auwsmiley schreef:Gevoelig spul die corvette's![]()

auwsmiley schreef:Gevoelig spul die corvette's![]()
Dat bootje op 1:30/1:32 moet Nederlands zijn, gezien mijn zwager eenzelfde heeft en het een kleinschalige dealer is die deze boten ( in NL ) verkoopt.bm-dub schreef:^^LOL!
als we dan toch met boten bezig zijn....zitten wel een paar hele ernstige tussen waarvan je je afvraagt of er doden zijn gevallen....
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5-gfCkLF ... grec_index[/youtube]
Bij vanaf 1:49. Warren Diepraam. Familie van Dutch?Xave30 schreef:Heeft het journaal gehaald én day in court.............
Mr Chewing gum himself:
Knot schreef:Wat een watje...
True! Beiden getuigen van no class, geen respect. Niks nada.Richardt. schreef: Ik zal echt niet snel iemand slaan en zeker geen vrouw, maar als ze zo tegen je tekeer gaat zou ik niet weten wat ik zou doen
Het tweede filmpje vind ik net zo min kunnen eerlijk gezegd.
Maar wel respect dat ie het niet deed.....Luco schreef:Tweede filmpje kan echt niet, je slaat geen vrouw.
Maar als ze zich zo geemancipeerd en stoer voelen om je vol in je gezicht te schoppen kreeg ze toch echt een teringklap terug.
Misschien omdat Amerika een vette claim cultuur heeft?.Knot schreef:Dat zijn altijd de meest laffe honden, durven niks en willen nergens wat mee te maken hebben, stel je voor...
..en dat, in een grote Amerikaanse stad vooral, ermee bemoeien wellicht je de dood kan betekenen. Als ik de metro in NYC neem, ben ik blij als ik mijn bestemming bereikt hebt zonder teveel rare situaties te moeten meemaken.RVV schreef:Misschien omdat Amerika een vette claim cultuur heeft?.Knot schreef:Dat zijn altijd de meest laffe honden, durven niks en willen nergens wat mee te maken hebben, stel je voor...