m5 e39 uitlaat
-
m5 e39 uitlaat
Hoe zal deze klinken?
Volgens mij kan ik beter voor eisenman gaan, want dit merk ken ik niet?
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/b ... chter.html?
Volgens mij kan ik beter voor eisenman gaan, want dit merk ken ik niet?
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/b ... chter.html?
- Petrolhead Tom
Re: m5 e39 uitlaat
Als deze onder de downforce M5 komt DIRECT KOPEN! Buitenkansje.
- Downforce Hans
Als ik zo naar de bandenkar kijk dan zou dat best wel eens de uitlaat kunnen zijn van Dennis.
Volgens mij is die niet van acra maar speciaal gemaakt door Don de Vink en dat is een heel speciaal pijpje.
Mocht het die pijp zijn dan koop je wel de beste pijp die er is en de prijs is een lachertje gezien de nieuwprijs.
Maar......dan moet het wel de uitlaat van Dennis zijn en dan weet ik niet zeker...........
Volgens mij is die niet van acra maar speciaal gemaakt door Don de Vink en dat is een heel speciaal pijpje.
Mocht het die pijp zijn dan koop je wel de beste pijp die er is en de prijs is een lachertje gezien de nieuwprijs.
Maar......dan moet het wel de uitlaat van Dennis zijn en dan weet ik niet zeker...........
-
Die vent verkoopt het omdat het teveel herrie maakt? hij gaat terug naar standaard?
ik snap dat niet? zoveel herrie maakt dat ding toch ook niet?
kan je meer vertellen overt downforce m5 en wie is dennis?
- Knot
Als je bedenkt dat supersprint headers al 2000 euro kosten is dit een koopje. Alleen wel veel werk (en arbeidsloon) om het eronder te zetten, vooral de headers.
Wil je voor weinig meer geluid dan voldoet een X-pipe op volledig standaard uitlaatlijn al om te beginnen. Ben je voor 350 euro klaar, zit er zo onder en het roffelt mooi onder last en is nog heerlijk stil bij rustig rijden.
Wil je voor weinig meer geluid dan voldoet een X-pipe op volledig standaard uitlaatlijn al om te beginnen. Ben je voor 350 euro klaar, zit er zo onder en het roffelt mooi onder last en is nog heerlijk stil bij rustig rijden.
-
Knot schreef:Als je bedenkt dat supersprint headers al 2000 euro kosten is dit een koopje. Alleen wel veel werk (en arbeidsloon) om het eronder te zetten, vooral de headers.
ja maar als je 70 pk's met de uitlaat van downforce dennis krijgt?
is 70 pk's niet een beetje overdreven?
hoeveel pk winst had jij met je x-pipe en eisenman eindemper gewonnen, rody?
- Knot
Tsja.... goede headers kunnen je 30 tot 35pk brengen (evolve heb ik het hoogst staan kwa reputatie), katloos, x-pipe, etc etc.. denk dat je het niet moet overdrijven en met een ruime 50pk genoegen moet nemen anders is het reken je rijk.
Ik had de eisenmann sport dempers al, dat brengt volgens mij nagenoeg niks, de X-pipe misschien iets voor de flow maar denk niet dat ik er voordeel uit had. Mijn extra pk's zaten letterlijk tussen de oren, en dat was ook de bedoeling van de mods
Ik had de eisenmann sport dempers al, dat brengt volgens mij nagenoeg niks, de X-pipe misschien iets voor de flow maar denk niet dat ik er voordeel uit had. Mijn extra pk's zaten letterlijk tussen de oren, en dat was ook de bedoeling van de mods

