Toyota GT 86 en Subaru BRZ
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Ok. 45 mille vind ik nogal wat voor 'n 4 cylinder Japannert met maar 200pk. 

- Macboy
Zo klonk die Megane RS ook over de Ring 

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
+1RVV schreef: Mijn achting voor het merk BMW daalt ongeveer per dag... en ja, helaas dat doet me als als BMW man in hart en nieren pijn.

- Spijkerhard
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
+10. Kan ik ook de Volvo eens op Zandvoort proberenAndre schreef:Andre om over de straatauto's te beginnen.. we gaan als het goed is komende jaar een aantal avondsessies op Zandvoort organiseren voor ALLEEN straatauto's.. die vinden 2 uur over het algemeen lang genoeg. Andere insteek van racers en hardcore trackday rijders met curcuitauto's.
Dat is een hele goeie insteek!!!!!!!

- Hielke
En toch zie je hier ook de makke van het concept. Met 200 RWD pk's heb je een natte ondergrond nodig om drifts neer te leggen. Daarbij ook nog slomodrifts. Koop je daar een 32.995 euro kostende nieuwe auto voor? Een oud afgetrapt BMW-tje kan dat immers ook.Michel P schreef:
- RVV
Filmpje afkijken, driften ze toch echt op droog!
- GTRene
zo te zien blijft ie mooi vlak 

- Dennis Cavallino
Hielke, achterbandjes op 2,8 bar of meer en het 'probleem' is al opgelost.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Misschien heb je wel nierstenen?Spijkerhard schreef:+1RVV schreef: Mijn achting voor het merk BMW daalt ongeveer per dag... en ja, helaas dat doet me als als BMW man in hart en nieren pijn.
Had pa ook, zeer pijnlijk en irritant.
Misschien dat je met zoiets dramatisch medestanders krijgt, ik heb weinig met > 95% van de lineup van het merk uit München. Dus boeit dat mij niet zo. Kijk naar dat ding van Andre en Romo.....Ben je er al. Kijk je nooit meer om naar deze GT86. Twee verschillende karren, weet ik allemaal wel....
en dat is misschien van MIJN kant te makkelijk gezegd, maar ik zeg 't tóch.

Ik dacht exact hetzelfde....Hielke schreef:En toch zie je hier ook de makke van het concept. Met 200 RWD pk's heb je een natte ondergrond nodig om drifts neer te leggen. Daarbij ook nog slomodrifts. Koop je daar een 32.995 euro kostende nieuwe auto voor? Een oud afgetrapt BMW-tje kan dat immers ook.

En op droog gaat 't redelijk, maar niet overtuigend vind ik. Niet dat dat hoeft/moet, maar dan zijn die 200 atmo pk's ook voor zo'n 1200kg ding niet 'the world'ben ik bang. Voor DIT geval. En dan 2.8 Bar, ja en dagelijks dat ding rijden en 's even 'n bochtje zo pakken. Neen dus.
Ik spaar wel door voor wat anders dus. Een Exige met de kop eraf bijvoorbeeld, misschien ooit eens.
- Joy
Moet je de 1e serie nemen met K-series motorblok.Robin schreef:
Ik spaar wel door voor wat anders dus. Een Exige met de kop eraf bijvoorbeeld, misschien ooit eens.

- Michel P
Nee, een schadebakJoy schreef:Moet je de 1e serie nemen met K-series motorblok.Robin schreef:

- Macboy
Altijd interessant hoe Friezen moord en brand roepen terwijl er nog geen meter in gereden is. En over een jaar is het misschien opeens het beste van het beste en is de rest van de wereld dom 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik distantiëer me, vind em nu al geweldig.Macboy schreef:Altijd interessant hoe Friezen moord en brand roepen terwijl er nog geen meter in gereden is. En over een jaar is het misschien opeens het beste van het beste en is de rest van de wereld dom

-
Ik ook maar niet voor 45k.
Als ie 35k of minder is. Dan is het The buy of the century.
Als ie 35k of minder is. Dan is het The buy of the century.

