Pure snelheid of Emotievol rijplezier?
- Robertdj
Re: Pure snelheid of Emotievol rijplezier?
Emotievol vakantieplezier.
- Martijn_bmw
OMG geweldigAndre schreef:Nou een Caravan koop ik nooit. 80 a 90km per uur naar je vakantie bestemming waggelen. Eenmaal daar sta je een uur bij de receptie voor je een plek hebt. Dan ben je 1.5 uur bezig om hem waterpas te krijgen. En net op dat moment als je net 1.5 uur onder de caravan hebt gelegen in het natte gras moet je schijten. De vierkante poepdoos in de caravan kan je niet bij door alle troep die er nog in ligt en de WC rollen liggen ergens achterin de kofferbak van de Citroen C5 eco fuel. Ten einde raad ga je naar Camping toilletten en hopende dat iemand daar een rolletje heeft achter gelaten. Hoe groot acht je die kans? Juist die schrapers nemen nog de laatste 2 velletjes mee. Dan de stank die er na 2 dagen aan zweet lucht in hangt. Je snuift gewoon de oksel luchten in je slaap op. S ochtends heb je geen kater van de drank maar van de zweet luchten. Na 3 dagen komen de buren even pols hoogte nemen. Hallo ook nederlander. Jazeker. Je kijkt die man eens op een neer aan. Dan weet je het al 12 hoog ergens uit zuid. Je gaat na een week bijna jankend naar huis. De mooiste rit is met de C5 weer naar huis.

-
voor mij ook niet. maar geef alleen maar aan in hoevere ik de F1 nix vindt