Met alle respect maar je snapt toch dat dit onzin is ? Iemand anders beschadigt jouw eigendom en dan moet je er zelf voor betalen ? Ben je zo naïef of mis ik iets ?Roy schreef:Ze hebben dit probleem eerder met een GTI gehad en toen hadden ze het probleem dat een deel van de achterspoiler hierdoor af brak. Hartstikke leuk en aardig, maar mocht dat gebeuren gaat het op mijn eigen kosten.
VW GTI MK5 niet door de keuring i.v.m. defecte 3e remlicht
- Macboy
Re: VW GTI MK5 niet door de keuring i.v.m. defecte 3e remlic
- Joy
Het is hetzelfde als je een spaghetti-spruitstuk laat monteren. De kans is aanwezig dat er een tapeind kapot draait in het onderblok waardoor er een berg werk bijkomt om dit in orde te maken. Ik vind niet dat je dat dan volledig op de garagist mag afwentelen. Als de risico's van tevoren bekend worden gemaakt is het aan de klant om te beslissen of die dit accepteert.
- stefan740
Maar dit is volledig OEM, jij kan er niks aan doen dat VW incompetent is. Zoals Rico zei, auto afleveren, vragen wanneer hij weer klaarstaat en niks anders.
Dat de dealer de manier van JP heeft willen proberen vind ik dan wel weer netjes.
Dat de dealer de manier van JP heeft willen proberen vind ik dan wel weer netjes.
-
Ik ben helemaal niet naïef. Hun moeten het op die manier oplossen van VW en de keer dat ze dat gedaan hebben waren alle kosten voor hun omdat VW er helemaal niks aan wilt doen wanneer hij uit de garantie is. Je kan het op die manier ook niet doen zonder iets kapot te maken. Daarom hadden ze gezegd dat er grote risico's bij zitten. Ik heb ook een tijdje met PON aan de lijn gehangen en die wilden deze methode graag van mij horen en ze hebben nu alles genoteerd, omdat dit toch wel een stuk makkelijker is.Macboy schreef:Met alle respect maar je snapt toch dat dit onzin is ? Iemand anders beschadigt jouw eigendom en dan moet je er zelf voor betalen ? Ben je zo naïef of mis ik iets ?Roy schreef:Ze hebben dit probleem eerder met een GTI gehad en toen hadden ze het probleem dat een deel van de achterspoiler hierdoor af brak. Hartstikke leuk en aardig, maar mocht dat gebeuren gaat het op mijn eigen kosten.
-
OnlineHielke
German engineering at it's best!

-
Ja, er lopen slimme mensen rond daar ....Hielke schreef:German engineering at it's best!
- JP
Gloeiende, gloeiende....ik wou nog patent aanvragenIk heb ook een tijdje met PON aan de lijn gehangen en die wilden deze methode graag van mij horen en ze hebben nu alles genoteerd, omdat dit toch wel een stuk makkelijker is

Ja, onkunde bij PON....daar kunnen je boeken over volschrijven. Geen wonder dat mijn dealer meteen de technische dienst in Duitsland belt ipv die van PON...en als er dan dingen wel mogelijk zijn, ja inderdaad dan wil PON weten hoe je het geflikt hebt. Ik heb al genoeg onderdelen en accessoires besteld waarvan PON het bestaan niet wist.
Daarbij...een goede dealer, die is echt niet met handen en voeten gebonden aan PON
-
PON is verschrikkelijk. Alles wat je vraagt krijg je dit antwoord: "Uhhh.. dat weten wij niet, zou je de dealer voor moeten bellen". Waardeloos.