-
dus als je echt voor de pk's gaat, dan zijn headers voldoende?Knot schreef:Tsja.... goede headers kunnen je 30 tot 35pk brengen (evolve heb ik het hoogst staan kwa reputatie), katloos, x-pipe, etc etc.. denk dat je het niet moet overdrijven en met een ruime 50pk genoegen moet nemen anders is het reken je rijk.
- Downforce Hans
Dennis is Downforce Dennis, één of andere trucker hier op het forum...........(voorzichtig benaderen)delanom5 schreef:Die vent verkoopt het omdat het teveel herrie maakt? hij gaat terug naar standaard?
- Downforce Hans
Ik weet niet hoeveel de winst was maar het was erg veel in iedergeval.
Dennis heeft hem dacht ik voor en na op een rollenbank gehad maar ik weet het niet zeker.
Wat ik begreep is het uitlaatsysteen het zwakke punt van de auto performance wise.
Stuur hem een pb en je weet het.
Dennis heeft hem dacht ik voor en na op een rollenbank gehad maar ik weet het niet zeker.
Wat ik begreep is het uitlaatsysteen het zwakke punt van de auto performance wise.
- Knot
Dan moet je daarmee beginnen, eventueel aanvullen met een set racekats. De achterkant doet meer herrie maken ipv vermogen en koppel meebrengen.delanom5 schreef: dus als je echt voor de pk's gaat, dan zijn headers voldoende?
- FreudeamFahren
Die van Dennis is/was niet voor muurbloempjes...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LIBvA1Yu ... vUZUUXXsv2[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=a6jUOUmH ... vUZUUXXsv2[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LIBvA1Yu ... vUZUUXXsv2[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=a6jUOUmH ... vUZUUXXsv2[/youtube]
- MartijnGizmo
Die bovenste video was toch alleen met de lambda eruit gedraaid oid?
- Martijn_bmw
staat ook in die 2 titels 
rear O2 sensor removed

rear O2 sensor removed
- FreudeamFahren
Met alleen een O2 sensor eruit klinkt een M5 niet zo hoor
Of dit al de custom uitlaat is weet ik verder ook niet.

- Knot
Ik ga toch liever voor deze hoor, meer ingetogen en als je het luider wil hebben monteer dan een set evolve of supersprint headers, pak je 25 tot 35pk en het geluid wordt nog een stuk dieper en agressiever!
Damn... wat mis ik die auto soms als ik eraan terugdenk...
Damn... wat mis ik die auto soms als ik eraan terugdenk...
-
Jongens, uitlaat is idd van die dennis, auto is verkocht aan deze adverteerder.
Uitlaat wordt verkocht i.v.m. Teveel herrie.
Ik weet niet of mijn buren er blij mee gaat zijn, ik moet er nog goed over nadenken.
Auto is momenteel nog in belgie, daar kan je de uitlaat nog horen, hoe het allemaal klinkt, misschien ga ik volgende week wel ff langs om te beluisteren.
Uitlaat wordt verkocht i.v.m. Teveel herrie.
Ik weet niet of mijn buren er blij mee gaat zijn, ik moet er nog goed over nadenken.
Auto is momenteel nog in belgie, daar kan je de uitlaat nog horen, hoe het allemaal klinkt, misschien ga ik volgende week wel ff langs om te beluisteren.
- Downforce Hans
Er is geen uitlaat die qua vermogen beter is als deze.
-
- Auto: E63 M6
sorry maar ben van het geluid niet echt onder de indruk,mijn m5 met eisenmann race einddempers en x-pipe klinkt toch een stukje beter vind ik zelf.
wil ook nog headers + race kats eronder hebben van supersprint dan klinkt het echt super maar is wel een inverstering van een kleine 3,5k
zo gaat het dan ongeveer klinken als ik het lijstje compleet heb
delano houd er wel rekening mee dat je met veel extra geluid ook de aandacht trekt van de blauwe vrienden ben zelf ook al een paar keer op de vingers getikt en er iedere keer tot nu toe mee weggekomen,maar als je 1 treft die graag wil schrijven dan loopt het ook aardig in de papieren geloof dat het 100 euro per decibel kost wat je teveel hebt.
voorbeeldje m5 e39 vanuit fabriek 90 decibel met standaard uitlaat weet niet of dat zo is maar dat doet er even niet toe dan een m5 e39 met een andere uitlaat laten we zeggen 105 decibel dan kijk je al gauw tegen een bekeuring aan van 1000 euro of meer.
deze vind ik zelf ook heel erg bruut kwa geluid complete dinan uitlaat,alleen erg duur alleen de dinan header kosten al 8000 dollar
wil ook nog headers + race kats eronder hebben van supersprint dan klinkt het echt super maar is wel een inverstering van een kleine 3,5k

