Op vakantie naar Amerika
- Robin Hartog
Re: Op vakantie naar Amerika
En ik zit nu, ja nu, live, in het vliegtuig naar Atlanta en daarna Miami! 

-
Denkt aan Will Smith's "Miami".
Gaaf Robin.

- ///Joost
Chill, ik ga in maart ook weer 2 weekjes naar Cali. 
- Jorik
Waar precies en wanneer? Ik zit t/m 11 maart in San Diego.///Joost schreef:Chill, ik ga in maart ook weer 2 weekjes naar Cali.
- ///Joost
1 t/m 15 maart, omgeving LAJorik schreef:Waar precies en wanneer? Ik zit t/m 11 maart in San Diego.///Joost schreef:Chill, ik ga in maart ook weer 2 weekjes naar Cali.

- Robin Hartog
Zo, inmiddels al weer een paar dagen in Miami, kerst is toch wel apart hier, zo met 28 graden. Ben benieuwd naar New Years Eve on south beach. 

- Niels
- Auto: Prius+
28 graden zegt ie....
Das nie gek nie

Das nie gek nie

- Robin Hartog
Haha, zeker niet gek nee.. Het is wel een vreemde gewaarwording hoor, om op 27 december in je korte broek en t-shirt te lopen.. Nog nooit gehad geloof ik...
- RJK
Eind februari zijn mijn vriendin en ikzelf in California. We landen te LAX en hebben dan 7 dagen voor een roadtrip dus als jullie wat suggesties hebben dan, graag!
Wat wij al op de lijst hebben staan:
- Joshua Tree National Park
- Vegas
- Death Valley
Sequoia National Park wilde wij ook aandoen maar de kans in schijnbaar groot dat daar in februari dusdanig veel sneeuw ligt dat we dat wellicht maar moeten vergeten.
Wat wij al op de lijst hebben staan:
- Joshua Tree National Park
- Vegas
- Death Valley
Sequoia National Park wilde wij ook aandoen maar de kans in schijnbaar groot dat daar in februari dusdanig veel sneeuw ligt dat we dat wellicht maar moeten vergeten.
- Niels
Andere anraders zijn imho:
Page
Grand Canyon
Dit zou een mooie route zijn:
http://maps.google.nl/maps?saddr=Los+An ... 10&t=m&z=7
Page
Grand Canyon
Dit zou een mooie route zijn:
http://maps.google.nl/maps?saddr=Los+An ... 10&t=m&z=7
- RJK
Bedankt! Wat ik er nog bij had moeten vermelden is dat wij twee jaar terug al de route van Albuquerque naar Las Vegas hebben afgelegd en daarbij o.a. de Grand Canyon, petrified forest en meteor crater hebben aangedaan. Dit zijn allen aanraders maar hebben wij dus al gezien.
- Niels
Tja wat vind je mooi en wat wil je zien? Wil je auto rijden of wil je wandelen etc... Page is een aanrader, Zion en Bryce zijn ook niet onaardig maar vanaf LA is dat wel wat ver. Vanuit LV zou het allemaal wat gemakkelijker zijn. Death Valley is met name op bepaalde tijden erg mooi en anders "wel leuk" waardoor andere keuzes misschien handiger zijn b.v.
- RJK
Auto rijden en wat wandelen. We zijn geen stadsmensen dus grote steden doen we sowieso niet aan. Ik zal nog eens wat googlen.
- InjectTheVenom
Kan iemand een redelijk geprijsd hotel aanbevelen in de buurt van het Javits Convention Center? Wil misschien in de eerste week van april de New York Auto Show aan doen, hopelijk zijn de tickets bij KLM dan niet al te duur.
- Maus335i
Zoals het er nu voor staat vliegen we 26 aug naar San Francisco voor VMworld Conference (meer mensen die er heen gaan?
) tot de 30e. Vanaf daar nog een paar dagen Vegas meepakken of NYC, even kijken hoe het loopt. In ieder geval onwijs zin in!

-
Robin Hartog schreef:En ik zit nu, ja nu, live, in het vliegtuig naar Atlanta en daarna Miami!
Hoe gaat dat dan?
Dus gewoon WI-FI on the plane??

- MartijnGizmo
Had ik ook, op een vlucht van NY naar LA, voor $7 oid... Beetje fotootjes twitteren vanuit het raam etc! 

- ///Joost
Jup, steeds meer maatschappijen/vliegtuigen bieden WiFi aan. Ik heb er nooit gebruik van gemaakt omdat ik er niet voor wil betalen (plus ik kan wel wachten tot het hotel), maar het is wel handig als het gratis mocht worden.
- Robin Hartog
Hehe, ik had ook de mogelijkheid om te gaan, ik werkte hier alleen nog niet toen de plaatsen vergeven werden.Maus335i schreef:Zoals het er nu voor staat vliegen we 26 aug naar San Francisco voor VMworld Conference (meer mensen die er heen gaan?) tot de 30e. Vanaf daar nog een paar dagen Vegas meepakken of NYC, even kijken hoe het loopt. In ieder geval onwijs zin in!

@Marc: Yep! Gewoon wi-fi in het vliegtuig.

Overigens was het eerste half uur gratis, daarna idd betalen. Heb toen wel idd 7$ ofzo neergelegd toen ik van Amsterdam naar San Francisco vloog (11 uur lang). Verveelde me dood en kon niet slapen.

Laatst gewijzigd door Robin Hartog op 10 jul 2012, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- MartijnGizmo
Hollander! 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
OK, snel de Hyper-V hier de deur uitgooien en overstappen op VMWare.Maus335i schreef:Zoals het er nu voor staat vliegen we 26 aug naar San Francisco voor VMworld Conference (meer mensen die er heen gaan?) tot de 30e. Vanaf daar nog een paar dagen Vegas meepakken of NYC, even kijken hoe het loopt. In ieder geval onwijs zin in!

- Maus335i
Als je nog hulp nodig hebt laat maar weten!Wouter81 schreef:OK, snel de Hyper-V hier de deur uitgooien en overstappen op VMWare.Maus335i schreef:Zoals het er nu voor staat vliegen we 26 aug naar San Francisco voor VMworld Conference (meer mensen die er heen gaan?) tot de 30e. Vanaf daar nog een paar dagen Vegas meepakken of NYC, even kijken hoe het loopt. In ieder geval onwijs zin in!

-
Bouncing in the club where the heat is on.....All night on the beach till the break of dawn
I'm going to Miami....Miami...
Begin november 2 weken Miami, Lufthansa directe vlucht. Hotel "Viceroy" downtown
Begin november 2 weken Miami, Lufthansa directe vlucht. Hotel "Viceroy" downtown
- ///Joost
Nice!Rebel schreef:Bouncing in the club where the heat is on.....All night on the beach till the break of dawn
- Sjoerd
Ik ga met GF en een bevriend koppel in augustus naar de States.
We beginnen met 4 dagen Malibu of Santa Barbara (hotels vallen vies tegen daar in termen van bang for bucks), 3 dagen San Francisco, 1 dag Yosemite, 3 dagen Las Vegas (waarvan 1 dag excursie Grand Canyon) en 4 dagen New York.
We hebben een Tahoe gehuurd vanaf LAX tot LAS. in NYC alles met OV/taxi.
We beginnen met 4 dagen Malibu of Santa Barbara (hotels vallen vies tegen daar in termen van bang for bucks), 3 dagen San Francisco, 1 dag Yosemite, 3 dagen Las Vegas (waarvan 1 dag excursie Grand Canyon) en 4 dagen New York.
We hebben een Tahoe gehuurd vanaf LAX tot LAS. in NYC alles met OV/taxi.