ongelofelijk...geloof...hm, doe je maar in je eigen tijd.dvh schreef:Gehuurde plaatsvervanger die een half uur moet bidden ( zonder overleg )op het door hem aangewezen tijdstip waardoor ik omzet mis liep...
..
Maar ik heb hem geholpen. Vanaf nu heeft hij zeeen van tijd voor zijn gebeden.
Alledaagse ergernissen
- GTRene
Re: Alledaagse ergernissen
-
Rupie
David wilde graag zijn tijd gebruiken om geld te verdienen, maar het zat er niet in 
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
-
Xave30
-
Mark
Toepasselijk.Sypeduentee schreef:pennsylvania pharmacy leglisltion http://nextdayshippingpharmacy.com/prod ... etrium.htm" onclick="window.open(this.href);return false; pharmacy and technology journal
- Fernando
Hij had idd geen toepasselijker topic kunnen nemen .... 
-
Xave30
Lol. Zelfs de spambots hebben het gehad.
- InjectTheVenom
Mensen die bij de gemeente gaan zeiken en drempels eisen op een industrieterrein die er vervolgens ook komen 
- Robertdj
Collega's die met elkaar in discussie gaan om erachter te komen wie z'n schraper leasehok het snelst is.

-
KoenM
Mag een omgekeerde ervaring ook?
Vannacht nogal lang door gefeest, was vanochtend dus best moe/chagrijnig.
Sta ik als 2e(!) wachtende in de rij bij de AH, wordt ik aangetikt dat de kassière wel even een kassa opent waar ik kan afrekenen.
Hoefde dus niet te wachten, en werd ook vriendelijk begroet en een fijne dag gewenst.
Door die 10 seconde liep ik een stuk vrolijker de winkel uit
Weetje weer waarom je naar de AH gaat, en niet naar de Aldi
Vannacht nogal lang door gefeest, was vanochtend dus best moe/chagrijnig.
Sta ik als 2e(!) wachtende in de rij bij de AH, wordt ik aangetikt dat de kassière wel even een kassa opent waar ik kan afrekenen.
Hoefde dus niet te wachten, en werd ook vriendelijk begroet en een fijne dag gewenst.
Door die 10 seconde liep ik een stuk vrolijker de winkel uit
Weetje weer waarom je naar de AH gaat, en niet naar de Aldi
- Peric
Die k*tsmartphones!
Mijn nichtje zit zodra ze ergens is na 2 minuten alweer op dat ding te rammen.
Op de sportschool lopen zat van die gastjes die tussen de oefeningen door ook alweer met dat ding in hun knuisten staan.(die van mij ligt in m'n kastje)
En vanmorgen voor m'n sokken gereden door een scholier op de fiets toen ik de honden aan het uitlaten was. Ik riep nog drie keer 'hallo!', maar het mocht niet baten, hij reed vol tegen me aan. Omdat ik het zag aankomen stapte ik al beetje opzij, maar kon niet verder vanwege de heg..
Kunnen ze nou écht niet zonder...
Mijn nichtje zit zodra ze ergens is na 2 minuten alweer op dat ding te rammen.
Op de sportschool lopen zat van die gastjes die tussen de oefeningen door ook alweer met dat ding in hun knuisten staan.(die van mij ligt in m'n kastje)
En vanmorgen voor m'n sokken gereden door een scholier op de fiets toen ik de honden aan het uitlaten was. Ik riep nog drie keer 'hallo!', maar het mocht niet baten, hij reed vol tegen me aan. Omdat ik het zag aankomen stapte ik al beetje opzij, maar kon niet verder vanwege de heg..
Kunnen ze nou écht niet zonder...
-
Marco R.
Peric, daarvoor ga ik dan niet aan de kant maar ga ik alleen wat stabieler staan om de klap op te vangen met 1 schouderpartij.
Mijn irritaties nog een keer in random pic:
- Mensen die op een provinciale weg na een rotonde besluiten tot 60 km/u op te trekken maar die laatste 20 naar de 80 km f*cking langzaam doen of besluiten bij krap 70 ermee te kappen omdat ze twijfelen of dat bord met 80 (!) ook wel daadwerkelijk aangeeft dat je 80 (!) mag rijden daar.
Say hello to my grootlicht festijn denk ik dan. Fockers.
- Mensen die twijfelen. Of je stopt, of je stampt het gas verder in. Ga verdomme niet als ik al rem ook remmen omdat je denkt dat ik het gas alsnog in duw. Als je ziet dat ik vaart minder, mijn neus ietsje lager komt... keep away from the middle pedal!
- Oude fossielen op de fiets. Potverdomme zeg, die lopende erfenissen waar een te lange houdbaarheidsdatum op zit kijken NOOIT of ze kunnen oversteken. Nee, ze wagen liever een nieuwe heup of kunstknie. Zo ben ik een maand geleden ook in Bennekom tegen een oudje aangetikt met mijn racefiets (ter info, ik reed bewust langzaam gezien de locatie). Maar als er dan iemand alsnog vol naar links stuurt, dan is ontwijken niet meer mogelijk. Hij mag blij zijn dat ik na hem te hebben aangereden niet op de grond ben gevallen en me staande wist te houden.
