Voor DF zijn Thijs en Joost erheen geweest: http://www.driving-fun.com/2539/the-kno ... estje.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Miljonair Fair 2011
- Snipe
Miljonair Fair 2011
Nog mensen die naar de Miljonair Fair gaan of zijn geweest? Er is champagne, maar er zijn ook auto's. De nieuwe M5 bijvoorbeeld, en de Jag XKR-S Convertible. Ook de nieuwe Porsche 911 staat op de Miljonair Fair.
Voor DF zijn Thijs en Joost erheen geweest: http://www.driving-fun.com/2539/the-kno ... estje.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

- frankv
Re: Miljonair Fair 2011
Als je geen miljonair bent, en er heen gaat, ben je sneu. Als je wel miljonair bent, en je er heen gaat, ben je sneu. Ergo, als je er heen gaat, ben je sneu. Tenzij je Wouter en Sascha bent en achterin gaat zitten met een biertje. En alle aantrekkelijke dames worden vast gewoon betaald om er te zijn. En dan ieder jaar de fair openen met een volgend ex-model van 40+ aan je arm die zich voor een paar duizend euro laat feteren. Wat een "fout" event, fouter vind je ze niet denk ik.
- Joy
Tja, een feestje wat naar mijn idee een heel eind van de gemiddelde DF'er af staat. Ik weet eigenlijk ook niet wat DF op zo een happening te zoeken heeft. Die paar auto's die er staan... ja leuk... maar de rest er om heen nee dank u.
- Snipe
Al met al staan er best wat auto's. Nederlandse première van de M5 en de 911, Europese première van de XKR-S Convertible, maar Abarth, Peugeot, Jeep, Range Rover en Mercedes staan er ook met stands. Dat is dus een bezoekje waard. Maar wel alleen omdat het in Nederland is, als het verder weg zou zijn zouden we het inderdaad overslaan.Joy schreef:Ik weet eigenlijk ook niet wat DF op zo een happening te zoeken heeft. Die paar auto's die er staan...
- JP
Is zij dat naast die Jeep?frankv schreef:(...)En dan ieder jaar de fair openen met een volgend ex-model van 40+ aan je arm die zich voor een paar duizend euro laat feteren. Wat een "fout" event, fouter vind je ze niet denk ik.
- Snipe
Inderdaad.
Geen teen -1
Geen teen -1
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
JP schreef:Is zij dat naast die Jeep?frankv schreef:(...)En dan ieder jaar de fair openen met een volgend ex-model van 40+ aan je arm die zich voor een paar duizend euro laat feteren. Wat een "fout" event, fouter vind je ze niet denk ik.

Dat vroeger mooie mokkel van de voorwielophanging is inderdaad best afgetakeld. Maar ja 45 wat wil je ook.
Verder met frankv en Joy eensch.
- Erik dB
Ik wil morgen wel even proleten kijken, en de kater aanvallen met wat champagne. Het is voor mij vlakbij, en het kost me verder niets.
Altijd lachen :strong:
Altijd lachen :strong:
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Zitten ze daar nog voor op het Beursplein?Erik dB schreef:Ik wil morgen wel even proleten kijken
Zal morgen d'r even kijken, moet op 't Rokin zijn.
- Erik dB
Goede vraag, volgens mij wel. Stel stinkerdsRobin schreef:Zitten ze daar nog voor op het Beursplein?Erik dB schreef:Ik wil morgen wel even proleten kijken
Zal morgen d'r even kijken, moet op 't Rokin zijn.

