Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Joodse PvdA'ers strijden tegen verbod rituele slacht

Bericht door GTRene » 14 dec 2011, 13:02

Joodse PvdA'ers strijden tegen verbod rituele slacht
DEN HAAG – Prominente PvdA-leden met een Joodse achtergrond willen dat de PvdA-fractie in de Eerste Kamer zich vandaag uitspreekt tegen een mogelijk verbod op ritueel slachten.

Foto: ANP Dat staat in een notitie die in handen is van NU.nl. Als de PvdA het advies van de Joodse leden volgt, dan is de kans groot dat het verbod alsnog sneuvelt.

Prominente Joodse PvdA-leden zoals oud-burgemeester Ed van Thijn van Amsterdam en ex-Tweede Kamerlid Harry van den Bergh hebben de notitie ondertekend.

De groep keert zich tegen het wetsvoorstel van de Partij voor de Dieren (PvdD) om de koosjere- en halalslacht te verbieden in Nederland.

Volgens de PvdD zouden dieren tijdens de rituele slacht extra lijden omdat ze dan niet verdoofd worden. In de Tweede Kamer kreeg de partij al een meerderheid achter zich, waaronder de PvdA-fractie.

Vandaag buigt de Eerste Kamer zich over het plan. Daar neemt de PvdA qua stemverhoudingen een sleutelrol in.
meer>> http://www.nu.nl/politiek/2692173/joods ... lacht.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Luco

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 14 dec 2011, 15:13

Oud nieuws, het verbod komt er niet (voorlopig)

Luco

Bericht door Luco » 14 dec 2011, 15:14

GTRene schreef:
De verdachte die de bijtende vloeistof gooide of spoot is een lichtgetinte jongen, van ongeveer 14 jaar, met kort zwart krullend haar, bruine ogen en donkere wenkbrauwen. Hij droeg een grijs vest met capuchon, donkergrijze trainingsbroek en lichte sneakers.
:sealed:
Hij was getint omdat die vaak onder de zonnebank ligt :tooth:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 14 dec 2011, 15:25

Via mail ontvangen :tooth:

Ik snap het niet meer...
De Moslims zijn niet gelukkig !!!

Ze zijn niet gelukkig in Egypte.
Ze zijn niet gelukkig in Libië.
Ze zijn niet gelukkig in Marokko.
Ze zijn niet gelukkig in Iran.
Ze zijn niet gelukkig in Irak.
Ze zijn niet gelukkig in Gaza.
Ze zijn niet gelukkig in Afghanistan.
Ze zijn niet gelukkig in Jemen.
Ze zijn niet gelukkig in Syrië.
Ze zijn niet gelukkig in Libanon.
Ze zijn niet gelukkig in Pakistan.

En waar zijn ze dan wel gelukkig ?

Ze zijn gelukkig in Engeland.
Ze zijn gelukkig in Frankrijk.
Ze zijn gelukkig in Italië.
Ze zijn gelukkig in Duitsland.
Ze zijn gelukkig in Zweden.
Ze zijn gelukkig in de Verenigde Staten
Ze zijn gelukkig in België
Ze zijn gelukkig in Noorwegen.
Ze zijn gelukkig in Nederland.

Ze zijn kennelijk blij in elk land dat een niet-moslimland is.

En wie geven ze de schuld?
Niet de islam.
Niet hun leiders.
Niet zichzelf.
Neen, ze verwijten het de bevolking van de landen waar ze wel gelukkig zijn.

En dan willen ze juist DEZE LANDEN zo veranderen dat ze precies worden als de landen waar ze ontevreden over zijn.

Begrijp jij het nog ?

HansD

Bericht door HansD » 14 dec 2011, 17:51

De meeste moslims vinden een westerse maatschappij met vrijheid van -verschillende- godsdiensten prima en die kunnen prima met iedereen samenleven.
Dat er een groepje extremisten is die graag een streng gelovige maatschappijinrichting ziet is komt bij christenen net zo hard voor. Ik wil bijv niet weten wat er zou veranderen als de SGP de absolute meerderheid krijgt.
Er zijn voldoende moslims om een islamitische splinterpartij (a la SGP) in de kamer te krijgen maar toch gebeurt het niet.