Zo. Genoeg ergernissen
.
Mijn irritaties nog een keer in random pic:
- Mensen die op een provinciale weg na een rotonde besluiten tot 60 km/u op te trekken maar die laatste 20 naar de 80 km f*cking langzaam doen of besluiten bij krap 70 ermee te kappen omdat ze twijfelen of dat bord met 80 (!) ook wel daadwerkelijk aangeeft dat je 80 (!) mag rijden daar.
Say hello to my grootlicht festijn denk ik dan. Fockers.
- Mensen die twijfelen. Of je stopt, of je stampt het gas verder in. Ga verdomme niet als ik al rem ook remmen omdat je denkt dat ik het gas alsnog in duw. Als je ziet dat ik vaart minder, mijn neus ietsje lager komt... keep away from the middle pedal!
- Oude fossielen op de fiets. Potverdomme zeg, die lopende erfenissen waar een te lange houdbaarheidsdatum op zit kijken NOOIT of ze kunnen oversteken. Nee, ze wagen liever een nieuwe heup of kunstknie. Zo ben ik een maand geleden ook in Bennekom tegen een oudje aangetikt met mijn racefiets (ter info, ik reed bewust langzaam gezien de locatie). Maar als er dan iemand alsnog vol naar links stuurt, dan is ontwijken niet meer mogelijk. Hij mag blij zijn dat ik na hem te hebben aangereden niet op de grond ben gevallen en me staande wist te houden.
Zo. Genoeg ergernissen
- Kasteel
Die kut bij de pomp die iedere dag weer vraagt of je die kutaanbieding wilt. Bwegh
- Downforce Hans
Is die kut bij de pomp toevallig niet in de aanbieding.........Kasteel schreef:Die kut bij de pomp die iedere dag weer vraagt of je die kutaanbieding wilt. Bwegh
- Arthur
- Auto: Nr.51
... dat men een direkt bovenliggende post quote. Wordt het draadje weer extra lang van zonder relevante info. Post gewoon een antwoord en quote niet alles als dat niet hoeft!
-
Mark N
Erg irritant ja!Arthur schreef:... dat men een direkt bovenliggende post quote. Wordt het draadje weer extra lang van zonder relevante info. Post gewoon een antwoord en quote niet alles als dat niet hoeft!
- Arthur
:beam:
- daNpy
Maar soms zit er nog snel iemand tussen!Mark N schreef:Erg irritant ja!Arthur schreef:... dat men een direkt bovenliggende post quote. Wordt het draadje weer extra lang van zonder relevante info. Post gewoon een antwoord en quote niet alles als dat niet hoeft!
En dan krijg je van die lui die antwoorden geven op 6 posts erboven, zodat je niet weet waar het nog over gaat. Heel irritant!
- Arthur
Dan wordt je post niet meteen geplaatst maar word je terug geleid. En dan kun je degene quoten op wie je reageert.
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Ergens in November vlak voor een buitenlandse trip bericht krijgen dat je alsnog aangifte moet doen (had eerder dit jaar een brief gekregen dat dat niet hoefde) binnen een belachelijk korte termijn van 3 en een halve week (waarvan ik het grootste deel van de tijd weg was). Laten zitten, prima.
Nu mee bezig en dan komt er de volgende - veel grotere - frustratie: belasting op spaargeld waar je al nauwelijks rente op krijgt
. Kan volgens mij beter die knaken in een hybernating auto steken die mogelijk in waarde omhoog gaat (een E30 M3 ofzo). Het percentage valt overigens mee maar het is meer het debiele concept van belasting betalen over geld waar ik ook al inkomstenbelasting en het hele rataplan over betaald heb
.
Nu mee bezig en dan komt er de volgende - veel grotere - frustratie: belasting op spaargeld waar je al nauwelijks rente op krijgt
- GTRene
ik wou dat ik dat moest betalen vanwege het spaargeld, betekende dan namelijk dat ik nog geld had op de bank
maar begrijp je goed, mooi balen dus!
maar begrijp je goed, mooi balen dus!
-
Xave30
Ouderwets onder je matras stoppen dat spaargeld Gerdinand.
. Those were the days...........
- GTRene
het was een tijdje rustig wat die ene dagelijkse ergenis betrof...
maar sinds kort zijn ze weer dagelijks op RTL... Carglas reclame
dus zodra ik het deuntje hoor zap ik snel naar CNN en wacht een paar minuten to be sure en zap dan terug
maar sinds kort zijn ze weer dagelijks op RTL... Carglas reclame
dus zodra ik het deuntje hoor zap ik snel naar CNN en wacht een paar minuten to be sure en zap dan terug
- MartijnGizmo
Betere oplossing: geen RTL kijken
- GTRene
MartijnGizmo schreef:Betere oplossing: geen RTL kijken