Nieuwe BMW M5 (F10)
- pjvandergaag
Re: Nieuwe BMW M5 (F10)
en alweer verkocht
jullie hebben toch goeie klanten hoor
jullie hebben toch goeie klanten hoor
- Knot
Da's vrij rap gegaan dan... maar ook wel een prachtige combinatie hoor met het zwarte leer.
- pjvandergaag
als dat overigens mijn auto zou zijn dan was ik nu wel boos!!Thijs-v-d-H schreef:En klinkt toch niet vervelend dacht ik zo![]()
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... h68lmT5YCo" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sYhL446pFI" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Als dat MIJN M5 zou zijn, dan was ik nu heel blij.pjvandergaag schreef:als dat overigens mijn auto zou zijn dan was ik nu wel boos!!Thijs-v-d-H schreef:En klinkt toch niet vervelend dacht ik zo![]()
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... h68lmT5YCo" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sYhL446pFI" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Man een paar keer gas. Het eind is zoek wat wel en niet/kan/mag.Toch?
- M-bitious
Klinkt niet verkeerd, maar ik denk dat hij warm nog een stuk beter/voller is. Ik vind dat blauw trouwens helemaal niets, maar gelukkig hebben we allemaal een andere smaak.
-
Dan houden we daar in het vervolg rekening meepjvandergaag schreef: als dat overigens mijn auto zou zijn dan was ik nu wel boos!!

Het waren overigens niet meer dan 4000 toeren, het geluid wordt vooral veroorzaakt door snel gas te lossen.
- pjvandergaag
in mijn optiek teveel maar het is mijn auto nietThijs-v-d-H schreef:Dan houden we daar in het vervolg rekening meepjvandergaag schreef: als dat overigens mijn auto zou zijn dan was ik nu wel boos!!![]()
Het waren overigens niet meer dan 4000 toeren, het geluid wordt vooral veroorzaakt door snel gas te lossen.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Hoewel ik het filmpje met veel plezier gekeken heb, zijn het geen filmpjes die ik als dealer of klant zijnde op het internet zou willen hebben.
Tuurlijk, iedereen weet dat het gebeurt. Maar als het als bewijs op film staat is dat als eigenaar toch net iets zuurder.
Tuurlijk, iedereen weet dat het gebeurt. Maar als het als bewijs op film staat is dat als eigenaar toch net iets zuurder.
-
Ik zou er ook niet blij mee zijn, is toch een beetje je nieuwe vlam waar ze mee zitten te rotzooien. 

- pjvandergaag
M@rcel schreef:Ik zou er ook niet blij mee zijn, is toch een beetje je nieuwe vlam waar ze mee zitten te rotzooien.
en zo is het
- Snipe
On a different matter: de datum voor de DF-test staat inmiddels in de agenda. We rijden er nog dit jaar mee.
-
Ik ben nieuwsgieriger naar de datum wanneer wij het stuk kunnen lezen en/of kijken. Dat wordt vast niet meer dit jaarSnipe schreef:On a different matter: de datum voor de DF-test staat inmiddels in de agenda. We rijden er nog dit jaar mee.

- Snipe
Misschien lukt het nog net dit jaar, maar anders begin volgend jaar. Vóór 15 januari, is dat concreet genoeg voor je?
-
Kom je dan even langs Perry.... :bro:
- Sperdy
Dát is in het voordeel van het M5, als ik zie wat jij van je 135i hebt gemaakt ...M-bitious schreef:.. Ik vind dat blauw trouwens helemaal niets, maar gelukkig hebben we allemaal een andere smaak.

Geintje, is maar een geintje (met een kern van .. etc)

-
Imperialblau op de 20" of Havanna op de 19", mooier wordt het niet.
-
Het staat genoteerdSnipe schreef:Misschien lukt het nog net dit jaar, maar anders begin volgend jaar. Vóór 15 januari, is dat concreet genoeg voor je?

- M-bitious
Als je accepteert dat het geen circuit of dragrace auto is, maar een comfortabele reisauto met plaats voor 4 en de acceleratie van een sportauto, dan is er voor die prijs imo niets beters dan deze M 5.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Och, ik zou het voor lief nemen. Dat is het makkelijkst te veranderen, toch?
Robin schreef:Prachtkleur, mooi leer, maar dat hout ken echt niet.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
M-bitious schreef:Als je accepteert dat het geen circuit of dragrace auto is, maar een comfortabele reisauto met plaats voor 4 en de acceleratie van een sportauto, dan is er voor die prijs imo niets beters dan deze M 5.
Zo is het precies...........
En dan in;
Individual x08 Champagner Quartz metallic
Kortom, zet hem daar maar neer......................
- M-bitious
-
K vind het een pracht auto maar ik ben niet zo geil van die velgen...
- M-bitious
Wat ik erg handig vind aan de m stoelen is dat het voorste stukje van de zitting electrisch uitschuifbaar is, zonder dat er een "kuil" ontstaat waarin allemaal rommel blijft liggen. De zitting wordt als het ware van onderaf uitgerold in plaats van uitgeschoven.
De motor klingt IRL trouwens veel beter/voller dan op de pc. Ook zit de nieuwe M5 veel beter in elkaar, gebruikt mooiere materialen en is ingetogen sportief. Ik hou er van
De motor klingt IRL trouwens veel beter/voller dan op de pc. Ook zit de nieuwe M5 veel beter in elkaar, gebruikt mooiere materialen en is ingetogen sportief. Ik hou er van

- Snipe
Waar moet je dan je huissleutels en je telefoon bewaren?M-bitious schreef:Wat ik erg handig vind aan de m stoelen is dat het voorste stukje van de zitting electrisch uitschuifbaar is, zonder dat er een "kuil" ontstaat waarin allemaal rommel blijft liggen. De zitting wordt als het ware van onderaf uitgerold in plaats van uitgeschoven.
-
Ik vind die gleuf altijd wel handig om een mobieltje in te leggen.. 
edit: Perry is me voor.
edit: Perry is me voor.