Wel apart, dat tegenwoordig alle functies een engelse naam hebben

In dat geval ben ik drill instructor

Tankerbussiness?Bert ///M3 schreef:Heerema is wel bekend maar ook deels uit de tankerbuisness vroeger, en ook erg bekend om bijvoorbeeld hun pijpleggers dacht ik.
Moet ik nog zeggen dat er tegenwoordig in de oliebussiness GOUD geld verdient wordt?Bert ///M3 schreef: ...
Maik je ad vergeet het belangrijkste: $$$$$ Die praatjes over trust en bla bla hoor je overal
8)Tom schreef:[img:197:266]http://www.vantuijlfruit.nl/images/onde ... pen002.jpg[/img]
Bediening daarvan.
Dat nieuwe certificaat houd in dat ie deze mag gaan bedienen:
[img:437:578]http://www.juice-bistro.com/JuiceB1.jpg[/img]
de Juice Bistro 8) respect!
Denk jij dat ik dat niet weetMaik schreef: Moet ik nog zeggen dat er tegenwoordig in de oliebussiness GOUD geld verdient wordt?![]()
Grappig, vriend van mij is ook net klaar en volgt ook via de baas de opleiding op Nyenrode. Patrick is zijn naam, en rijdt toevallig ook Seat.MarcF schreef:Ik ben per 1-9-2006 werkzaam als accountant bij PricewaterhouseCoopers na het afronden van de studie Accountancy. Om registeraccountant te worden volg ik daarnaast (1 dag per week) aan het Nivra-Nyenrode de opleiding tot registeraccountant (door de baas betaald).
Tevens houdt ik me ook nog in beperkte mate bezig met mijn eigen onderneming, met name de financiële administratie.
Weet je ook voor welk kantoor hij werkt? Kan best dat we wel eens samen centrale colleges hebben gevolgd.Tristan schreef:Grappig, vriend van mij is ook net klaar en volgt ook via de baas de opleiding op Nyenrode. Patrick is zijn naam, en rijdt toevallig ook Seat.MarcF schreef:Ik ben per 1-9-2006 werkzaam als accountant bij PricewaterhouseCoopers na het afronden van de studie Accountancy. Om registeraccountant te worden volg ik daarnaast (1 dag per week) aan het Nivra-Nyenrode de opleiding tot registeraccountant (door de baas betaald).
Tevens houdt ik me ook nog in beperkte mate bezig met mijn eigen onderneming, met name de financiële administratie.
Hij werkt in A'veen bij KPMG.MarcF schreef:
Weet je ook voor welk kantoor hij werkt? Kan best dat we wel eens samen centrale colleges hebben gevolgd.
Overigens kiezen best veel best veel startende collega's voor een Seat als leasebak (aangeklede Ibiza of kale Leon). Helaas is een potente versie niet mogelijk binnen het leasebudget. Daarom heb ik mijn eigen auto maar gehouden.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten