Nieuwe BMW M5 (F10)
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nieuwe BMW M5 (F10)
Ah, Luco, ik heb me naar je geexcuseerd voor de vorm en de rust op 't forum , want jij mengde je as usual in dingen tussen twee personen onderling, maar ik had er meteen alweer spijt van. Dat zie ik nu wel weer. Wat zei je ook alweer in het 'Mijn auto'draadje van mij over mijn auto? Maakt mij niet uit, maar niet de vermoorde onschuld spelen. Jij bent nou ook niet bepaald het toonbeeld van diplomatie en rust in je posts. Kijk hoe je Rene eigenlijk dagelijks aanvalt en 'geinige'' sneertjes geeft naar BMW rijders, om maar te proberen een reactie los te peuteren.
En ja je bent hier al eens gebanned, dus meer hoef ik daar niet over te zeggen. Ik vind 't wel goed zo. Punt.
Nu even naar M Bitious die gisteren reageerde op mijn post dat ik een grijze M5 nogal incognito vind, je zegt dus:
Toen begon je over 'n grotere spoiler, en begon Thijs dat 't gewoon 'n achterspoilertje is, ik was dat met Thijs eens. Maar dat zint meneertje niet, want die heeft net zo'n ding on order, dus hij is koning en duldt géén tegenspraak natuurlijk he.
Toen zei ik dit vanochtend, want ja wat 535d ook al zegt, je post wat wielen en wat spul , dan kun je negatieve reacties verwachten ook, maak ikzelf ook vaak genoeg mee:
Tja, Frank, money can't buy taste...
Tweede dikgedrukt slaat op wat 535d ook al zei.
Maar kortom, waarom zo beledigend naar mij met 'BigTime BS gisteren Frank, wat heb ik misdaan, zit 't dieper, omdat je geen weet hebt van wat 'n 'sleeper'inhoudt, ewas dat 't , dat je het irritant begon te vinden?
Ik kan 't ook niet helpen dat jij niet overal verstand van hebt. Heb ik ook niet. Maar wél van sleepers en achterspoilertjes.
Edit: Ik irriteerde me dus aan Luco's post vanavond en aan Frank's post vanochtend, dat moge duidelijk zijn.
Aan de andere kant ben ik hier geen moderator maar post wel aardig veel /vaak en al jaren. Dit soort dingen gebeuren dagelijks op fora. Maar toch. De ene persoon ligt je, de andere niet.
En ja je bent hier al eens gebanned, dus meer hoef ik daar niet over te zeggen. Ik vind 't wel goed zo. Punt.
Nu even naar M Bitious die gisteren reageerde op mijn post dat ik een grijze M5 nogal incognito vind, je zegt dus:
Ik snapte het al niet, maar vond 't behoorlijk irritant en 'beledigend' eigenlijk. (Zoiets zou jij er dan van maken )M-bitious schreef:Big time BS
Toen begon je over 'n grotere spoiler, en begon Thijs dat 't gewoon 'n achterspoilertje is, ik was dat met Thijs eens. Maar dat zint meneertje niet, want die heeft net zo'n ding on order, dus hij is koning en duldt géén tegenspraak natuurlijk he.
Toen zei ik dit vanochtend, want ja wat 535d ook al zegt, je post wat wielen en wat spul , dan kun je negatieve reacties verwachten ook, maak ikzelf ook vaak genoeg mee:
Eerste dikgedrukt vat Frank dan op asls 'n belediging naar HEM toe en noemt mij 'n irritant ventje. Dat terwijl zijn hele wagenpark hier al eens de revue is gepasseerd en buiten dat ze retesnel zijn en goed inmekaar steken zie ik 't als toonbeelden van wansmaak. Mag ik zeggen, is mijn mening. Is niet hoe ik Frank ZELF zie. Frank ziet MIJ als 'n irritant ventje, dat is andere koek, DAT is wél beledigend.Robin schreef:Omdat dit internet is en plat, meld ik ook meteen maar even dat ik die 21"Strasse wielen en de 550i waar M Bitious de boel op baseert nou niet bepaald 't toonbeeld van smaak vind. Maar hij gaat dat ding rijden, ik niet. Dus ja. Prima voor hem.![]()
(Omdat iedereen hier wel wat te zeiken heeft over de aankopen van 'n ander doe ik lekker mee, maar ik meen 't wel)
Tja, Frank, money can't buy taste...
Tweede dikgedrukt slaat op wat 535d ook al zei.
Maar kortom, waarom zo beledigend naar mij met 'BigTime BS gisteren Frank, wat heb ik misdaan, zit 't dieper, omdat je geen weet hebt van wat 'n 'sleeper'inhoudt, ewas dat 't , dat je het irritant begon te vinden?
Ik kan 't ook niet helpen dat jij niet overal verstand van hebt. Heb ik ook niet. Maar wél van sleepers en achterspoilertjes.
Edit: Ik irriteerde me dus aan Luco's post vanavond en aan Frank's post vanochtend, dat moge duidelijk zijn.
Aan de andere kant ben ik hier geen moderator maar post wel aardig veel /vaak en al jaren. Dit soort dingen gebeuren dagelijks op fora. Maar toch. De ene persoon ligt je, de andere niet.
-
Gefeliciteerd Frank !
Ik heb destijds goed naar je M5 E60 gekeken en gezien met hoeveel detail je die had opgebouwd. Fraaie fotoserie had je er ook van gemaakt. De truuk met het duo kleur grilletje heb ik overigens van je gekopieerd (2 keer)
Aanstaande januari ga ik een uurtje sturen met de nieuwe M5 bij een hier welbekende forumgenoot. Op uitnodiging om te kijken hoe goed de nieuwe M wel niet is. Na 2 M5 E60's is het eigenlijk nog geen tijd voor mij (de laatste heb ik pas sinds maart) maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Het wachten duurt altijd lang weet ik uit ervaring maar wat zal het lekker sturen voor je eerdaags, en voor je het weet is het maart !
Veel plezier
vr. groet,
Michael
past:

current

Ik heb destijds goed naar je M5 E60 gekeken en gezien met hoeveel detail je die had opgebouwd. Fraaie fotoserie had je er ook van gemaakt. De truuk met het duo kleur grilletje heb ik overigens van je gekopieerd (2 keer)

Aanstaande januari ga ik een uurtje sturen met de nieuwe M5 bij een hier welbekende forumgenoot. Op uitnodiging om te kijken hoe goed de nieuwe M wel niet is. Na 2 M5 E60's is het eigenlijk nog geen tijd voor mij (de laatste heb ik pas sinds maart) maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Het wachten duurt altijd lang weet ik uit ervaring maar wat zal het lekker sturen voor je eerdaags, en voor je het weet is het maart !
Veel plezier
vr. groet,
Michael
past:
current
- Robin
^Goh die onderste E60 M5 staat er zo toch mooi bij. Die bovenste Touring ziet er erg 'rustig' uit. Ook mooi daardoor.
Anyway. Ik post 'm zelf maar adhv mijn post hierboven.

Anyway. Ik post 'm zelf maar adhv mijn post hierboven.

- Robin
Dan koos ik toch net niet de blauwe....

- MartijnGizmo
Ik ging voor die rooie!
- GTRene
van de oude M5 (nouja oud, de vorige dus) vond ik de achterkant heel stoer, de rest niet zo.
de huidige pakt het beter aan (behalve die chromen kieuwen maar das wel op te lossen), mooie looks (voor best een grote kar) en zo te horen een mooi geluid en dikke power.
en zoals in dat filmpje lijkt het onderstel ook mooi voor elkaar, blijft lekker vlak liggen, die arme bandjes met dat driften...brrr zoveel grip en dan die spinnende wielen met driften op droog, dat moet veel rubber kosten, denk dat die bandjes ook best prijzig zijn?
benieuwd hoe het rijd, of er ook nog aardig wat DF in zit en dat ook goed doorgeeft aan de bestuurder.
de huidige pakt het beter aan (behalve die chromen kieuwen maar das wel op te lossen), mooie looks (voor best een grote kar) en zo te horen een mooi geluid en dikke power.
en zoals in dat filmpje lijkt het onderstel ook mooi voor elkaar, blijft lekker vlak liggen, die arme bandjes met dat driften...brrr zoveel grip en dan die spinnende wielen met driften op droog, dat moet veel rubber kosten, denk dat die bandjes ook best prijzig zijn?
benieuwd hoe het rijd, of er ook nog aardig wat DF in zit en dat ook goed doorgeeft aan de bestuurder.
- dvh
Ik wel! Topkleur dat blauw op de bimmer.Robin schreef:Dan koos ik toch net niet de blauwe....
- M-bitious
@Robin
Prima probeer maar weer met wat prikjes een reactie uit te lokken en nog wat te beledigen. Ik ga er niet meer op in. Laag niveau.
Ik wil wel de BS toelichten. Dat je een M5 incognito vind, is wellicht wel zo, is ook niets mis mee. Maar dan vergelijken met een taxi, dat vind ik net zo een onzin dat elke AMG een taxi is. En dat is mijn mening, heb ik ook recht op.
Prima probeer maar weer met wat prikjes een reactie uit te lokken en nog wat te beledigen. Ik ga er niet meer op in. Laag niveau.
Ik wil wel de BS toelichten. Dat je een M5 incognito vind, is wellicht wel zo, is ook niets mis mee. Maar dan vergelijken met een taxi, dat vind ik net zo een onzin dat elke AMG een taxi is. En dat is mijn mening, heb ik ook recht op.
- MartijnGizmo
Niets mis met een taxi!

- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
-
Heerlijk kansloos allemaal ; m5. Ontopic svp.
-
Onlinetomgtr
Prachtige kleur blauw. De veel besproken wielen ook niet zo mijn ding maar wat ik of anderen vinden, lekker belangrijk. Is in ieder geval wel redelijk uniek. Voor de rest geweldige auto de nieuwe M5. Hoop echt dat verdere vetes via PM uitgeknokt kunnen worden. Vond het hier altijd redelijk vriendelijk forum behalve het gezeik over wel of niet te veel BMW. Maar wordt nu zo persoonlijk gespeeld, gaat nergens over.
- Robin
- Sperdy
lol. Frank je bent een grappenmakerM-bitious schreef:Jullie snappen het allebei niet.
Iedereen mag alles aan de auto lelijk vinden, dat heb ik hier al gezegd en net nog over de reactie van Romo. Hij maakte het persoonlijk en dat is onnodig.

Veel plezier

- M-bitious
Zoals Luco al heel goed zei: velgen lelijk vinden is prima, het een teken van smakeloosheid vinden is persoonlijk. Ik heb wel degelijk smaak, maar dat hoeft niet de smaak van een ander te zijn. Dat respecteer ik zondermeer. Ik vind jouw Porsche ook oninteressant, maar ik zeg niets over jouzelf of jouw keuze.ik beperk het tot de auto.
Ps. Je bedoelt 21 inch.
Ps. Je bedoelt 21 inch.
- Alex_BMW
Geen idee of deze al eens is langs gekomen maar is wel netjes gemaakt
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YOO4moRI ... 08DC7689D7[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YOO4moRI ... 08DC7689D7[/youtube]
- Snipe
Ferdi is dan ook een zeer interessante, complexe persoonlijkheid. Zelf koud uit een opgevoerd BMW'tje gestapt en nu ineens zeggen dat het zijn smaak niet is omdat hij de heilige graal heeft ontdektM-bitious schreef:Ik vind jouw Porsche ook oninteressant, maar ik zeg niets over jouzelf

Maar goed, we kunnen het hier onderhand wel weer eens over M5's gaan hebben. Recensies van elkaars karakter bewaren jullie maar voor Psychologie-fun.com of het Viva-forum.
Cheers,
de moderator van dienst
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik had mijn zegje er reeds over gedaan Perry......................maar ik ben dan ook de undercover mod
Anyway; kleurkeuze is het meest lastige................IMHO
Blauw staat hem goed en de lijnen komen er schitterend uit, tevens geen gevloek met de remklauwen.......
Zwart is altijd agressief, maakt deze toch erg grote auto meer gedrongen, compacter en daarmee nog sportiever, de lijnen verdwijnen......................en altijd maar smerig en wassen, heb je hem gewassen is ie al weer smerig..............
Als ik had moeten kiezen toch zwart, of dat individual champagne nog wat.................die dan maar .........

Anyway; kleurkeuze is het meest lastige................IMHO
Blauw staat hem goed en de lijnen komen er schitterend uit, tevens geen gevloek met de remklauwen.......
Zwart is altijd agressief, maakt deze toch erg grote auto meer gedrongen, compacter en daarmee nog sportiever, de lijnen verdwijnen......................en altijd maar smerig en wassen, heb je hem gewassen is ie al weer smerig..............
Als ik had moeten kiezen toch zwart, of dat individual champagne nog wat.................die dan maar .........
- Robin
Dit is dus dat Singapore Grey ding die op 'n foto ergens hiervoor naast die blauwe stond.

Vind ik dus ingetogen en redelijk incognito(val me er niet op aan) en zou denk ik dan mijn keus zijn geweest. Dat blauwe vind ik prachtig en fris, maar verveelt ook op den duur. Dit verveelt al bij de eerste look, dus heb je dat maar gehad en kun je je focussen op het rijden enzo.

Vind ik dus ingetogen en redelijk incognito(val me er niet op aan) en zou denk ik dan mijn keus zijn geweest. Dat blauwe vind ik prachtig en fris, maar verveelt ook op den duur. Dit verveelt al bij de eerste look, dus heb je dat maar gehad en kun je je focussen op het rijden enzo.
- GTRene
das inderdaad incognito dat soort blauw/grijs...mooie kleur ook.
- Sperdy
Hohoho! Dit zie ik als een persoonlijke aanval! Ik betaal mijn DF lidmaatschap niet meer.Snipe schreef:Ferdi is dan ook een zeer interessante, complexe persoonlijkheid. Zelf koud uit een opgevoerd BMW'tje gestapt en nu ineens zeggen dat het zijn smaak niet is omdat hij de heilige graal heeft ontdektM-bitious schreef:Ik vind jouw Porsche ook oninteressant, maar ik zeg niets over jouzelf
Maar goed, we kunnen het hier onderhand wel weer eens over M5's gaan hebben. Recensies van elkaars karakter bewaren jullie maar voor Psychologie-fun.com of het Viva-forum.
Cheers,
de moderator van dienst

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ter vergelijk nog even;

- Robin
^^^^Da's de nieuwe kar van Raoul Castro, romo.
Meanwhile in Allershausen near Munich:

Meanwhile in Allershausen near Munich:
- romo
Dat Singapore Grey is ook wel erg mooi...................hoop alleen dat daar geen paarse gloed in zit.........
@Robin, das niet de Havanna, wel de individual Champagne..........
@Robin, das niet de Havanna, wel de individual Champagne..........