Ondanks dat je post niet serieus was (denk ik :wink: ) toch een serieuze reactie.

dvh

Bericht door dvh » 14 dec 2011, 19:45

Dat er een groepje extremisten is die graag een streng gelovige maatschappijinrichting ziet is komt bij christenen net zo hard voor.
Snap je punt.
Echter, zoek ook gelijk ff uit hoeveel gewelddadige geloofsgerelateerde incidenten er waren in NL de afgelopen 10 jaar. Moslims vs Christenen.

Ik weet de uitkomst al.

Michel P

Bericht door Michel P » 14 dec 2011, 21:50

Arthur schreef:Via mail ontvangen :tooth:

Ik snap het niet meer...
De Moslims zijn niet gelukkig !!!

Ze zijn niet gelukkig in Egypte.
Ze zijn niet gelukkig in Libië.
Ze zijn niet gelukkig in Marokko.
Ze zijn niet gelukkig in Iran.
Ze zijn niet gelukkig in Irak.
Ze zijn niet gelukkig in Gaza.
Ze zijn niet gelukkig in Afghanistan.
Ze zijn niet gelukkig in Jemen.
Ze zijn niet gelukkig in Syrië.
Ze zijn niet gelukkig in Libanon.
Ze zijn niet gelukkig in Pakistan.

En waar zijn ze dan wel gelukkig ?

Ze zijn gelukkig in Engeland.
Ze zijn gelukkig in Frankrijk.
Ze zijn gelukkig in Italië.
Ze zijn gelukkig in Duitsland.
Ze zijn gelukkig in Zweden.
Ze zijn gelukkig in de Verenigde Staten
Ze zijn gelukkig in België
Ze zijn gelukkig in Noorwegen.
Ze zijn gelukkig in Nederland.

Ze zijn kennelijk blij in elk land dat een niet-moslimland is.

En wie geven ze de schuld?
Niet de islam.
Niet hun leiders.
Niet zichzelf.
Neen, ze verwijten het de bevolking van de landen waar ze wel gelukkig zijn.

En dan willen ze juist DEZE LANDEN zo veranderen dat ze precies worden als de landen waar ze ontevreden over zijn.

Begrijp jij het nog ?

+1

HansD

Bericht door HansD » 14 dec 2011, 23:47

Echter, zoek ook gelijk ff uit hoeveel gewelddadige geloofsgerelateerde incidenten er waren in NL de afgelopen 10 jaar. Moslims vs Christenen.

Ik weet de uitkomst al.
Zeg het maar dan. Ik zie in NL geen pogroms op christenen door moslims of islamitische terreuraanslagen. Ik kan me zo geen -fysieke- gewelddaad gepleegd door moslims tegen christenen vanwege hun christen zijn voor de geest halen. Dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt maar de hysterie dat DE moslims NL overnemen zie ik gewoon niet zo.

dvh

Bericht door dvh » 15 dec 2011, 07:39

Hans, ik bedoel niet direct tegen elkaar, maar als in geloofsgerelateerde incidenten vanuit beide kanten.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 15 dec 2011, 12:34

HansD schreef:

Ik weet de uitkomst al.
Zeg het maar dan. Ik zie in NL geen pogroms op christenen door moslims of islamitische terreuraanslagen. Ik kan me zo geen -fysieke- gewelddaad gepleegd door moslims tegen christenen vanwege hun christen zijn voor de geest halen. Dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt maar de hysterie dat DE moslims NL overnemen zie ik gewoon niet zo.
Was Theo van Gogh geen christen dan? :D

PD power

Bericht door PD power » 16 dec 2011, 09:24

Michel P

Bericht door Michel P » 16 dec 2011, 09:55

Geweldig toch, hoe meer hoe beter, dit is volgens links de oplossing voor de vergrijzing.............. :wave:

