Welke kies je voor <20K
- tomgtr
- Berichten: 10889
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
- Locatie: Zuid Holland
Re: Welke kies je voor <20K
Z3M. altijd een zwak voor gehad. Zolas de meesten de NSX op de 2e plaats. Echt geweldige auto maar denk dat je daar echt een super onderhouden model van moet hebben of je koopt echt een potentiele money pit. En ben bang dat voor 20K je geen topmodel hebt
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Welke kies je voor <20K
Gaan we weer. Net een stel josties. Geef ze optie a, b of c, dan gaan ze voor g.
NSX is imho de begeerlijkste om te hebben, maar voor mij moet een auto nog altijd veel kilomters kunnen maken zonder dat ik al teveel op m'n portemonee hoef te letten. Ik weet niet hoe breekbaar een NSX is of hoe de onderhoudskosten zijn. Ik begreep wel dat schaderijden een dure grap kan worden. In dat geval valt de NSX dan ook per direct af in mijn lijstje.
De genoemde Z3 M Coupe is een van de weinige BMW's waar ik een zwak voor heb. Ik denk dat ik die dan zou kiezen, alhoewel ik de GT zeker niet uitsluit.
NSX is imho de begeerlijkste om te hebben, maar voor mij moet een auto nog altijd veel kilomters kunnen maken zonder dat ik al teveel op m'n portemonee hoef te letten. Ik weet niet hoe breekbaar een NSX is of hoe de onderhoudskosten zijn. Ik begreep wel dat schaderijden een dure grap kan worden. In dat geval valt de NSX dan ook per direct af in mijn lijstje.
De genoemde Z3 M Coupe is een van de weinige BMW's waar ik een zwak voor heb. Ik denk dat ik die dan zou kiezen, alhoewel ik de GT zeker niet uitsluit.
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
Re: Welke kies je voor <20K
Vind jou wel een Z4 type!allen schreef:Gaan we weer. Net een stel josties. Geef ze optie a, b of c, dan gaan ze voor g.![]()
NSX is imho de begeerlijkste om te hebben, maar voor mij moet een auto nog altijd veel kilomters kunnen maken zonder dat ik al teveel op m'n portemonee hoef te letten. Ik weet niet hoe breekbaar een NSX is of hoe de onderhoudskosten zijn. Ik begreep wel dat schaderijden een dure grap kan worden. In dat geval valt de NSX dan ook per direct af in mijn lijstje.
De genoemde Z3 M Coupe is een van de weinige BMW's waar ik een zwak voor heb. Ik denk dat ik die dan zou kiezen, alhoewel ik de GT zeker niet uitsluit.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Welke kies je voor <20K
Die NSX van minder dan 20k stond nu in de Autovisie. Het deel waar 'ie in stond is hier gratis te downloaden: http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... _26__.html
Dat ding ziet er goed uit, lijkt me, en bovendien is hij niet geel (zoals veel van de gebruikte NSX'en die nu te koop staan).
Dat ding ziet er goed uit, lijkt me, en bovendien is hij niet geel (zoals veel van de gebruikte NSX'en die nu te koop staan).
- Fernando
- Berichten: 5085
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: Welke kies je voor <20K
Ga toch voor de Z3M Coupe, maar wel graag de S54 voorin ....
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Welke kies je voor <20K
Jacco, de Z4 staat niet in m'n lijstje en als fun wagen voor mij is hij ongeveer 650 kilo te zwaar. 