- Hielke
Als ie voor 19.999 bij de stealer staat, ruil ik de Evo direct in!Macboy schreef:Altijd interessant hoe Friezen moord en brand roepen terwijl er nog geen meter in gereden is. En over een jaar is het misschien opeens het beste van het beste en is de rest van de wereld dom
En dat zeg ik niet zomaar he. Een Friesch zijn woord telt!
-
- Auto: M3P, 130i
Je moet dan wel MRB gaan betalen...Hielke schreef:Als ie voor 19.999 bij de stealer staat, ruil ik de Evo direct in!Macboy schreef:Altijd interessant hoe Friezen moord en brand roepen terwijl er nog geen meter in gereden is. En over een jaar is het misschien opeens het beste van het beste en is de rest van de wereld dom

- Hielke
Dat zal dan even schrikken zijn, maar ok, ook dat ga ik dan doen. Ik kijk niet op een dubbeltje!indobesar schreef:Je moet dan wel MRB gaan betalen...Hielke schreef:Als ie voor 19.999 bij de stealer staat, ruil ik de Evo direct in!Macboy schreef:Altijd interessant hoe Friezen moord en brand roepen terwijl er nog geen meter in gereden is. En over een jaar is het misschien opeens het beste van het beste en is de rest van de wereld dom
- Spijkerhard
Een Exige dagelijks rijden.... :drieling:Robin schreef:En op droog gaat 't redelijk, maar niet overtuigend vind ik. Niet dat dat hoeft/moet, maar dan zijn die 200 atmo pk's ook voor zo'n 1200kg ding niet 'the world'ben ik bang. Voor DIT geval. En dan 2.8 Bar, ja en dagelijks dat ding rijden en 's even 'n bochtje zo pakken. Neen dus.
-
Tenzij je een 80 jarige bent met rugpijn kun je een Exige s2 prima dagelijks rijden. Anders wordt uitstappen namelijk wat vermoeiend.
- Sperdy
Prima idee André, dan ben ik de doelgroep. Daar zou ik wél aan meedoen met de Boxster Spyder.Andre schreef:Andre om over de straatauto's te beginnen.. we gaan als het goed is komende jaar een aantal avondsessies op Zandvoort organiseren voor ALLEEN straatauto's.. die vinden 2 uur over het algemeen lang genoeg. Andere insteek van racers en hardcore trackday rijders met curcuitauto's.
Dat is een hele goeie insteek!!!!!!!
-
We hebben het continue over een soort koper die zo'n 200pk atmo rwd lsd op waarde weet te schatten.
Ooit aan de 55+ rijders gedacht? Die waren toentertijd ook niet vies van een MR2, Prelude, MX-5, MX-6, Scoupe en weet ik al niet wat.
Liefst in zeegroen natuurlijk.
Ooit aan de 55+ rijders gedacht? Die waren toentertijd ook niet vies van een MR2, Prelude, MX-5, MX-6, Scoupe en weet ik al niet wat.
Liefst in zeegroen natuurlijk.
- Enrico
de subaru forrester rijdersM@rcel schreef: Ooit aan de 55+ rijders gedacht? Die waren toentertijd ook niet vies van een MR2, Prelude, MX-5, MX-6, Scoupe en weet ik al niet wat.

- RVV
Macboy schreef:Altijd interessant hoe Friezen moord en brand roepen terwijl er nog geen meter in gereden is. En over een jaar is het misschien opeens het beste van het beste en is de rest van de wereld dom

-
Ik meld me wel even. Forester rijder en verre van 55. Al zou je het soms wel zeggen...Enrico schreef:de subaru forrester rijdersM@rcel schreef: Ooit aan de 55+ rijders gedacht? Die waren toentertijd ook niet vies van een MR2, Prelude, MX-5, MX-6, Scoupe en weet ik al niet wat.