GTRene

Bericht door GTRene » 16 dec 2011, 10:44

:mrgreen: wanneer begrijpen ze eens dat velen niet de oplossing zijn maar een deel van vele problemen...
vergrijzing moet je gewoon uitzitten, lost zich immers vanzelf op!
van dit soort lui erbij kost alleen geld (uitkeringen en overlast) en levert niks op! maakt alleen extra kosten bovenop de vergrijzing.

het is ook vele malen beter in hun eigen land wat op te bouwen in hun eigen buurten eigen gewoontes?

maar wie niet wil...tja vroeger zeiden ze altijd, die niet willen krijgen voor hun billen :tooth:

je kan ook al dat gespuis van allerlij afkomst bij wat linkse ministers e.d. in hun huis/tuin/buurt zetten en dan zien hoelang het duurt voor ze erachter komen :TV kijken:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 16 dec 2011, 11:05

Met de qat zijn ze bezig: http://www.nu.nl/politiek/2674938/kamer ... d-qat.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 16 dec 2011, 11:13

smiley schreef:Met de qat zijn ze bezig: http://www.nu.nl/politiek/2674938/kamer ... d-qat.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
goede zaak lijkt me.

Elise

Bericht door Elise » 16 dec 2011, 12:00

GTRene schreef::mrgreen: wanneer begrijpen ze eens dat velen niet de oplossing zijn maar een deel van vele problemen...
van dit soort lui erbij kost alleen geld (uitkeringen en overlast) en levert niks op! maakt alleen extra kosten bovenop de vergrijzing.

het is ook vele malen beter in hun eigen land wat op te bouwen in hun eigen buurten eigen gewoontes?

maar wie niet wil...tja vroeger zeiden ze altijd, die niet willen krijgen voor hun billen :tooth:

je kan ook al dat gespuis van allerlij afkomst bij wat linkse ministers e.d. in hun huis/tuin/buurt zetten en dan zien hoelang het duurt voor ze erachter komen :TV kijken:
Dat zie je helemaal fout Rene, het is een verrijking van onze maatschappij.
Ik pleit er dan ook voor dat we qat uit de illegaliteit halen zodat onze Somalische landgenoten niet meer afhankelijk zijn van hun huidige leveranciers.
Gezien het feit dat qat een product is dat vers geconsumeerd dient te worden is het wellicht is het een goed idee om eens een subsidiepot open te trekken om te zorgen dat het spul ook daadwerkelijk vers van het land komt. Middels de subsidie moet het mogelijk zijn om dit op non-profit basis beschikbaar te stellen bij diverse gratis afhaalpunten, zodat heel Nederland kan genieten van deze geweldige verrijking.

Luco

Bericht door Luco » 16 dec 2011, 12:02

Elise schreef:
GTRene schreef::mrgreen: wanneer begrijpen ze eens dat velen niet de oplossing zijn maar een deel van vele problemen...

Dat zie je helemaal fout Rene, het is een verrijking van onze maatschappij.
Ik pleit er dan ook voor dat we qat uit de illegaliteit halen zodat onze Somalische landgenoten niet meer afhankelijk zijn van hun huidige leveranciers.
Gezien het feit dat qat een product is dat vers geconsumeerd dient te worden is het wellicht is het een goed idee om eens een subsidiepot open te trekken om te zorgen dat het spul ook daadwerkelijk vers van het land komt. Middels de subsidie moet het mogelijk zijn om dit op non-profit basis beschikbaar te stellen bij diverse gratis afhaalpunten, zodat heel Nederland kan genieten van deze geweldige verrijking.
Dat doen we met wiet ook al :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:
Whatsnew :tooth:

Snipe

Bericht door Snipe » 16 dec 2011, 12:07

GTRene schreef:bij wat linkse ministers e.d. in hun huis/tuin/buurt zetten
Linkse ministers? Hebben we het dan over de ministers van de VVD, het CDA of toch die van de PVV? Weet je nog wat Rutte zei toen dit kabinet er kwam? 'Dit wordt een kabinet waar rechts Nederland zijn vingers bij aflikt.'