-
- Berichten: 9435
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: Welke kies je voor <20K
Z4 omdat dat de meest recente is.
Heb niet zoveel met oudere auto's en romantiseer ze al helemaal niet, zoals velen vaak hier. Een E30 M3 is zowat heilig hier maar ik zie vooral een oude BMW met weinig vermogen en oude techniek. Heeft best zijn charme hoor maar verliefd zal ik er nooit op worden.
Dus in die lijn: de NSX is uiteindelijk gewoon een verouderd hok met niet al teveel vermogen dus die niet.
De Z3QP is een leuke aparte wagen maar ook alweer erg op leeftijd.
En die Opel... tja... kwaliteit van het interieur is nogal ruk schijnt en daar zou ik me elke keer weer aan storen als ik erin zat...
Doe mijn dus die Z4 maar. Recente auto met een lekkere motor, meer vermogen hoef je ook niet in zo'n ding denk ik.
Heb niet zoveel met oudere auto's en romantiseer ze al helemaal niet, zoals velen vaak hier. Een E30 M3 is zowat heilig hier maar ik zie vooral een oude BMW met weinig vermogen en oude techniek. Heeft best zijn charme hoor maar verliefd zal ik er nooit op worden.
Dus in die lijn: de NSX is uiteindelijk gewoon een verouderd hok met niet al teveel vermogen dus die niet.
De Z3QP is een leuke aparte wagen maar ook alweer erg op leeftijd.
En die Opel... tja... kwaliteit van het interieur is nogal ruk schijnt en daar zou ik me elke keer weer aan storen als ik erin zat...
Doe mijn dus die Z4 maar. Recente auto met een lekkere motor, meer vermogen hoef je ook niet in zo'n ding denk ik.
-
- Berichten: 22287
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Welke kies je voor <20K
Z4 dus.
Al is zo'n NSX ook erg gaaf maar heb es gelezen wat onderdelen kosten en daar haak ik toch op af.
En Wouter interieur van de Z4 is niet BMW waardig (als het je daarom te doen is).
Al is zo'n NSX ook erg gaaf maar heb es gelezen wat onderdelen kosten en daar haak ik toch op af.
En Wouter interieur van de Z4 is niet BMW waardig (als het je daarom te doen is).
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Welke kies je voor <20K
Daaar ben ik het dan weer niet mee eensEn Wouter interieur van de Z4 is niet BMW waardig (als het je daarom te doen is

-
- Berichten: 55216
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Welke kies je voor <20K
Tom schreef:kosten

*neemt nog een oliebol*
- Ar
- Berichten: 2625
- Lid geworden op: 18 aug 2007, 22:00
- Auto: Prius
Re: Welke kies je voor <20K
NSX! Ik heb een aanbetaling gedaan op die zwarte, als opvolger mijn mr2 turbo. 

- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
Re: Welke kies je voor <20K
Ar schreef:NSX! Ik heb een aanbetaling gedaan op die zwarte, als opvolger mijn mr2 turbo.
hoe gaaf!
-
- Berichten: 18927
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: Welke kies je voor <20K
Gefeliciteerd Ar!

:strong:


- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Welke kies je voor <20K
Held!Ar schreef:NSX! Ik heb een aanbetaling gedaan op die zwarte, als opvolger mijn mr2 turbo.
Ook wel jammer, ik had me net voorgenomen om er een telefoontje aan te wagen om te zien of we dat ding niet konden testen of zo.
-
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
- Locatie: NL
Re: Welke kies je voor <20K
Een echte sportauto hoef ik niet, dus de Opel en Honda vallen af. Daarbij heeft de Opel slechts een 4-pitter, dan kan deze wel power hebben, maar die geblazen vier-pitters bieden m.i geen loopcultuur en dus geen beleving.
Blijven de beide BMW's over. Lang geleden bij de dealer-introductie van de Z3 heb ik in z'on ding gereden en daarin kwam ik met mijn hoofd boven de voorruit. M.a.w, ik ben te lang voor z'on ding. Daarnaast hoef ik er niet nog een verzamelobject erbij.
Dan heb ik liever een auto die ik kan gebruiken en dan is die Z4 3.0i niet te versmaden. Het motortje is een feest en in de open uitvoering meteen leuk voor het mooie weer.
Blijven de beide BMW's over. Lang geleden bij de dealer-introductie van de Z3 heb ik in z'on ding gereden en daarin kwam ik met mijn hoofd boven de voorruit. M.a.w, ik ben te lang voor z'on ding. Daarnaast hoef ik er niet nog een verzamelobject erbij.
Dan heb ik liever een auto die ik kan gebruiken en dan is die Z4 3.0i niet te versmaden. Het motortje is een feest en in de open uitvoering meteen leuk voor het mooie weer.
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: Welke kies je voor <20K
Daar hebben ze bij Irmscher anders een leuke oplossing voor bedacht :strong:raymondw schreef:Een echte sportauto hoef ik niet, dus de Opel en Honda vallen af. Daarbij heeft de Opel slechts een 4-pitter, dan kan deze wel power hebben, maar die geblazen vier-pitters bieden m.i geen loopcultuur en dus geen beleving.
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: Welke kies je voor <20K
Z3M doet me zowel in roadster als coupé vorm niets, wat de overige 3 betreft vind ik het moeilijk kiezen maar zou zeer waarschijnlijk voor de NSX gaan.
- Gijs Evo
- Berichten: 516
- Lid geworden op: 14 sep 2010, 00:38
- Locatie: Krimpenerwaard
Re: Welke kies je voor <20K
NSX, geen twijfel 