-
vriend van me werkt bij Jaguar, dus kaarten van de baas... wij gaan vandaag! ben benieuwd!
- Downforce Hans
Een beetje onzin dat wanneer je geen miljonair bent dat je daar dan niet kan gaan kijken.frankv schreef:Als je geen miljonair bent, en er heen gaat, ben je sneu. Als je wel miljonair bent, en je er heen gaat, ben je sneu. Ergo, als je er heen gaat, ben je sneu. Tenzij je Wouter en Sascha bent en achterin gaat zitten met een biertje. En alle aantrekkelijke dames worden vast gewoon betaald om er te zijn. En dan ieder jaar de fair openen met een volgend ex-model van 40+ aan je arm die zich voor een paar duizend euro laat feteren. Wat een "fout" event, fouter vind je ze niet denk ik.
Ik ben jaaaaren terug met een vriendinnetje eens wezen kijken, en natuurlijk lopen er een hoop foute wannabee`s rond.
Wat je daar wel vind zijn dingen die je in de koopgoot in Rotterdam niet tegen komt en dat is gewoon grappig om een keer te zien.
Heb er een paar glazen erg dure wijn gedronken die je anders nooit zou kopen of drinken en zo zijn er meer dingen die grappig zijn om eens mee te maken of te kunnen zien.
Om die foute gasten moet je heen lopen en verder niet op letten, dan komt het helemaal goed.
-
De 911 staat al gewoon in de showroom:Snipe schreef: Nederlandse première van de M5 en de 911
Vanaf zaterdag 3 december is de nieuwe Porsche 911 in onze showroom te bewonderen. Wij willen u graag uitnodigen voor een exclusieve introductie van de nieuwe 911 op vrijdag 2 december van 17.00 tot 20.00 uur.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Dus iedereen liep om jou heen?Downforce Hans schreef:Een beetje onzin dat wanneer je geen miljonair bent dat je daar dan niet kan gaan kijken.frankv schreef:Als je geen miljonair bent, en er heen gaat, ben je sneu. Als je wel miljonair bent, en je er heen gaat, ben je sneu. Ergo, als je er heen gaat, ben je sneu. Tenzij je Wouter en Sascha bent en achterin gaat zitten met een biertje. En alle aantrekkelijke dames worden vast gewoon betaald om er te zijn. En dan ieder jaar de fair openen met een volgend ex-model van 40+ aan je arm die zich voor een paar duizend euro laat feteren. Wat een "fout" event, fouter vind je ze niet denk ik.
Ik ben jaaaaren terug met een vriendinnetje eens wezen kijken, en natuurlijk lopen er een hoop foute wannabee`s rond.
Wat je daar wel vind zijn dingen die je in de koopgoot in Rotterdam niet tegen komt en dat is gewoon grappig om een keer te zien.
Heb er een paar glazen erg dure wijn gedronken die je anders nooit zou kopen of drinken en zo zijn er meer dingen die grappig zijn om eens mee te maken of te kunnen zien.
Om die foute gasten moet je heen lopen en verder niet op letten, dan komt het helemaal goed.
-
Hoeveel miljonairs zouden er nou werkelijk rondlopen. Wat er aan nederlandse zogenoemde BN ers rondlopen zijn er meer voor een gratis klokje of een bontjasje dan überhaupt zelf een euro te besteden daar.
- Snipe
Ja, beurspremière. De M5 staat ook al bij sommige BMW-dealers, ik zag dat De Fonkert 'm al had staan. Maar ik denk dat er op de Miljonair Fair meer mensen naar komen kijken dan bij de dealer. Vorig jaar kwamen er 53.000 mensen naar de RAI, ik denk niet dat de Porsche-dealers in de afgelopen paar dagen al 53.000 mensen over de vloer hebben gehad.Tom schreef:De 911 staat al gewoon in de showroom:Snipe schreef: Nederlandse première van de M5 en de 911Vanaf zaterdag 3 december is de nieuwe Porsche 911 in onze showroom te bewonderen. Wij willen u graag uitnodigen voor een exclusieve introductie van de nieuwe 911 op vrijdag 2 december van 17.00 tot 20.00 uur.
Maar goed, de XKR-S Convertible (open, sowieso geschikter voor jou dus) is wel echt nieuw. Een Europese première.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
De echte grootgeld bezitters kom je daar niet tegen....................die is dat te min, en terecht IMO (daarom kom ik er ook niet.................
)
Net als met het Quote 500 lijstje, je wil er eigenlijk niet mee in de openbaarheid treden............maar das dan weer typisch Nederland, in de VS is dat wel anders..................

Net als met het Quote 500 lijstje, je wil er eigenlijk niet mee in de openbaarheid treden............maar das dan weer typisch Nederland, in de VS is dat wel anders..................
- Downforce Hans
Niemand liep me in de weg...........partyondude schreef:Dus iedereen liep om jou heen?Downforce Hans schreef:Een beetje onzin dat wanneer je geen miljonair bent dat je daar dan niet kan gaan kijken.frankv schreef:Als je geen miljonair bent, en er heen gaat, ben je sneu. Als je wel miljonair bent, en je er heen gaat, ben je sneu. Ergo, als je er heen gaat, ben je sneu. Tenzij je Wouter en Sascha bent en achterin gaat zitten met een biertje. En alle aantrekkelijke dames worden vast gewoon betaald om er te zijn. En dan ieder jaar de fair openen met een volgend ex-model van 40+ aan je arm die zich voor een paar duizend euro laat feteren. Wat een "fout" event, fouter vind je ze niet denk ik.
![]()

- Bram
Hehehe 

-
was geen moer an...
- Bram
-
- JP
Ouwe boten.....dat moet op de BMW-stand zijn geweest....