Elise

Bericht door Elise » 16 dec 2011, 12:07

Luco schreef:Dat doen we met wiet ook al :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:
Whatsnew :tooth:
De medicinale werking van cannabis is onderkent Luco.
Ik pleit er dan ook voor dat het gebruik van ons aller nederwiet vergoed wordt in het basispakket van de ziektekostenverzekering, uiteraard mag dit geen invloed hebben op de eigen bijdrage.

GTRene

Bericht door GTRene » 16 dec 2011, 12:22

Snipe schreef:
GTRene schreef:bij wat linkse ministers e.d. in hun huis/tuin/buurt zetten
Linkse ministers? Hebben we het dan over de ministers van de VVD, het CDA of toch die van de PVV? Weet je nog wat Rutte zei toen dit kabinet er kwam? 'Dit wordt een kabinet waar rechts Nederland zijn vingers bij aflikt.'
:D euh doel eigenlijk meer op de mensen die het "toejuigen" van bepaalde verrijking, denk dus niet die ministers maar zeg maar meer toch redelijk "belangrijke" mensen die er zo voor in de bres springen en of zo hun subsidie potten gevuld krijgen e.d. (my bad) zeg maar de mensen die ze niet tegen houden en het als verrijking uitroepen en "toejuigen" e.d. breng ze daar heen te logeren e.d. en occupy their gardens oid.

HansD

Bericht door HansD » 16 dec 2011, 15:00

Qat is -voorlopig nog- legaal in NL en is dus ook gewoon legaal bij leveranciers te krijgen. Welke illegaliteit?

Luco

Bericht door Luco » 21 dec 2011, 23:27

Iemand die mongool gezien bij ajax-az?

Supporter valt az keeper aan, die schopt terug en krijgt daarvoor rood van de scheidsrechter (is die man niet wijs ofzo)
Trainer az stopt de westrijd en stuurt zijn spelers van het veld.

Ben benieuwd hoe dit weer af gaat lopen.

RVV

Bericht door RVV » 22 dec 2011, 00:30

Het aantal Oost-Europeanen in Nederland met een uitkering stijgt explosief. Ongeveer 12.000 Polen en andere arbeidsmigranten uit de nieuwere EU-lidstaten krijgen momenteel een uitkering.
Dat heeft minister Henk Kamp (VVD, Sociale Zaken) woensdag gezegd in de Tweede Kamer.
Arbeidsongeschikt
Van de uitkeringstrekkers zit eenderde in de bijstand, eenderde krijgt WW en de overige 33 procent een uitkering voor arbeidsongeschiktheid.
Eind vorig jaar zaten 1.070 Oost-Europeanen in de bijstand en 1.527 in de WW. Toen zei Kamp al bezorgd te zijn over het beroep op sociale zekerheid door Polen.
Verdubbeld
Het aantal Midden- en Oost-Europeanen in Nederland is de afgelopen vier jaar meer dan verdubbeld, van 80.000 begin 2007 tot bijna 200.000 begin 2011.
Van de 198.000 Midden- en Oost-Europeanen is tweederde Pools. 117.000 staan in hun gemeente geregistreerd als inwoner of werknemer, de rest is niet ingeschreven.

Bron: Elsevier

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 22 dec 2011, 07:55

Wat maakt het uit Joh, wij betalen wel wat meer belasting...............

Ongelooflijk dit.........wegwezen met die gasten.....

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 22 dec 2011, 08:11

@Hans. Door dit soort wanstaltige PVV reacties dalen wij als DF gemiddeld weer met 50 IQ punten hier op de schaal van Drs. Pietje Puk. Ik sta al op -25. Verrekte koud. :D

Ennuh, 'n beetje afdoen op de arme Polen he! Voordat je 't weet heb je 'n Blitzkrieg II te pakken. Met zo'n man met 'n snor en 'n scheiding. Kan maar zó. :piraatje:

Plaats reactie