Maik schreef:
Gelukkig, ik vreesde even dat je iets te maken had met dat 944 barrel, die roze met zwart (?). Ik heb hem zelf niet zien rijden maar ik hoorde er een vervelend verhaal over...
Jammer we niet even gepraat hebben, volgende keer maar weer.
Ben je "normaal" wel te vinden met je turbo tijdens vrijrijden?
Die diffuser vind ik ook wel grappig staan, alhoewel ik hem niet voor de looks gekocht heb. Meer voor het opheffen van de lift van het kontje op hoge snelheid, wat hij volgens de maker dus ook voor een groot gedeelte doet. Ik vond het iets mooier dan een spoilertje ook, die de lijn van de speedster ietwat schaadt vind ik. ALS er nog een spoiler op komt, dan wordt het ook een joekel van een picknicktafel, want dan wil ik ook echt een aanzienlijke hoeveelheid aandownforce 8)
Nee ik hoor inderdaad niet bij die roze 944. Deze auto wordt verhuurd geloof ik, wat voor verhaal had je erover?
Volgende keer kom ik zeker even praten! Ik vind het echt een serieus mooie auto die je hebt en ik heb inderdaad al wel eens gelezen dat je de diffuser voor functionaliteit erop hebt zitten. Maar hij oogt mooi dus dubbel winst

.
Met de 944 weet ik niet of ik bij vrijrijden.nl zal rijden. Meestal eran, pistenclub, zac en/of porsche days. Vooral omdat het geloof ik komende tijd alleen in de avonduren zal zijn.