Te koop Bilstein dempers B8 dus met verkorte rebound eventueel met weitec 40mm verlagingsveren.
half jaar oud gaat weg wegens overstap op 1k2
Simon
Bilstein B8 dempers 530 v8 E34
- Knot
Re: Bilstein B8 dempers 530 v8 E34
Beviel de set niet? Lijkt mij juist ideaal, frisse dempers, verlaging, voor 750 euro nieuw te koop...
-
Ik heb in het verleden een 535 touring gehad met 1k2, hierdoor raak je verwend
set is in prima conditie maar verlang naar 1k2
mischien een leuk setje voor jou Knot?
Simon

set is in prima conditie maar verlang naar 1k2
mischien een leuk setje voor jou Knot?
Simon
- Knot
Wellicht, al wil ik m liever nog even zo standaard houden.
Heb je de spullen nieuw gekocht? Neem aan los wat Weitec doet niks met Bilstein als combinatie. Ik zou zelf altijd voor Eibach gaan, vanwaar die keuze voor Weitec veren?
Als je het hebt post eens een foto van de rijhoogte zoals de auto erbij staat/stond met deze set.
Heb je de spullen nieuw gekocht? Neem aan los wat Weitec doet niks met Bilstein als combinatie. Ik zou zelf altijd voor Eibach gaan, vanwaar die keuze voor Weitec veren?
Als je het hebt post eens een foto van de rijhoogte zoals de auto erbij staat/stond met deze set.
-
hoi,
Ik heb de auto gekocht met dempers welke 250 000 onder auto hadden gezeten deze waren niet echt fris meer.vandaar de keuze voor bilstein als vervanging. de weitec veren zaten al onder de auto en heb deze dan ook over gezet.
post wel even een foto.
Simon
Ik heb de auto gekocht met dempers welke 250 000 onder auto hadden gezeten deze waren niet echt fris meer.vandaar de keuze voor bilstein als vervanging. de weitec veren zaten al onder de auto en heb deze dan ook over gezet.
post wel even een foto.
Simon