Driving fun car 2007 AWARD
- RVV
Dat er 7 BMW's instaan is inderdaad veel, maar dat heeft ook met het aanbod te maken. Rody met zijn Haman zie ik nooit meer op dit forum, dus die heb ik om die reden niet meegenomen, verder doen bijna alle vermelde auto's straks aan de CBR07 mee en dat gaat wel het Driving fun evenement van 2007 worden. Indirect heeft deze poll ook met dat evenement straks te maken. Want dan kunnen we deze auto's allemaal "live" meemaken. (en nee dat jij daar niet aan mee doet is niet de reden geweest dat de 335i niet op de lijst staat)
Een auto die overigens ook op de rand stond van wel of niet meenemen was de Nissan 350z.
Een auto die overigens ook op de rand stond van wel of niet meenemen was de Nissan 350z.
-
We zouden eigenlijk de mate waarin een auto driving fun biedt meetbaar moeten maken. Zeg maar een soort puntensysteem waarin alle auto's gelijke kansen hebben.
Hoe lager de kg/pk waarde, des te meer punten
Hoe lager de prijs idem
RWD 10 punten, 4 wd 5 punten, FWD 0 punten (loopt nu snel even weg
)
Ik heb alleen geen zin om dit te ontwikkelen 8)
Hoe lager de kg/pk waarde, des te meer punten
Hoe lager de prijs idem
RWD 10 punten, 4 wd 5 punten, FWD 0 punten (loopt nu snel even weg

Ik heb alleen geen zin om dit te ontwikkelen 8)
- Thom
Eens met deze hele post!Hubert Duijzer schreef:Rijden-leuk=Driving-Fun.Robin schreef:Ik heb 100% niks met E30s. Ze rijden leuk, maar dat is het.
Klaar![]()
En nu stoppen met zeuren over dat die boot van jou niet in de lijst staat. :twisted:
Rico, troost je met de gedachte dat wanneer je de auto van Robin er wel tussen had gezet hij met net zoveel posts had gegooid om ons te overtuigen dat we de verkeerde keuze maken

- gerard lubbe
- Tristan
- Cupra R
Keuze is kwestie van ... hoe je het bekijkt.
Iets apparts en unieks dan zeker de:
BMW e30 M3 276pk kronenburg tuning -Michel Pol
Hartge Z3 coupe 5.0 V8 430pk - GTRene
Rest van het lijstje is gewoon de gene die het meeste geld heeft koopt de beste auto. Ofwel stel ik was schatrijk dan reed ik een Carrera GT, Enzo of Zonda F en heb dan meteen de beste DF auto simpel as that. Maar 2 bovenstaande auto's getuigen van durf door beide kopers 8)
Of je kijkt verder en kijkt welke het meeste bang for bucks geeft en in dat geval blijft er maar eentje over namelijk.
Subaru Impreza STI 380pk - Partyondude
Ding is net zo duur als een 330 maar rijd wel rondjes om de BMW.
Iets apparts en unieks dan zeker de:
BMW e30 M3 276pk kronenburg tuning -Michel Pol
Hartge Z3 coupe 5.0 V8 430pk - GTRene
Rest van het lijstje is gewoon de gene die het meeste geld heeft koopt de beste auto. Ofwel stel ik was schatrijk dan reed ik een Carrera GT, Enzo of Zonda F en heb dan meteen de beste DF auto simpel as that. Maar 2 bovenstaande auto's getuigen van durf door beide kopers 8)
Of je kijkt verder en kijkt welke het meeste bang for bucks geeft en in dat geval blijft er maar eentje over namelijk.
Subaru Impreza STI 380pk - Partyondude
Ding is net zo duur als een 330 maar rijd wel rondjes om de BMW.
- david
allemaal mooie auto's
allemaal fun om te rijden---ik ga er namelijk van uit dat je met plezier in een auto stapt
ga je naar de gamma of ikea en doe je boodschappen dan begint het gekloot
hhehehehe. daarvoor hebben we de "verhuis"klasse
gewoon mooi en divers spul hier. ik ga voor de bordeaux rode porsche.. oei oei wat mooi. juweeltje.
allemaal fun om te rijden---ik ga er namelijk van uit dat je met plezier in een auto stapt
ga je naar de gamma of ikea en doe je boodschappen dan begint het gekloot

gewoon mooi en divers spul hier. ik ga voor de bordeaux rode porsche.. oei oei wat mooi. juweeltje.
-
- Tristan
- frank de jonge
-
lol mijn keus was meer gericht op dat bruut geweldTristan schreef:En dus kies je voor een 8 cilinder.sven deutschmann schreef:ik ben e30 m3 liefhebber in hart en nieren maar een z3 coupe komt heel kort in de buurt..
persoonlijk ben ik meer fan van bruut geweld en 6 cylinders dus in deze poll verkies ik de hartge van gtrene bovenaan..

- Downforce Hans
Dus ik maak hier uit op dat wanneer het de enige is je de meeste kans heb om te winnen.frank de jonge schreef:Mijn stem gaat naar die bak van Albert (E46 M3 compressor)
Gelijk ook de enigste van Nederland net als de Hartge.
pk`s,laadruimte,topsnelheid,acceleratie en gebruiksvriendelijkheid is van minder belang.
Grtz,Hanz06

- Maik
Ik heb wel op 1 van de duurste auto's gestemd (de Z06), maar niet zomaar. Tuurlijk is dat een "makkelijke" auto om op te stemmen. Maar ik denk dat de Z06 van alle auto's hier de snelste op een gemiddeld circuit zal zijn en dat vind ik gewoon gaaf, vooral omdat het gewoon snelheid out-of-the-box is. Een beetje M5 is nog duurder, en ook wel een lekkere bak natuurlijk, maar staat niet hoog in mijn lijstje... De Z06 is gewoon voor mij de meest begerenswaardige auto van de mensen hier op gummen
(reserveerd gelijk een plekje naast Cor, Hans of Harry voor een ritje ergens in de toekomst
).

- Downforce Hans