Echt waanzinnig mooie auto;s die E46 M3's (CSL)

10mm gaat voor altijd, achter is het echt verschillend. Bij de een loopt het net aan en bij de ander net niet.JWD schreef:*zet op lijstje - spoorverbreders 10mm*
Prachtig zoals ze de wielkasten vullen, als ik het vergelijk met mijn auto is het net of ze bij mij te ver naar binnen staan.
Welk verlagingset gebruik je nu?
Martijn 327i schreef:Van het weekend de CSL velgen gemonteerd met 10mm spoorverbreders rondom.
Voor :
En nu tegenwoordig zo met de CSL's
Auto was na winterstalling nog niet gewassen en het fototoestel niet goed ingesteld, maar de M3 glimt net zo hard als vorig jaar.
meende dat een orginele 700-800 euro was ??Martijn 327i schreef:Voor mij geen CSL achterklep.
Of ik moet een originele tegenkomen. Echter al die immitatie kleppen zijn gewoon lelijk. De naden sluiten niet 100% zoals het moet en de lijnen kloppen ook nooit helemaal.
Origineel is niet te betalen, zeker niet als hij ook nog gespoten moet worden.
€1300,- voor een CSL klep vind ik echt te duur.
nee beetje scheef omschrevenMartijn 327i schreef:Te koop ??Deze is zeker niet te koop !
Heb eigenlijk geen idee wat zo'n klep kost, maar ik zag laatst een gebruikte te koop op marktplaats voor €1000,-, vandaar de conclusie ca €1300,- inclusief carbon schwarz spuiten.
Martijn 327i schreef:Te koop ??Deze is zeker niet te koop !.
Martijn 327i schreef:Haha, ja maar die post is ruim 1 jaar geleden.
2e kind zit eraan te komen en ik heb gewoon geen tijd meer voor de hobby auto.
Ik ben van plan 2 van de 3 auto's die ik heb op te ruimen en dan een mooie 5-serie touring terug te kopen.
E61 550i Touring zit ik aan te denken, dan heb ik toch weer driving-fun !
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Chaert-RS, jvb, MParallel, Robbert92, S-RS, Sabberjoch, Vanreijmersdal en 7 gasten