Marktplaats anekdotes
-
Re: Marktplaats anekdotes
Euh, neem. Het is niet MODEDIT
De Paul van de M3 supercharged..... Die is het!
De Paul van de M3 supercharged..... Die is het!
- Mathieu
Neen, MODEDIT komt uit Uden en is dus Brabander.
Paul uit Drachten komt dus uit Drachten is is dus een Drachter-aarder-naar-t-s-ster en fries.
Hoe de f*ck heet iemand die uit Drachten komt?
Paul uit Drachten komt dus uit Drachten is is dus een Drachter-aarder-naar-t-s-ster en fries.
Hoe de f*ck heet iemand die uit Drachten komt?
- dvh
Een kut fries, jonguh 

- Luco
oplichter 

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Om het even overzichtelijk te houden:
http://www.driving-fun.com/forum/member ... file&u=146
Overigens geloof ik heus wel dat het echt een autoliefhebber/gek is, het is alleen jammer dat ie de centen oneerlijk bij elkaar harkt.
http://www.driving-fun.com/forum/member ... file&u=146
Overigens geloof ik heus wel dat het echt een autoliefhebber/gek is, het is alleen jammer dat ie de centen oneerlijk bij elkaar harkt.
- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Ik vond het wel toevallig dat precies dat rijtje auto's volgens mij ook toegewezen kon worden aan MODEDIT maar dat is 'm dus niet 

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Rinus.Mathieu schreef:Hoe de f*ck heet iemand die uit Drachten komt?
- duifjes.com
Proest......overigens denk ik dat P ook bij Caparis werkt net zoals Rinussmiley schreef:Rinus.Mathieu schreef:Hoe de f*ck heet iemand die uit Drachten komt?

-
OnlineMartijn_bmw
mark123 schreef:Ik ben fan van Marktplaats! Dinsdagavond 22:00 uur twingootje van vriendin geplaatst. Half uur later mailtje van 'Henk & Henny'. Of ik de auto wilde reserveren, even geantwoord dat ik hem alleen reserveer na proefrit en aanbetaling. Volgende ochtend telefoontje van Henny, kunnen we vanmiddag komen kijken? We willen heel graag! Ik 2 uurtjes vrij genomen van het werk, Henk en Henny blijken een net echtpaartje uit omgeving Harderwijk, rijden 10 minuutjes en nemen de auto gelijk mee voor de vraagprijs. Zij helemaal gelukkig (haar oude twingo was met 250.000 km op) en ik de auto binnen 18 uur verkocht!
Zo snel is het zelden gegaan, en ik was niet eens de goedkoopste van Marktplaats.
uhh "vroeger" ging dit heel vaak zo... nu is MP verpest naar mijn idee

ik heb meerdere keren auto's verkocht binnen 24uur na plaatsen aan de eerste reageerder.
vroeger keken en reageerden mensen nog als ze echt interesse hadden, nu heb ik het idee dat niemand meer wil kopen tenzei je echt voor een dumpprijs iets te koop zet.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Vriend van me heeft laatst z'n Suzuki Vitara "00 op MP gezet, binnen twee uur twee geïnteresseerden
De eerste kwam gelijk de volgende dag langs, betaalde 100eu aan en zou hem twee dagen later op komen halen. Helaas belde die af op de bewuste middag....
Dezelfde avond weer op MP gezet, weer werd er gebeld door een Poolse handelaar. Ook die kwamen de volgende dag langs, bekeken de auto. Spraken redelijk Nederlands, betaalden de volle mep en namen de auto mee.
Het kan dus nog
De eerste kwam gelijk de volgende dag langs, betaalde 100eu aan en zou hem twee dagen later op komen halen. Helaas belde die af op de bewuste middag....
Dezelfde avond weer op MP gezet, weer werd er gebeld door een Poolse handelaar. Ook die kwamen de volgende dag langs, bekeken de auto. Spraken redelijk Nederlands, betaalden de volle mep en namen de auto mee.
Het kan dus nog

