Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
tomgtr

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 08 jan 2012, 16:04

:tooth:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 09 jan 2012, 21:57

smiley schreef:Toch hoop ik dat dit vreselijke ongeluk een trigger wordt, om agenten met meer uit te rusten dan een knop om matrixborden aan te passen.
Spijkermatten, een paar dikke wegdrukvolvo's etc. Uit de opbrengst van de jaarlijkse bekeuringen moet dat goed te bekostigen zijn.
Om even een premier te quoten..... MOOI.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... spijk.html

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 09 jan 2012, 22:04

Spijkermatten, ik las 't . Zoals ook al in de reacties in de link, drie letters:
RFT.

:D

RVV

Bericht door RVV » 09 jan 2012, 23:08

Trixie in een Moskee???

tomgtr

Bericht door tomgtr » 09 jan 2012, 23:36

Snap het probleem niet zo. Hier hebben we zo ons mond vol dat buitenlanders zich niet aanpassen en zich niet gedragen naar onze normen en waarden maar een vertegenwoordiger van ons land mag zich niet respectvol opstellen in het buitenland?

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 09 jan 2012, 23:55

Ik heb een hekel aan religie maar zie het probleem ook niet zo. Als ze ff in die moskee wil kijken, best toch. En als daarbij zo'n doek om de kop hoort, soit. Blijf er anders gelijk ook maar, heks. :)

Ik bedoel, ga later deze maand ook naar Dubai. Misschien ook even in een moskee daar kijken. Het feit dat ik niets met godsdienst heb wil niet zeggen dat het niet interessant kan zijn. En als ik daar de schoenen uit moet doen, dan doe ik dat uiteraard. Je moet je een beetje aanpassen aan de lokale gebruiken vind ik, is andersom ook zo als ze hier komen. En ik kies er zelf voor om naar een moslimland op vakantie te gaan dus daar ga ik niet rondlopen met een 'allah houdt van kleine meisjes' t-shirt.

Voor je het weet ligt m'n kop eraf, ik pas wel op. :dood: :)

HansD

Bericht door HansD » 09 jan 2012, 23:58

Heeft RVV er een probleem mee dan? Trix en aanhang zijn idd in een moskee geweest, that's it.

Als het om dat gezeik om het hoofddoekje gaat ben ik het met Tomgtr eens. Wat is het probleem daarmee? Als je hier in NL een moskee in gaat doe je toch ook je schoenen uit, in een kerk neem je je pet af of kom je niet halfnaakt, ed.

ff gejat van de buren omdat guppie natuurlijk weer vooraan stond met janken/twitteren. Of mag een keppeltje wel?

Afbeelding

Het is eigenlijk zonde van de tijd om op die twitterdiarree van hem te reageren. Ga eens een normaal debat aan met onderbouwde standpunten ipv met 140 tekens aandacht te genereren.

Is elsevier tegenwoordig ook al lid van de linkse kerk? http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Comme ... ilders.htm

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 10 jan 2012, 00:12

Hahaha, deze is wel leuk: http://www.luckymedia.nl/luckytv/

RVV

Bericht door RVV » 10 jan 2012, 00:16

Of ik er een probleem mee heb? Nee, maar het lijkt me bij uitstek te passen in dit draadje. Trixie ziet er over het algemeen al vrij belachelijk uit met die taarthoedjes. Nu lijkt ze wel een ingepakte carnavalsganger.

Overigens zou ik zelf never nooit zoiets willen, dan maar geen moskee bekijken. Niks tegen het type gebouw opzich. Maar als ik een kathedraal wil bekijken ga ik me ook niet verkleden.

Overigens denk ik wel dat er een dubbele boodschap achter zit vanuit het koninklijk huis.

Snipe

Bericht door Snipe » 10 jan 2012, 00:20

When in France, do as the French do.

Metchu

Bericht door Metchu » 10 jan 2012, 00:36

lekker kunnen discussieren om futiliteiten... Nederland ten top! Lekker echte problemen maskeren met volksmennende onzin... Lekker word wakker Nederland roepen, terwijl iedereen met de grootste onzin discussies in slaap gesust word...

lekker!

