.
.
.
.
.
. alleen nu optisch verkracht door ACS.

Ruben schreef:Panamera of dit? Lastig.
romo11-12-2011 9:57
Prachtig idd, rest alleen de vraag wat ze dan nog met zo`n lelijke 7er moeten, doek die maar op dan........
Dat vind ik juist wel fraai. Bij een Bentley GT is het ook mooi als om te zien als er een voor je rijdt en op de rem gaat.JP schreef:Een zeer fraai en geslaagd model, alleen jammer van die 2meter "3e" remlicht.
Wat ze daar nog mee moeten is volstrekt duidelijk.romo schreef:Prachtig idd, rest alleen de vraag wat ze dan nog met zo`n lelijke 7er moeten, doek die maar op dan........
Aangezien ///M tegenwoordig vooral ook voor Marketing staat, kan het bijna niet anders dan dat die ook gaat komen gok ik zo.Hans schreef:Komt er ook nog een M6 met 4 deuren?
Zo zie je maar hoe smaken verschillen, vind het echt lelijk.Macboy schreef:Wie wil er nu nog een 7-serie ?
Een van de meest verrassende auto's ooit voor mij. Amper iets over bekend en dan BOEM staat er opeens een droom op wielen![]()
En dat interieur van Individual: misschien wel het mooiste interieur dat ik ooit heb gezien. Gewoon compleet sprakeloos...