Zal nog een linkje over de Federal banden naar de koper sturen

Heb even zitten kijken maar het lijken wel allemaal knutsel projecten......bm-dub schreef:http://voorraad.wheelerdelta.nl/sd63699 ... id=3469953" onclick="window.open(this.href);return false;
sta er toch van te kijken dat vd Rijt zijn auto's redelijk snel verkoopt tegen de prijzen die hij vermeld....da's nog zonder garantie pakket en velgen....ik bedoel 22k voor een [non M] E46 is toch vrij pittig....wel een mooie bak verder.
Ja maar dat beantwoord nog niet de waarom vraag. De meerwaarde van een M-pakket verkoop technisch is beperkt, op zijn minst minder dan de kosten om het erop te zetten. Dus lijkt mij de kans groot dat je hier met schade auto's van doen hebt..bm-dub schreef:klopt Thijs, vaak zijn de M pakketten achteraf gemonteerd en missen de interieur delen. ook zijn de velgen imi's. maar de auto's zelf zien er wel netjes uit met degelijke history etc.
Thijs-v-d-H schreef:Ja maar dat beantwoord nog niet de waarom vraag. De meerwaarde van een M-pakket verkoop technisch is beperkt, op zijn minst minder dan de kosten om het erop te zetten. Dus lijkt mij de kans groot dat je hier met schade auto's van doen hebt..bm-dub schreef:klopt Thijs, vaak zijn de M pakketten achteraf gemonteerd en missen de interieur delen. ook zijn de velgen imi's. maar de auto's zelf zien er wel netjes uit met degelijke history etc.
Ja allemaal waar, maar op een auto met een nieuwwaarde ruim boven de 80k is dat natuurlijk een druppel op de gloeiende plaat.Spijkerhard schreef:M-pakketten achteraf en BTW auto's: gunstigere bijtelling (Accessoires achteraf tellen niet mee)
Zou zomaar een reden kunnee zijn. Bij de aanschaf van de Volvo heb ik ook zoveel mogelijk als accessoire afgerekend ipv af fabriek.
Daarnaast is een 330i an sich meer op comfort afgestemd als een M3, en dat kan weer een voorkeur zijn...
Wat heet een druppel: Na 8 jaar heb je alle opties nog een keer betaald aan de belasting.... uit de prive.... dat kan aardig oplopen...Thijs-v-d-H schreef:Ja allemaal waar, maar op een auto met een nieuwwaarde ruim boven de 80k is dat natuurlijk een druppel op de gloeiende plaat.Spijkerhard schreef:M-pakketten achteraf en BTW auto's: gunstigere bijtelling (Accessoires achteraf tellen niet mee)
Zou zomaar een reden kunnee zijn. Bij de aanschaf van de Volvo heb ik ook zoveel mogelijk als accessoire afgerekend ipv af fabriek.
Daarnaast is een 330i an sich meer op comfort afgestemd als een M3, en dat kan weer een voorkeur zijn...
+1.Joy schreef:Zeker. Het is slechts een tip om de verkoop te bespoedigen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast