Begrenzer op 305 echte km/h met fabrieksgarantie, en een kofferbakspoiler voor meer downforce.Joy schreef:Gefeliciteerd, dat moet wel een heerlijke auto worden.
Wat is de inhoud van dat M-package met spoiler gebeuren eigenlijk ?
Nieuwe BMW M5 (F10)
- M-bitious
Re: Nieuwe BMW M5 (F10)
- Leen
Ach mark , normaal ben ik geen bietser , maar als ze me aanbieden om er een middagje mee te rijden zeg ik geen nee.
-
Tuurlijk,met beide handen aanpakken...zou ik ook doen.
- Erik K.
M-bitious schreef:In oktober alErikS schreef:Velgen kan je wisselen..
Al een besteld, Mbitious? :strong:
Goeie keus

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Pracht kar en een serieus alternatief ware het niet het massa /mastodont gehalte............uiterlijk dik voor mekaar, motor idem turbo of niet...............zoals eerder gemeld ben ik dan toch meer in, over 3 jaar, voor de M2/M3..............we zullen het zien.
Neemt niet weg dat deze M5 impressive qua stance en prestatie is............
Neemt niet weg dat deze M5 impressive qua stance en prestatie is............
- Martijn_bmw
gaaf!! gefeliciteerd
echt een super dikke kar in een super config
dus de 1-serie wordt niet verder getuned
(hoever is die nou eigenlijk gekomen??)
echt een super dikke kar in een super config

dus de 1-serie wordt niet verder getuned

- M-bitious
435 pk en 600 Nm.
- dvh
Zo'n opgevoerde 1 is leuk.
Maar een nieuwe M5 is andere koek !
Erg gaaf hoor.. * jaloers *
Ga je vast veel fun mee beleven
Maar een nieuwe M5 is andere koek !
Erg gaaf hoor.. * jaloers *
Ga je vast veel fun mee beleven

- Martijn_bmw
ook geen straf
maar deze M5 is toch wel weer een andere orde
echt heel gaaf!!!!

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Qua agiliteit is het een wel een teruggang, voor autobaan km een vooruitgang..........
- MartijnGizmo
Natuurlijk sowieso van de gekke dat iemand zo'n auto besteld zonder vooraf toestemming te vragen op Driving-Fun... 

- Fernando
Dit wordt weer zo´n projectje.....
Gefeliciteerd Frank!!!!

Gefeliciteerd Frank!!!!
-
Geweldige keuze Frank 
- M-bitious
Allemaal bedankt voor de thumbs up. Nu kan het wachten beginnen............
- Joop
Knappe actie Frank...
...de 135i blijft er nog wel naast?

...de 135i blijft er nog wel naast?
- M-bitious
Nee die heb ik dan al weer 3 jaar.
-
De kofferbakspoiler is standaard.M-bitious schreef:Begrenzer op 305 echte km/h met fabrieksgarantie, en een kofferbakspoiler voor meer downforce.Joy schreef:Gefeliciteerd, dat moet wel een heerlijke auto worden.
Wat is de inhoud van dat M-package met spoiler gebeuren eigenlijk ?
Wel krijg je nog een rij-training bij het pakket.
- M-bitious
De spoiler zou iets groter moeten zijn zoals bij de E60. Hij staat ook apart genoemd op mijn order. De training is optioneel.
-
Nou die Monte Carlo blauwe die we afgelopen dinsdag hebben afgeleverd heeft een driver-pack. Ik heb niks bijzonders aan de spoiler gezien, gewoon een normale spoiler.M-bitious schreef:De spoiler zou iets groter moeten zijn zoals bij de E60. Hij staat ook apart genoemd op mijn order. De training is optioneel.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Is inderdaad, gewoon 'n klein 'gurney'tje. Niks bijzonders. Net als wat 'n E92 M3 heeft ongeveer.
Omdat dit internet is en plat, meld ik ook meteen maar even dat ik die 21"Strasse wielen en de 550i waar M Bitious de boel op baseert nou niet bepaald 't toonbeeld van smaak vind. Maar hij gaat dat ding rijden, ik niet. Dus ja. Prima voor hem.
(Omdat iedereen hier wel wat te zeiken heeft over de aankopen van 'n ander doe ik lekker mee, maar ik meen 't wel)
Omdat dit internet is en plat, meld ik ook meteen maar even dat ik die 21"Strasse wielen en de 550i waar M Bitious de boel op baseert nou niet bepaald 't toonbeeld van smaak vind. Maar hij gaat dat ding rijden, ik niet. Dus ja. Prima voor hem.