-
Goede moment, plaats + prijs. Daar komt het nu vaak op neer.
Heb je wat aparts? Dan moet je ff wachten met de verkoop. Of je prijs moet minimaal zijn.
Heb je wat gangbaars? Wil je het snel kwijt? -> Scherpe prijs...
Heb je wat staan wat gewoon erg netjes is, dus je niet voor de laagste prijs kwijt wil?
Heb geduld.....
Ook blijf ik erbij:
Nette foto's, alle gebreken melden + prijs daarop aanpassen = altijd verkopen.
Heb je wat aparts? Dan moet je ff wachten met de verkoop. Of je prijs moet minimaal zijn.
Heb je wat gangbaars? Wil je het snel kwijt? -> Scherpe prijs...
Heb je wat staan wat gewoon erg netjes is, dus je niet voor de laagste prijs kwijt wil?
Heb geduld.....
Ook blijf ik erbij:
Nette foto's, alle gebreken melden + prijs daarop aanpassen = altijd verkopen.
- RVV
Godspeed schreef:Om even terug te komen over ''P'' de oplichter, zoals hij hier omschreven wordt zou ik denken dat het om MODEDIT gaat? Heb ik dit nu fout? (Dit denk ik door het rijtje auto's wat genoemd werd: M5, E36 M3, A4 Cabrio, A3...)
Ik noem overigens bewust niet z'n hele naam, geen idee of ik hiermee iemand tegen de schenen zou trappen.
Heel goed dat je bewust zijn naam niet noemt, daarom heb ik zijn naam compleet uit deze discussie verwijderd. Sommige mensen lezen namelijk maar half, en Google komt hier ook langs.. zou jammer zijn als zijn goede naam in één zin in de Google zoekresultaten met het woord oplichter zou worden genoemd.
Gerdinand heeft een link geplaatst, om die Paul draait het, elke veronderstelling dat het om een andere Paul zou kunnen gaan buiten de discussie houden AUB
Dank namens de feestcommissie
- daNpy
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/52 ... timer.htmlette sportieve belastingvrije BMW 325e
Oldtimer bouwjaar1985.
De auto heeft de volgende optie's:
borbet sportvelgen
schuif/kanteldak
elektrische buitenspiegels
kleine boardcomputer
sportstuur
centraal deurvergrendeling
checkcontrole
km 223940
kortom een auto met veel optie's die ook allemaal naar behoren werken.Auto is nog helemaal origineel en onverprutst
Verder een keiharde auto,dus geen verborgen roest of andere narigheid. Vraagprijs 3.799

- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Hahaha, geniaaldaNpy schreef:http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/52 ... timer.htmlette sportieve belastingvrije BMW 325e
Oldtimer bouwjaar1985.
De auto heeft de volgende optie's:
borbet sportvelgen
schuif/kanteldak
elektrische buitenspiegels
kleine boardcomputer
sportstuur
centraal deurvergrendeling
checkcontrole
km 223940
kortom een auto met veel optie's die ook allemaal naar behoren werken.Auto is nog helemaal origineel en onverprutst
Verder een keiharde auto,dus geen verborgen roest of andere narigheid. Vraagprijs 3.799
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

- Arthur
- Auto: Nr.51
Nou, eerder

- Richard430
Die auto doet zeer op mijn netvlies
Kill it with fire 

-
Begrijp me niet verkeerd ik hou niemand een hand boven de hoofd....duifjes.com schreef:Ach totdat ie een keer de 'verkeerde' oplicht....die zelf ff naar Drachten gaat rijden en verhaal gaat halen...
Lang....lang geleden had een kennis van me iets verkocht aan iemand en geen geld gekregen....gewoon ff langsgereden en meneer betaalde direct :bro: :strong:
Maar langs gaan en verhaal halen bij Paul......... Kun je nog eens van een koude kermis thuis komen.
Ik lees al jaren de geruchten om Paul.......(Want geruchten zijn het nog steeds als iemand nog niet schuldig is bevonden......op die horloges na, maar daar staat niet bij dat het om Paul gaat)
Ik ken Paul persoonlijk en heb echt totaal geen problemen met hem en ken ook veel die goeie zaken met hem gedaan hebben.
- duifjes.com
TheBeast schreef:Begrijp me niet verkeerd ik hou niemand een hand boven de hoofd....duifjes.com schreef:Ach totdat ie een keer de 'verkeerde' oplicht....die zelf ff naar Drachten gaat rijden en verhaal gaat halen...
Lang....lang geleden had een kennis van me iets verkocht aan iemand en geen geld gekregen....gewoon ff langsgereden en meneer betaalde direct :bro: :strong:
Maar langs gaan en verhaal halen bij Paul......... Kun je nog eens van een koude kermis thuis komen.
Ik lees al jaren de geruchten om Paul.......(Want geruchten zijn het nog steeds als iemand nog niet schuldig is bevonden......op die horloges na, maar daar staat niet bij dat het om Paul gaat)
Ik ken Paul persoonlijk en heb echt totaal geen problemen met hem en ken ook veel die goeie zaken met hem gedaan hebben.
Idd je hebt helemaal gelijk.......ik lees alleen het ea op internet true that...
- michaelvg
-
OnlineMartijn_bmw
Ja dat is ook een lekkere handelaar de A&D....
- Richard430
Schitterend, de details doen het hem he? Daarmee doel ik natuurlijk die vet hippe blauw verlichte ruitensproeiers 

- michaelvg
Vergeet niet die schitterende tjoening velugguu met groom jonguh..
-
deze kan beter in het foute tuning topic haha...
- Ar
- Auto: Prius
TrouwautoMetchu schreef:deze kan beter in het foute tuning topic haha...

- Gijs.
Zucht... Altijd fijn die mensen waarmee je een afspraak maakt via Marktplaats dat ze spullen op komen halen en dat ze vervolgens niet op komen dagen.