Jup, en ook z'n vriendin had er een handje van volgens mij (o.a. concertkaartjes geloof ik)...bm-dub schreef:even over dat oplichterverhaal. gaat dat over P die hier enkele M5's heeft gehad?
Marktplaats anekdotes
- MartijnGizmo
Re: Marktplaats anekdotes
-
omdat ik nieuwschierig ben naar die vent mischien? kan ik misschien nog tips van hem krijgen XDsteve smith schreef:Daar heb je in veel meer draadjes last van. Waarom is het in deze ineens een probleem?Jeroen K. schreef:snap dr de ballen van
- RVV
Als je nieuwsgierig bent naar een vent zou je ook naar een homobar kunnen gaan.
-
- Auto: E63 M6
-
OnlineMartijn_bmw
- Arthur
- Auto: Nr.51
-
damn daar had ik niet aan gedacht dat iemand me zo terug zou PAKKENRVV schreef:Als je nieuwsgierig bent naar een vent zou je ook naar een homobar kunnen gaan.

- Mathieu
Maar het geeft niet dat je homo bent als je ook maar van auto's kunt genieten.
Het is tenslotte een autoforum.
Kijk en de één houdt van dikke vette pijpen als uitlaat en de ander houd van bijvoorbeeld de vrouwelijk vormen in de achterzijde van een 911 zoals ik.
Het is tenslotte een autoforum.
Kijk en de één houdt van dikke vette pijpen als uitlaat en de ander houd van bijvoorbeeld de vrouwelijk vormen in de achterzijde van een 911 zoals ik.
-
Triest volk, zo`n beetje het laagste wat je kunt voorstellen in je leven, dikke auto`s rijden van geld wat je van andere mensen afpakt door ze op hun goed vertrouwen op te lichten.. die paar horlogetjes zijn nog maar een minuscuul topje van de ijsberg. En ondertussen maar wreed doen vanachter de computer...werkelijk te triest voor woorden.MartijnGizmo schreef:Jup, en ook z'n vriendin had er een handje van volgens mij (o.a. concertkaartjes geloof ik)...bm-dub schreef:even over dat oplichterverhaal. gaat dat over P die hier enkele M5's heeft gehad?
@ bm-dub, dat is `m idd. "P" heet btw gewoon Paul, staat al in dit topic met een link naar nog veel meer informatie, z`n forumnaam laat ook weinig aan de fantasie over.
- Downforce Hans
Google Paul en Drachten......en je weet het..........althans zo was het verleden jaar.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Leuk leesvoer, vooral alspaul zelf ook nog mee gaat doen
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 42557443/0

http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 42557443/0
-
Smiley, Zjeraaar bedankt voor de uitleg en link. de oplichting ging zelfs via UK en US GTR, M3 forums zo te zien, echt bizar. de "straf" staat niet echt in verhouding met de oplichtingen imo.
- duifjes.com
Ach totdat ie een keer de 'verkeerde' oplicht....die zelf ff naar Drachten gaat rijden en verhaal gaat halen...
Lang....lang geleden had een kennis van me iets verkocht aan iemand en geen geld gekregen....gewoon ff langsgereden en meneer betaalde direct :bro: :strong:
Lang....lang geleden had een kennis van me iets verkocht aan iemand en geen geld gekregen....gewoon ff langsgereden en meneer betaalde direct :bro: :strong:
-
Vind de 80 uur werkstraf ook een lachertje voor iemand met zo'n trackrecord. Zo iemand mag best wel wat meer gestigmatiseerd worden. Echt een lachertje. Moet je nagaan hoeveel gezeik andere mensen er van gehad hebben..
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dat zat ik ook te denken ja. Als je zo doorzichtig te werk gaat in een klein klotelandje, is het een kwestie van tijd voor je een bezoekje kunt krijgen, waarna je een paar maanden door een rietje kunt eten.duifjes.com schreef:Ach totdat ie een keer de 'verkeerde' oplicht....die zelf ff naar Drachten gaat rijden en verhaal gaat halen...
http://news.webshots.com/album/573766111zgqESu
- dvh
Vandaar de grote hond.. Als backup 

- JP
Hij zal die BMW wel ver van de scholen parkeren, want voor je het weet lopen er kinderen langs en raken ze die mooie lak...... 

