Dude, u just wrecked up your Lamborghini....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
dvh

Dude, u just wrecked up your Lamborghini....

Bericht door dvh » 21 dec 2011, 20:00

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/12/21/man ... n-de-prak/

Man wint dure Lamborghini en rijdt hem na zes uur in de prak
door Pim van den Dool
De Amerikaan David Dopp ging helemaal uit z’n dak toen hij won afgelopen zaterdag hoorde dat hij een Lamborghini ter waarde van 290.000 euro had gewonnen. Lang kon Dopp echter niet van zijn aanwinst genieten: al na zes uur reed hij de gloednieuwe auto in de prak.

Dopp deed zaterdag mee aan een voetbalwedstrijd die ter gelegenheid van de “Joe Schmo to Lambo”-contest werd georganiseerd. In de rust werd bekend gemaakt dat hij de limoengroene Murcielago Roadster had gewonnen. Dopp ging helemaal uit z’n dak, zoals op onderstaande beelden te zien is:

Een paar uur later reed Dopp zijn familie en vrienden dolenthousiast rond in zijn Lamborghini. Zo’n zes uur nadat hij de trotse eigenaar van de auto werd sloeg het noodlot toe en spinde de Lamborghini nadat Dopp over ijs of een brok gravel reed. Hij belandde in een weiland en tot overmaat van ramp had zijn Lamborghini zoveel schade dat hij er niet meer in kon rijden. “Yeah, I got it on Saturday and I wrecked it on Saturday,” aldus een beteuterde Dopp tegen een lokale tv-zender KSL:

--------------

zomfg :stom:
Check ook even de filmpjes op de website !

GTRene

Re: Dude, u just wrecked up your Lamborghini....

Bericht door GTRene » 21 dec 2011, 20:13

ooo das echt wel balen zeg :D

win je eens een keer een big prize gebeurt je dat.

maarten22
Auto: Porsche 911 964 C2

Bericht door maarten22 » 22 dec 2011, 00:35

Gisae

Bericht door Gisae » 22 dec 2011, 01:25

Ik zou willen dat mijn ex-clio er zo uit zag nadat ik was gaan tollen over een oliespoor. Een vangrail met 140-150 richt toch ietsjes meer schade aan.

///Joost

Bericht door ///Joost » 22 dec 2011, 09:21

:dood: Wat een idioot...Ik kan er niks anders van maken.

JP

Bericht door JP » 22 dec 2011, 09:23

Ja, leuk een Lambo winnen, alleen elke maand de verzekering kunnen opbrengen... :lezen:

Knot

Bericht door Knot » 22 dec 2011, 09:45

Mensen die zoiets winnen kunnen vaak totaal niet autorijden, zijn helemaal geen vermogens gewend etc. Mensen die het kunnen betalen kunnen 8 van de 10 keer ook niet overweg ermee.

Denk dat ik er wel een trucje mee kan, maarja ik ben maar een arme sloeber en heb geen geluk in het spel.

GTRene

Bericht door GTRene » 22 dec 2011, 09:49

Knot schreef:.

Denk dat ik er wel een trucje mee kan, maarja ik ben maar een arme sloeber en heb geen geluk in het spel.
dat denk ik ook wel...maareuh jij een arme sloeber :D voor zo'n auto wel, vergeleken met mij ben je dat niet :blink:

Knot

Bericht door Knot » 22 dec 2011, 10:14

Jij hebt de one and only... ik heb maar 3 in dozijn ;)

GTRene

Bericht door GTRene » 22 dec 2011, 10:26

Knot schreef:Jij hebt de one and only... ik heb maar 3 in dozijn ;)
had jij ook zat kunnen hebben als je zo oud zou zijn als ik en met weinig en wat geluk en huizen en wat erfenis zo ver was gekomen :tong: maja dat kan ook niet meer ben allang aan het interen :wink:
maar doelde op het maandelijks inkomen :mrgreen: denk dat jij/jullie meer hebben dan het minima :clown:

Knot

Bericht door Knot » 22 dec 2011, 10:30

Ik moet ook gewoon tomaten plukken op zaterdag hoor om die 2 BMW's weer af te kunnen tanken ;)

GTRene

Bericht door GTRene » 22 dec 2011, 11:05

whaha :clown: lekker dwars de tomaten velden door :df:

wat dat betrefd was het vroegah wel mooi, kon je ongestoord veelal de bossen in (in mijn tijd :headbang: ) en kon je lekker leren de bochten wat dwars door e.d. niet dat ik dat veel deed maar je leerde er wel wat mee.

vergeet nooit meer die keer dat ik naar Holten reed vanuit Nijverdal (woonde ik destijds) door die lange rechte bosweg met een Matra Bagheera (was in 1982 zag ik net)met aardig wat onderstuur doordat ie zo licht kan zijn aan de voorkant :wink: anyway, ik reed toen behoorlijk hard, wilde ff kijken hoe dat ging, dacht iets van 140 a 160 op de klok en ging net :D toen ineens een grote kuil/verzakking van dat brede bospad en hup daar kwam de auto van de grond :shocking: whaha was wel ff schrikke en afwachten hoe die neerkwam, beetje in een slinger en daarna maar weer rustig gereden :D daar kwam ik goed weg.

met aardig wat onderstuur doordat ie zo licht kan zijn aan de voorkant

owja was weer ff oftopic (solly)

allen

Bericht door allen » 22 dec 2011, 12:59

Knot schreef:Mensen die zoiets winnen kunnen vaak totaal niet autorijden, zijn helemaal geen vermogens gewend etc. Mensen die het kunnen betalen kunnen 8 van de 10 keer ook niet overweg ermee.

Echte Hollandse afgunst weer...

Knot

Bericht door Knot » 22 dec 2011, 12:59

Tjsa, moet je m maar niet direct crashen hoor...

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 22 dec 2011, 13:00

allen schreef:
Knot schreef:Mensen die zoiets winnen kunnen vaak totaal niet autorijden, zijn helemaal geen vermogens gewend etc. Mensen die het kunnen betalen kunnen 8 van de 10 keer ook niet overweg ermee.

Echte Hollandse afgunst weer...

...dat jij niet kunt driften en Knot wel?
:tong:

Ach wat maakt 't uit. :D

KW

Bericht door KW » 23 dec 2011, 02:50

De schade valt ogenschijnlijk zo nog best mee. Zal wel aardig wat kosten omdat het een Lambo is, maar ik zie niks zo erg dat het niet gefixed kan worden.

allen schreef: Echte Hollandse afgunst weer...
Wou je zeggen dat het niet klopt dan?

///Joost

Bericht door ///Joost » 23 dec 2011, 10:06

KW schreef:De schade valt ogenschijnlijk zo nog best mee. Zal wel aardig wat kosten omdat het een Lambo is, maar ik zie niks zo erg dat het niet gefixed kan worden.
Dat is het 'm net...
KW schreef:
allen schreef: Echte Hollandse afgunst weer...
Wou je zeggen dat het niet klopt dan?
Tuurlijk wel, maar ik ben het zeker met Allen eens dat mensen elkaar tegenwoordig niets meer gunnen. De maatschappij verloedert.

Plaats reactie