Updates Peugeot 106
- 25-01-2012 Deep-dish stuur gemonteerd
- 20-12-2011 Achterklep logo + schakelpatroon button + navigatie
- 20-12-2011 Winterbanden gemonteerd
Voor sommigen is een auto slechts een vervoersmiddel, maar voor mij (en waarschijnlijk de rest van de DF bezoekers) is een auto een stukje emotie. Door dit, tjah ik zal het maar een virus noemen, heb ik het afgelopen jaar een drietal verschillende auto's gehad. Het hoofdstuk begon met een Volkswagen Golf 1.6 MK2 van het bouwjaar 1990, een hele strakke auto (zeker gezien zijn leeftijd).
Helaas vanwege het gebrek aan vertrouwen in de Golf (niet dat hij mij ooit in de kou heeft laten staan) heb ik hem na circa 8 maanden ingeruild op een Seat Arosa 1.0, wederom een prima auto... maar het was gewoon niks voor mij. Inruilen dus? Jazeker, al na twee maanden mocht hij weer pas op plaats maken. Gelukkig is driemaal dan toch echt scheepsrecht,en bevalt mijn huidige Peugeot 106 1.1 Sport wel enorm goed

De auto was zowel voor als achter al netjes verlaagd voordat ik hem kocht, de wat oudere vorige eigenaar vond het "auto'tje" op den duur toch wat te stug en besloot hem in te ruilen waarnaar ik de gelukkige eigenaar ben geworden. Verder geen grote wilde plannen, ik hoop gewoon veel plezier te beleven aan het 106'je en wil hem voor de rest gewoon lekker netjes en origineel houden.
ToDo lijstje
- K&N 57i monteren - DONE
- Grote beurt - DONE
- Nieuw achterklep logo - DONE
- Winterbanden kopen en monteren - DONE
- Deep-dish stuur monteren - DONE
- Nieuwe TomTom kopen - DONE