Tristan schreef:Veel reactie gehad maar iedereen wilt de wielen zonder banden, wat ik niet snap, banden zijn vrijwel nieuw. En soms met belachelijke biedingen. Ik vind het prima, mij liggen ze niet in de weg en ze worden steeds zeldzamer.
OK, gratis tip:
Die banden zijn ook de grootste beperking in je verkoop waardoor je er al een tijdje mee leurt. Het wiel (8x17 ET20 5x120) past op e30 M3, e3, e9, e12, e23, e24, e28, e31, e32, e34, e38, etc. Door jouw gekozen bandenmaat past de set enkel en alleen nog op e30 M3, voor alle andere auto's zijn die banden qua diameter te klein. Die banden beperken je afzetmarkt met ongeveer factor 100 gezien juist op een e30 M3 17" gewoon k*t rijdt.
Gooi die banden los op MP en ze zijn zo weg aan een JDM fapper die ze onder z'n Civic zet, en je vergroot je afzetmarkt van je wielen enorm. Tot zo ver uw gratis consult.
PS als je die banden adverteert klinkt "Eagle's" wel lekker popi maar het zegt niks. Dat is hetzelfde als zeggen dat je een 5-serie te koop een biedt ipv gewoon 528iA op te schrijven. Welke band is het? F1 GS-D3? F1 Asymetric? Eagle is de naam van een productgroep banden, niet voor 1 type.