Smoke knippers + middenconsole E36 sedan/touring

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Plaats reactie
Vlokmans

Smoke knippers + middenconsole E36 sedan/touring

Bericht door Vlokmans » 21 okt 2011, 15:07

Ik heb sinds vanochtend over:
Een setje (twee) knippers voor de voorzijde van de E36 sedan/touring, in de uitvoering "smoke". Komen oorspronkelijk uit een E36 318i touring, ik heb er eentje tijdelijk gebruikt omdat een knippertje op de M3 kapot was.

Voor zover ik het kan zien, is het geen original BMW Teil en moet ik zeggen dat ze er in de Touring beter in pasten dan in de sedan. Zelf vind ik wit toch mooier op de ///M, dus ze gaan er uit. Ze zijn in nette staat. Het knippertje voor de bijrijderszijde mist alleen één pinnetje voor de bevestiging. Hij is er ondertussen niet uit getrild, dus het zal wel goed zitten.

Heb er inclusief verzenden zelf €16,50 voor betaald. Voor een zelfde prijs (of een bod van om en de nabij :wink: ) mogen ze weg, inclusief verzending.

Kan er later een fotootje van plaatsen, maar voor het idee alvast een plaatje:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Vlokmans op 07 jan 2012, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Vlokmans

Re: Smoke knippers E36 sedan/touring

Bericht door Vlokmans » 26 dec 2011, 14:29

Kwam ze weer tegen achter de voorstoelen.....

Vlokmans

Re: Smoke knippers + middenconsole E36 sedan/touring

Bericht door Vlokmans » 07 jan 2012, 10:51

Met fotootje's. Op de tweede foto is het palletje op het rechterlicht te zien, dat niet op het linkerlicht zit. Lampjes met fitting/stekker zitten er ook bij.

Afbeelding

Afbeelding

Verder heb ik na installatie van een middenarmsteun nog een originele E36 middenconsole over. Terugschroeven ga ik waarschijnlijk nooit meer doen en weggooien ook niet. Als iemand er mee geholpen kan worden, laat het me weten.

Afbeelding

Plaats reactie