Laatste maanden weer niet stil gezeten,ik had een golf 5 gti die mij niet beviel.
De wagen opzich was echt goed hoor,reed goed en voldoende power alleen kon ik echt niet wennen aan het waardeloze geluid dat de motor produceerde.
En dan bedoel ik niet het uitlaatgeluid maar dat blikkerige mechanische getik van de fsi injectie.
Tevens zat het me niet lekker dat deze motoren zo intern vervuilen in de inlaatpoorten omdat er geen benzine meer langskomt dankzij de directe injectie.Ik heb het bekeken met een endoscoop en je schrikt je echt dood.
Maargoed,ik trof iemand voor mijn auto die er interesse in had en voor ik het wist was ik autoloos.
Dan begint hetgene wat ik eigelijk het leukste vind,namelijk zoeken naar een opvolger.
Tja en dan loop je wel eens ergens tegen aan.
Noem me maar gestoord maar ik had als kleine jongen vroeger die reclame van die springende kabouters altijd leuk gevonden en zodoende eens naar gezocht op mp,tref ik daar niet een mega gaaf exemplaar aan!
Nooit in de winter bereden,nieuw gekocht door paps,over genomen door zoonlief en altijd vertroeteld.
Plaatjes zeggen meer
In tegenstelling tot de meeste helemaal origineel,map met rekeningen erbij en alle schorsingpapieren,apk raporten,aankoopbon enz enz
Momenteel staat ie op stal,ik vind het zonde om ermee de winter in te gaan maar als het voorjaar aanbreekt ga ik er wel een paar mooie tochtjes mee maken.
Maarja,ik moest ook nu rijden,dus op zoek gegaan naar een e36 en gevonden.
En roestvrije e36 325i coupe die technisch helemaal lekker is,alleen de blanke lak is lelijk,laat hier en daar wat los.daardoor kon ik de wagen zeer geschikt in handen krijgen.
Direct het vaste onderhoud uitgevoerd.Thermostaat+huis,waterpomp,olie,filters,draagarmen en rubbers.
Maar echt een zeer fijne wagen,een m50 zonder vanos erin en loopt zeer soepel.
Heb er nog geen foto,s van maar die volgen.Dus dit jaar zal ik ook eindelijk eens een trackdag kunnen rijden!
Nog even over de olie die erin moet,voor lange snelle ritten en circuitgebruik kan er dan gewoon 5w30 volsyntheet in?
Alvast bedankt!