-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: Welke kies je voor <20K
Voor mij de NSX...wel graag ff een compressortje dr op smurfen...
Want hij is wel een beetje stakkerig met 276pk...
Want hij is wel een beetje stakkerig met 276pk...
-
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: Welke kies je voor <20K
NSX, maar gezien ik de onderhoudskosten niet wil, doe maar de bmw 

- Niels
- Berichten: 22505
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Welke kies je voor <20K
Toch schijnt dat mee te vallen als je die vergelijkt met Ferrari of Porsche. Het kan wel een money pit zijn omdat onderdelen exhorbitant duur kunnen zijn maar goed onderhouden en goed behandeld zou je volgens de verhalen stukken minder kwijt zijn dan de eerder genoemde.
-
- Berichten: 1820
- Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
- Locatie: momenteel geen :/
Re: Welke kies je voor <20K
ik wou net zeggen. het is wel een honda hoor! die dingen gaan zo goed als nooit stuk
20,000km zonder olie geen probleem
zou ik alleen niet in de NSX doen.


-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Welke kies je voor <20K
Terugkomend op m'n voorgaande post. Ik ben eruit. Ik ben eigenlijk wel klaar met te oude auto's. Heb al genoeg kosten gemaakt de laatste tijd. De Z3 coupé zou het toch zijn voor me. Wel prachtig, maar het dak kan er niet af en het is gewoon al een echt oude auto aan het worden. Ik zie dat de Z4 is toegevoegd, maar nee, vanaf dat dit ding uit is vind ik die Z lijn langs de flank, dat rare knipperlicht aan de zijkant en die kier tussen de motorkap en de grill gewoon niet mooi. Ik dacht dat de Z4 de eerste BMW was die de bumper en de gril in 1 stuk had. Buitengewoon jammer.
Het leer van die GT is niet bepaald prachtig te noemen. Maar Rene heeft dan 1 foto gepost waarop ik de stoelen wel mooi vind. Kan nooit veel kosten om dat even te laten wijzigen. Als dat gebeurd is, kan ik niet anders zeggen dat de GT een pracht van een wagen is. Het blok is verder oersterk, dus als er dan ooit uit baldadigheid een dikke turbo op zou komen, weet je iig dat het heel KAN blijven.
Het leer van die GT is niet bepaald prachtig te noemen. Maar Rene heeft dan 1 foto gepost waarop ik de stoelen wel mooi vind. Kan nooit veel kosten om dat even te laten wijzigen. Als dat gebeurd is, kan ik niet anders zeggen dat de GT een pracht van een wagen is. Het blok is verder oersterk, dus als er dan ooit uit baldadigheid een dikke turbo op zou komen, weet je iig dat het heel KAN blijven.
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Welke kies je voor <20K
Het ligt er ook helemaal aan. Als ik hem als daily zou moeten gebruiken zou het de Z4 worden maar als het een hobby auto zou zijn dan zou het een NSX worden en zou ik hem ook nooit meer weg doen.
-
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: Welke kies je voor <20K
Misschien, maar niet als je gaat kijken naar een van de goedkopere nsx'en , er van uit gaan dat lage prijzen een reden hebben.
Niels schreef:Toch schijnt dat mee te vallen als je die vergelijkt met Ferrari of Porsche. Het kan wel een money pit zijn omdat onderdelen exhorbitant duur kunnen zijn maar goed onderhouden en goed behandeld zou je volgens de verhalen stukken minder kwijt zijn dan de eerder genoemde.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 16 gasten