klopt maar wie neemt hem nou serieus? Hij zorgt voor wat opschudding en wrijving, ergste wat er dan kan gebeuren is dat we opnieuw naar de stembus moeten maar geloof niet dat Beatrix daar heel erg om wakker ligt
.
Ik denk dat je je best in dit hele verhaal vergist, al was ik 't ook liever met je eens hoor.
Laatst gewijzigd door Robin op 10 jan 2012, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Tom

Bericht door Tom » 10 jan 2012, 15:26

Zou kunnen.

Robin

Bericht door Robin » 10 jan 2012, 15:28

Als GW wil/kan doorzetten wat ie met 't koningshuis wat van plan is, moet je er maar op rekenen dat dat Trix cs aardig dwars zit. De AIVD staat met GW al jaren op 'scherp'. Met Pim Fortuin al. Alle 'oproerkraaiers'die de rust verstoren , worden dik in de gaten gehouden.

Ik ben niet zo pro koningshuis qua 'macht' de laatste jaren. Maar ik vertik 't wel op Wilders te stemmen omdat ie dat in z'n partijprogramma heeft bijvoorbeeld. Zo gek ben ik nu ook weer niet.

Elise

Bericht door Elise » 10 jan 2012, 15:37

Grappig hoe het de hele tijd gaat over Geert Wilders en onze koningin....... ik hoor niemand over het standpunt van de andere politieke partijen hierin.....

RVV

Bericht door RVV » 10 jan 2012, 15:38

Job zit nu tevreden in een theehuis :coffee:

Robin

Bericht door Robin » 10 jan 2012, 15:42

Elise schreef:Grappig hoe het de hele tijd gaat over Geert Wilders en onze koningin....... ik hoor niemand over het standpunt van de andere politieke partijen hierin.....
Hebben die andere politieke partijen dan een standpunt überhaupt? Ik hoor ze alleen maar in de aanval gaan tegen GW:Welles/Nietes. En zo idioot de uitspraken van Wilders negen van de tien keer zijn, minstens zo idioot zijn de tegenaanvallen vaak van die partijen...dus kortom er gebeurt geen zak van beide kanten, behalve welles/nietes.

HansD

Bericht door HansD » 10 jan 2012, 15:45

Wat zijn de standpunten van andere partijen dan? Waar wil je het over hebben Elise? Zeg het maar.

Dit vind ik dan wel weer humor van Pechtold. http://politiek.blog.nl/algemeen/2012/0 ... nvertoning

Elise

Bericht door Elise » 10 jan 2012, 15:47

HansD schreef:Wat zijn de standpunten van andere partijen dan? Waar wil je het over hebben Elise? Zeg het maar.

Dit vind ik dan wel weer humor van Pechtold. http://politiek.blog.nl/algemeen/2012/0 ... nvertoning
:goodnight:

HansD

Bericht door HansD » 10 jan 2012, 15:48

????? Jij brengt het onderwerp van standpunten van andere partijen toch ter sprake? Mag je de discussie ook starten.

Elise

Bericht door Elise » 10 jan 2012, 15:50

Robin schreef:
Elise schreef:Grappig hoe het de hele tijd gaat over Geert Wilders en onze koningin....... ik hoor niemand over het standpunt van de andere politieke partijen hierin.....
Hebben die andere politieke partijen dan een standpunt überhaupt? Ik hoor ze alleen maar in de aanval gaan tegen GW:Welles/Nietes. En zo idioot de uitspraken van Wilders negen van de tien keer zijn, minstens zo idioot zijn de tegenaanvallen vaak van die partijen...dus kortom er gebeurt geen zak van beide kanten, behalve welles/nietes.
Alle politieke partijen hebben een standpunt t.a.v. ons koningshuis, onze koningin, ceremonieel koningschap etc.

Elise

Bericht door Elise » 10 jan 2012, 15:51

HansD schreef:????? Jij brengt het onderwerp van standpunten van andere partijen toch ter sprake? Mag je de discussie ook starten.
Jij hebt echt een heel slecht/selectief geheugen zeker :popcorn:

HansD

Bericht door HansD » 10 jan 2012, 15:56

Waarschijnlijk. Dat je het niet vaak met me eens bent weet ik maar om dan op zo'n manier te reageren lijkt me niet bevorderlijk voor een draadje.