Doe eens een paar van deze dingen lezen en laten we het daarover hebben:

http://lmgtfy.com/?q=biggest+problems+i ... etherlands

1. Economische positie die achteruitgaat met huidige opstelling jegens het buitenland
2. vergrijzing
3. het tegenelkaar opzetten van bevolkingen
4. Waterniveau dat omhoog komt..

zomaar 4 puntjes...

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 10 jan 2012, 08:24

Snipe schreef:When in France, do as the French do.
Zo is het. Je bent DAAR, dus je past je aan.

Mensen die HIER(tikt op 'zn voorhoofd met z'n wijsvinger) zijn, passen zich HIER ook aan , toch? :D

Dit gaat nergens over van Wilders, stom idioot. Maar vergeet Trix cs ook niet. Sluw vos met d'r streken. Pas maar op. Meer 'macht'dan we denken, dat mens. :(

RVV

Bericht door RVV » 10 jan 2012, 08:43

Sluwe vos idd, want dit is gewoon een charmeoffensief richting pvda stemvee (zie je nou wel het koningshuis is er ook voor de moslims) en gelijktijdig een middelvinger naar Wilders, in de ogen van het Koningshuis hun grootste bedreiging. Dit is allemaal zo opzichtig geregiseerd. Heeft geen fuck met aanpassen elders te maken. Afgezien van het feit dat daar niets mis mee is, had de RVD er voor kunnen kiezen om deze beelden niet publiek te willen hebben. Want het was immers een privebezoek in die moskee. Of niet soms? Of toch die dubbele boodschap. Zie mij vrouw van het vaderland ik ben er ook voor jullie (insert 1 miljoen moslims).

Ordinaire PR campagne om hun eigen koningshuis in het zonnetje te zetten.

WANT waar zijn de beelden van Trix, Maxima en consorten die rondlopen in carnavalskleding in een NL moskee in Rotterdam Zuid? Dat zou ook iets te opzichtig zijn.

Ik ben geen koningshuishater, en alles behalve pro wilders met zijn spraakdiaree maar dit ligt er zo duimendik bovenop en dan heeft Metchu het over het tegen elkaar opzetten van bevolkingsgroepen, maar vergeet niet wie dit polariseert om de linkse kerk in het zadel te houden. Blijf er bij gewoon een Ordinaire PR stunt. Met onnodige munitie voor de Wilders hoek, ook al zijn het losse flodders.

Oja lees net dat de brandweer in Amsterdam er moeite mee heeft dat ze geen hulpverlening kunnen geven aan alochtonen omdat ze amperan een woord Nederlands kunnen spreken. Laat Trix zich daar eens druk ommaken. Want wat heb je aan je Arabisch/ Nederlandse overheidsfoldertjes als je huis in de fik staat en je kind nog op zolder ligt dn niet weet hoe je 112 iets duidelijk moet maken?????

Snipe

Bericht door Snipe » 10 jan 2012, 08:55

RVV schreef:Afgezien van het feit dat daar niets mis mee is, had de RVD er voor kunnen kiezen om deze beelden niet publiek te willen hebben. Want het was immers een privebezoek in die moskee. Of niet soms?
Nee, het was geen privébezoek. Ze was in de VAE voor een staatsbezoek en daar hoorde een bezoekje aan de moskee bij.
Het lijkt me ook dat ze dáár het programma samenstellen, dus dubbele agenda's over Wilders en PvdA-stemmers zullen er wel niet zijn. Of zou ze het zelf via de Bilderbergconferentie geregeld hebben? ;-)

RVV

Bericht door RVV » 10 jan 2012, 09:17

Bezoek aan de Moskee is een privekeuze geweest. Aangezien een staatsbezoek een officiele overheidshandeling is, en we nog altijd een scheiding van kerk en staat hebben in Nederland, dus ook in een Arabisch land was er geen staatkundige noodzaak om als landsvertegenwoordiger een Moskee te bezoeken.

Dat het het uit allerlei beleefdheidsvormen wel wordt gedaan begrijp ik wel, maar daarom is het bezoek aan de Moskee ook een privekeuze. De RVD beslist/geeft Fiat tot het openbaar maken van dit soort beelden. Beetje naief om te denken dat ef niet een bepaalde gedachtegang achter zit.