(Omdat iedereen hier wel wat te zeiken heeft over de aankopen van 'n ander doe ik lekker mee, maar ik meen 't wel)
- M-bitious
Ja hoor daar gaan we weer. Je mag het gerust lelijk vinden maar hou eens een keer op met beledigen. Kwa fatsoen heb jij echt geen smaak. Maar goed er zitten hier wel meer mensen die er op kicken om de boel op te naaien. Ik vind jou eigenlijk alleen maar een irritant kereltje. Maar dat is mijn platte Internet mening.
- Robin
LOL, het gaat toch over je auto, niet over mij?M-bitious schreef:Ja hoor daar gaan we weer. Je mag het gerust lelijk vinden maar hou eens een keer op met beledigen. Kwa fatsoen heb jij echt geen smaak. Maar goed er zitten hier wel meer mensen die er op kicken om de boel op te naaien. Ik vind jou eigenlijk alleen maar een irritant kereltje. Maar dat is mijn platte Internet mening.
Over beledigen gesproken...
- Robin
Toch 'n beetje waar 'n M5 voor gemaakt is, lomp ok, maar met wat knopjes indrukken, mooi bochtenwerk toch nog.
Iets wat de average M5 eigenaar niet in z'n hoofd zal halen, maar deze dame weer wel:
Deze ik ook geinig, gewoon jongens die wel een potje kunnen sturen en genieten van wat bochtjes:
Romo, jij hebt toch zo'n fiets?
Iets wat de average M5 eigenaar niet in z'n hoofd zal halen, maar deze dame weer wel:
Deze ik ook geinig, gewoon jongens die wel een potje kunnen sturen en genieten van wat bochtjes:
Romo, jij hebt toch zo'n fiets?
- M-bitious
Precies! Het zou over de auto moeten gaan en daarom vond ik jouw post ook zo irritant, omdat jij hem wel over mij maakte. Dus geef ik ook ongevraagd mijn mening over jou. Wat rij je zelf eigenlijk?Robin schreef:LOL, het gaat toch over je auto, niet over mij?M-bitious schreef:Ja hoor daar gaan we weer. Je mag het gerust lelijk vinden maar hou eens een keer op met beledigen. Kwa fatsoen heb jij echt geen smaak. Maar goed er zitten hier wel meer mensen die er op kicken om de boel op te naaien. Ik vind jou eigenlijk alleen maar een irritant kereltje. Maar dat is mijn platte Internet mening.
- Robin
Huh? Ik zeg toch dat ik jouw 21" Strasse wielen en de optirek van die 550i gewoon smakeloos vind. Dat heeft niks te maken met jou of dat jij mij een irritant ventje vindt. Dat zijn twee verschillende dingen. Snap je dat zelf niet? Maar 't zegt dan wel weer wat van jou he.M-bitious schreef:Precies! Het zou over de auto moeten gaan en daarom vond ik jouw post ook zo irritant, omdat jij hem wel over mij maakte. Dus geef ik ook ongevraagd mijn mening over jou. Wat rij je zelf eigenlijk?Robin schreef:LOL, het gaat toch over je auto, niet over mij?M-bitious schreef:Ja hoor daar gaan we weer. Je mag het gerust lelijk vinden maar hou eens een keer op met beledigen. Kwa fatsoen heb jij echt geen smaak. Maar goed er zitten hier wel meer mensen die er op kicken om de boel op te naaien. Ik vind jou eigenlijk alleen maar een irritant kereltje. Maar dat is mijn platte Internet mening.
Je weet wel wat ik rij. Houd je maar niet van de domme. Ik ben ik met mijn tekortkomingen. En ook al krijgt jouw M5 1000pk, jij blijft jij, met ook JOUW tekortkomingen.Think about it.
Hoe bedoel je om gisteren bijv. mijn vergelijking van die grijze M5 met 'n taxi hier af te doen als BS?
Ik snap je niet. Maar blijf maar doorbeledigen. You win.