Dus doe nog maar een keer je best om je mening over de standpunten van andere partijen te posten die je zelf ter sprake hebt gebracht en dan lees ik het vanavond of morgen wel.

Robin

Bericht door Robin » 10 jan 2012, 15:57

Elise schreef:
Robin schreef:
Alle politieke partijen hebben een standpunt t.a.v. ons koningshuis, onze koningin, ceremonieel koningschap etc.
Ik dacht dat Wilders daar 't extreemst mee is?
Anyway, ik stem niet op 'n bepaalde partij omtrent hun stanpunten tov het koningshuis. Het is natuurlijk groter dan dat. Maar dan nóg mag ik me wel eens achter de oren krabben over/irriteren aan ons koningshuis, net als Rico bij tijd en wijle, nietwaar. Net als dat ik dat doe bij Rutte(waar ik altijd op stemde), Zalm, Wilders, CDA en vaak nog meer bij andere meer sociaal voeldende(yeah right) partijen. :tooth:

Michel P

Bericht door Michel P » 10 jan 2012, 16:07

Bea en haar kersttoesprak is doorspekt van politiek.............. zeer ergelijk en een bewijs dat ze meer macht heeft dan menigeen denkt. Dus of opheffen of alleen lintjes knippen.

Michel

Tom

Bericht door Tom » 10 jan 2012, 16:12

Wat is er mis met haar macht? Ik zie het haar niet misbruiken.
En wat is het alternatief.. een president.. hoe zie je dat voor je, dat een flapdrol als Balkenende president is? :lol:
Van veel politici heb ik geen hoge pet op.

Robin

Bericht door Robin » 10 jan 2012, 16:16

Tom schreef:Wat is er mis met haar macht? Ik zie het haar niet misbruiken.
En wat is het alternatief.. een president.. hoe zie je dat voor je, dat een flapdrol als Balkenende president is? :lol:
Van veel politici heb ik geen hoge pet op.
Indierct 'misbruikt' ze d'r macht wel in d'r kersttoespraak Tom, wat Michel hierboven zegt....

Ik heb ook van veel politici geen hoge pet op, van Wim Lex evenmin, gelukkig dat de 'macht'dan beperkt is.

Ik zie Maxima dan weer wél als 'n intelligente sterke en moderne frisse vrouw, hoe 'golddiggerachtig' ze de schijn eerst ook tegen had , naar mijn idee. Ik vond d'r ook sexy met dat hoofdoekje zo. Alsof ze zo in/uit d'r Z4 kon stappen. :D

Tom

Bericht door Tom » 10 jan 2012, 16:20

Dat vind ik geen misbruik van macht...
Geloof ook niet dat het lieverdjes zijn (hebben we tijdens de oorlog wel gemerkt) maar 't is niet dat we het zo slecht hebben met dat koningshuis hier. Die kersttoespraak, tja het zal wel.

Robin

Bericht door Robin » 10 jan 2012, 16:24

Tom schreef:Dat vind ik geen misbruik van macht...
Geloof ook niet dat het lieverdjes zijn (hebben we tijdens de oorlog wel gemerkt) maar 't is niet dat we het zo slecht hebben met dat koningshuis hier. Die kersttoespraak, tja het zal wel.
We hebben 't heel niet slecht met hun. Klopt.

Maar ik erger me wel eens aan hun onschendbaarheid in Nederland waar iedereen 'gelijk is' en als dat niet zo is wordt de 'kleine kapitalist' die met z'n kop boven 't maaiveld uitsteekt z'n kop'd'r af gehakt, maar wél krampachtig blijven doen bij het koningshuis. Beetje hypocriet vind ik dat van 'de burger' die zo pro koningshuis is.....

RVV

Bericht door RVV » 10 jan 2012, 16:42

Wat is er mis met haar macht? Ik zie het haar niet misbruiken.
Macht is een instrument om je eigen instituut in stand te houden.

Geen hoger aanzien dan het koningshuis in NL... daar doe je wel je best voor om dat in stand te houden. Daarvoor is een vinger in de politieke pap noodzakelijk.

Van mij MAG het koningshuis blijven bestaan zoals het bestaat, maar zonder enige vorm van politieke sturing of beïnvloeding.

Is dat filmpje van Lucky TV/DWDD al weer online? Nee? Nuff said..

EDIT, filmpje staat weer online.

Plaats reactie