Michel P

Bericht door Michel P » 10 jan 2012, 09:31

Sterke bijdrage Rico :wave:

Michel

Snipe

Bericht door Snipe » 10 jan 2012, 09:32

RVV schreef:Bezoek aan de Moskee is een privekeuze geweest. Aangezien een staatsbezoek een officiele overheidshandeling is, en we nog altijd een scheiding van kerk en staat hebben in Nederland, dus ook in een Arabisch land was er geen staatkundige noodzaak om als landsvertegenwoordiger een Moskee te bezoeken.
Die redenering klopt natuurlijk niet. Dat er in Nederland een scheiding van kerk en staat is, wil namelijk niet zeggen dat het in andere landen ook zo is. Dus als ze er daar de voorkeur aan geven om je in een kerk of moskee te ontvangen...
Niks nieuws trouwens, al meer dan 25 jaar geleden bezocht Beatrix het Vaticaan (1985, niet lang voor de paus naar Nederland kwam).

GTRene

Bericht door GTRene » 10 jan 2012, 09:38

Michel P schreef:Sterke bijdrage Rico :wave:

Michel
indeed :thumbup:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 10 jan 2012, 09:49

Los van het feit of ik pro of tegen koningshuis ben.......en waarom de Koningin daar is etc..

Als je een moskee, kerk whatever ingaat dien je je respectvol daar te gedragen dus ook je kleding.....en anders moet je gewoon niet naar binnengaan....

Overigens.... ze doet daar wat wij hier van de mensen vragen die hier zijn komen wonen....AANPASSEN!

GTRene

Bericht door GTRene » 10 jan 2012, 10:01

respect tonen is in vele gevallen niet verkeerd natuurlijk.

eneuh ja aanpassen daar ontbreekt het bij velen aan (niet de goedwillenden ofcorse) hiero :wink:

maar respect betuigen hoeft niet in aanpassen aan gedrag gelijkende aan dat van hen te betekenen, respect betuigen kan op vele manieren.

Luco

Bericht door Luco » 10 jan 2012, 10:06

GTRene schreef:
maar respect betuigen hoeft niet in aanpassen aan gedrag gelijkende aan dat van hen te betekenen, respect betuigen kan op vele manieren.
Goh, vreemd want dat willen we wel van de mensen die hier komen wonen, dat ze zich aanpassen en gedragen naar ONZE normen en waarden.

Nu geeft de koningin in principe het goede voorbeeld en dan is het ook weer niet goed en komen er allerlei theorieen over verborgen boodschappen en steun aan de linkse kerk.

Misschien is de boodschap wel

Kijk lieve medelanders, als je in een ander land op bezoek bent dan respecteer je de gebruiken en waarden van dat land.

JP

Bericht door JP » 10 jan 2012, 10:11

duifjes.com schreef:Los van het feit of ik pro of tegen koningshuis ben.......en waarom de Koningin daar is etc..

Als je een moskee, kerk whatever ingaat dien je je respectvol daar te gedragen dus ook je kleding.....en anders moet je gewoon niet naar binnengaan....

Overigens.... ze doet daar wat wij hier van de mensen vragen die hier zijn komen wonen....AANPASSEN!
آمين (Amen)

GTRene

Bericht door GTRene » 10 jan 2012, 10:17

lol @JP :mrgreen:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 10 jan 2012, 10:26

JP schreef:
duifjes.com schreef:Los van het feit of ik pro of tegen koningshuis ben.......en waarom de Koningin daar is etc..

آمين (Amen)
Inshallah :lol:

RVV

Bericht door RVV » 10 jan 2012, 10:51

Het boeit verder niet of Trix met haar gevolg naar een Moskee gaat. Het boeit ook niet of ze in carnavalskleding gaat zoals de Islam regels voorschrijven. Wat pas boeit is hoe dit als intrument wordt gebruikt om de publieke en politieke opinie te beïnvloeden in Nederland.

De protocolen betreffende staatsbezoeken zijn al maanden van te voren bekend, doorgesproken tot in den treure nagelopen, van elke seconde is bekend welke naar buiten wordt gebracht in de media.

Het idee dat ons koningshuis zich helemaal zou overgeven aan de gebruiken en gewoontes in een ander land omdat het daar is zoals de gebruiksgewoontes zijn is natuurlijk natuurlijk gewoon naïef.

Plaats reactie