zo gaat het dan ongeveer klinken als ik het lijstje compleet heb

delano houd er wel rekening mee dat je met veel extra geluid ook de aandacht trekt van de blauwe vrienden ben zelf ook al een paar keer op de vingers getikt en er iedere keer tot nu toe mee weggekomen,maar als je 1 treft die graag wil schrijven dan loopt het ook aardig in de papieren geloof dat het 100 euro per decibel kost wat je teveel hebt.
voorbeeldje m5 e39 vanuit fabriek 90 decibel met standaard uitlaat weet niet of dat zo is maar dat doet er even niet toe dan een m5 e39 met een andere uitlaat laten we zeggen 105 decibel dan kijk je al gauw tegen een bekeuring aan van 1000 euro of meer.
deze vind ik zelf ook heel erg bruut kwa geluid complete dinan uitlaat,alleen erg duur alleen de dinan header kosten al 8000 dollar

- Knot
Daarom, teveel aandacht is niet goed, daarom was ik blij dat ik eisenmann sport ipv race dempers had. Toen ik de X-pipe erop had was het al tegen het aso aan vond ik, het kon nog net, maargoed, ieder zijn ding.
- Downforce Dennis
is idd mijn ex uitlaat.
Huzarenstukje van Don de vink (gd exhaust performance). Auto heeft 3 maanden bij hem gestaan om te ontwikkelen. Ding kostte iets van een 6k euri,
Beste uitlaat onder een e39, period. Als je niet WoT gaat klinkt het heel beschaafd. Ga je als een debiel, klinkt ie zo:
Mijn M5 ging van 360 naar 415 wielpk met beste map. Supersprint is speelgoed vergeleken met dit.
Huzarenstukje van Don de vink (gd exhaust performance). Auto heeft 3 maanden bij hem gestaan om te ontwikkelen. Ding kostte iets van een 6k euri,
Beste uitlaat onder een e39, period. Als je niet WoT gaat klinkt het heel beschaafd. Ga je als een debiel, klinkt ie zo:
Mijn M5 ging van 360 naar 415 wielpk met beste map. Supersprint is speelgoed vergeleken met dit.
- Richard430
Ik vind het super klinken, lekkere v8 sound
En tsja, in de buurt van een politie auto dan maar even niet het gas onderin

En tsja, in de buurt van een politie auto dan maar even niet het gas onderin

- Downforce Dennis
ohja, rondje zolder leverde 107 db op (en onmiddelijke uitsluiting)
Klachten heb ik verder nooit echt gehad. Gewoon ff rustig thuis vertrekken en langs de politiecombi's door. Die prijs is echt een lachertje trouwens.

Klachten heb ik verder nooit echt gehad. Gewoon ff rustig thuis vertrekken en langs de politiecombi's door. Die prijs is echt een lachertje trouwens.
- Kasteel
Nog wel meer herkenbare punten op de fotoDownforce Hans schreef:Ik weet niet hoeveel de winst was maar het was erg veel in iedergeval.

Heb destijds met Dennis meegereden en was er eigenlijk wegvan. De prestatie toename i.c.m. een geluid wat wel bij de performance past is gewoon top. Geluid viel bij normaal rijden overigens reuze mee. Als ik een e39 M5 had, was dit de combi die ik zou willen hebben.
(en dat terwijl ik helemaal niet zo in to aftermarket uitlaten ben)
-
- Auto: E63 M6
ik vind 55 pk wel vrij veel ondanks dat het hier een complete uitlaatlijn betreft,bij wie heb je de vermogens uitdraai laten doen en de auto laten mappen? bij stefplus toevallig?Downforce Dennis schreef:Mijn M5 ging van 360 naar 415 wielpk met beste map. Supersprint is speelgoed vergeleken met dit.