- duifjes.com
Maar goed die gast is te min om bandbreedte aan te besteden.....
-> next
-> next
- michaelvg
http://link.marktplaats.nl/513993742
Hahaha wat een lachertje is dit, dit was de auto auto van een goede vriend van me. Hij heeft hem voor weinig verkocht en verteld dat er wat dingen aan waren + een kmstand van bijna 3 ton.
Moet er wel bij zeggen dat hij best wel de auto heeft afgetrapt.
Hahaha wat een lachertje is dit, dit was de auto auto van een goede vriend van me. Hij heeft hem voor weinig verkocht en verteld dat er wat dingen aan waren + een kmstand van bijna 3 ton.
Moet er wel bij zeggen dat hij best wel de auto heeft afgetrapt.
Laatst gewijzigd door michaelvg op 05 jan 2012, 09:58, 2 keer totaal gewijzigd.
- Luco
mmmm
De nieuwe eigenaar heeft veel achteruit gereden denk ik
De nieuwe eigenaar heeft veel achteruit gereden denk ik

Laatst gewijzigd door Luco op 05 jan 2012, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- dvh
Nou, op de foto is al te zien dat het een bij elkaar geraapt mormel is.
- michaelvg
@luco ik zag het net, heb het ook gewijzigd.
De vriend van mij heeft duidelijk verteld dat de auto niet in zo'n goede staat verkeerde! En heeft de auto gewoon verkocht met de juiste originele km stand van bijna 3 ton.
Dat hij zijn auto aftrapt kan ik niets aan doen lijkt mij? dat noem ik eerder zijn eigen probleem, hij was alleen wel zo netjes om het er bij te zeggen dat hij vaak met de auto ''gedrift'' en geburnd heeft vandaar ook dat hij er bar weinig geld voor vroeg.
De vriend van mij heeft duidelijk verteld dat de auto niet in zo'n goede staat verkeerde! En heeft de auto gewoon verkocht met de juiste originele km stand van bijna 3 ton.
Dat hij zijn auto aftrapt kan ik niets aan doen lijkt mij? dat noem ik eerder zijn eigen probleem, hij was alleen wel zo netjes om het er bij te zeggen dat hij vaak met de auto ''gedrift'' en geburnd heeft vandaar ook dat hij er bar weinig geld voor vroeg.
-
Ik ben fan van Marktplaats! Dinsdagavond 22:00 uur twingootje van vriendin geplaatst. Half uur later mailtje van 'Henk & Henny'. Of ik de auto wilde reserveren, even geantwoord dat ik hem alleen reserveer na proefrit en aanbetaling. Volgende ochtend telefoontje van Henny, kunnen we vanmiddag komen kijken? We willen heel graag! Ik 2 uurtjes vrij genomen van het werk, Henk en Henny blijken een net echtpaartje uit omgeving Harderwijk, rijden 10 minuutjes en nemen de auto gelijk mee voor de vraagprijs. Zij helemaal gelukkig (haar oude twingo was met 250.000 km op) en ik de auto binnen 18 uur verkocht!
Zo snel is het zelden gegaan, en ik was niet eens de goedkoopste van Marktplaats.
Zo snel is het zelden gegaan, en ik was niet eens de goedkoopste van Marktplaats.
- michaelvg
Zo dat maak je inderdaad niet vaak mee haha! Beide partijen gelukkig!
- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Om even terug te komen over ''P'' de oplichter, zoals hij hier omschreven wordt zou ik denken dat het om MODEDIT gaat? Heb ik dit nu fout? (Dit denk ik door het rijtje auto's wat genoemd werd: M5, E36 M3, A4 Cabrio, A3...)
Ik noem overigens bewust niet z'n hele naam, geen idee of ik hiermee iemand tegen de schenen zou trappen.
Ik noem overigens bewust niet z'n hele naam, geen idee of ik hiermee iemand tegen de schenen zou trappen.