Reind schreef:Mijn Pa had toen een E320cdi. Dat is zeker geen stakker maar hij reed mij in Dld niet los. Die auto was nieuw en kosten 90KIk heb hem toen wel even uitgelachen
![]()
Reind schreef:Mijn Pa had toen een E320cdi. Dat is zeker geen stakker maar hij reed mij in Dld niet los. Die auto was nieuw en kosten 90KIk heb hem toen wel even uitgelachen
![]()
Dat zijn de goede berichten.Laurens schreef:Ik ga binnenkort van m'n 118d roetfilter vervangen door
idd noorse omstandigheden zijn kompleet anders! wat daar goed is is hier niet persee ook goed....Friso schreef:Noren rijden op Gislaved maar volgens ADAC niet aantebevelen vanwegeweg gedrag op hogere snelheid.
Geen idee.... ze doen het igg top! zaterdagavond terug uit DL ging iedereen van het gas ivm water op de weg maar ik had nergens last van...alpinadrachten schreef:Heel bijzonder wellicht heeft die vredestein een hardere wang?
Kenteken niet vergeten he, die laat je almaar binnen liggenReind schreef:....Maargoed, deze jongen gaat vrijdag naar Italie om te skieen ...
Gebruikers op dit forum: Bakker, bartje325i, EricYellow, Jan Terwolde, jvb, mark123, Murena, Philipoo, Richardt. en 10 gasten