Voor mijn huidige auto reed ik een Hyundai Elantra 2.0 uit 2004, dit was een behoorlijke saaie auto en heb ik toen zelf voorzien van diverse extra`s, zoals : Xenon, 15 inch LCD dakscherm, LCD scherm in dasboard aan passagierszijde, 15 inch wielen, achteruitrijdsensors enz enz enz.....
Na 6 jaar ermee gereden te hebben besloten dat het iets anders moest worden, gezien de weinige km die ik maak moest het een benzineauto worden, liefste met Turbo zodat je ook bij lage toeren al veel trekkracht hebt, dit ivm de caravan die we hebben.
Na een flinke zoektocht over internet besloten dat het een Renault Megane Estate GT moest worden, deze heeft een 2.0 turbo motor met 180PK en 300Nm bij 2250 Tpm.
Informatie over ingewonnen om een nieuw te kopen, toch besloten om een jong gebruikt op te zoeken, wat me tegenhield was, de nieuwprijs na aankruisen van de opties die ik wilde hebben en de eventueele lange levertijd ( vooral de onvoorspelbaarheid hiervan )
Maar jong gebruikt was makkelijker gezegd dan gedaan, het is nou niet een uitvoering die veel geleverd is, uiteindelijk er 1 gevonden met 8300km op de teller van nog geen 9 maanden oud, als een kind zo blij ( met mijn 42 jaar )..
Heb de auto nu 3 weken in mijn bezit en stap elke keer weer met een giga smile in de auto
Deze auto heeft ongeveer alle opties die je kan uitkiezen:
- handsfree openen en starten
- climate control
- cruise control en begrenzer
- panoramisch dak ( waar het voorste van open kan )
- automatisch handrem ( echt superhandig )
- sensoren voor en achter
- half leer / stof bekleding
- privacy glas
- bose audio incl subwoofer in bodem van de auto
- navigatie
enz enz enz....
hieronder wat foto`s die ik van de week gemaakt heb: