Hij had toch ook zo`n hekel aan huisdieren op zijn bed..........

Een keer googelen op z'n naam levert nogal een waslijst op...allen schreef:Heeft dan nog lang geduurd, want volgens mij stond 48 inch Jetsers onder m'n plat op z'n bek waggie, al jaren bekend hierom. Hoeveel er wel niet van hem op internet te vinden was, en waarschijnlijk is...
Idd..MartijnGizmo schreef:Een keer googelen op z'n naam levert nogal een waslijst op...allen schreef:Heeft dan nog lang geduurd, want volgens mij stond 48 inch Jetsers onder m'n plat op z'n bek waggie, al jaren bekend hierom. Hoeveel er wel niet van hem op internet te vinden was, en waarschijnlijk is...
reactie:Voor 500 euro denk ik dat je beter naar iets anders op zoek kan gaan.
onvoorstelbaar.maak asjeblieft van je eigen economische crisis niet mijn probleemDat denk ik ook. Mensen die hun produkten verkopen en zo anderen durven te benaderen bekijken het maar. Waar haal je het lef vandaan! 500 euro is een hoop geld voor een set waar vanalles mis mee kan zijn. Als je mensen op deze manier benaderd zakt het vertrouwen al helemaal weg. Al kreeg ik ze gratis, dan zou ik ze nog niet hoeven van zon arrogante kwal als jij.
Arrogante kwalrichardk schreef:setje velgen 19 met winterbanden te koop:
bod op marktplaats: 500 euro terwijl er netjes in de advertentie staat 1750.
ik mail de jongen netjes:reactie:Voor 500 euro denk ik dat je beter naar iets anders op zoek kan gaan.onvoorstelbaar.maak asjeblieft van je eigen economische crisis niet mijn probleemDat denk ik ook. Mensen die hun produkten verkopen en zo anderen durven te benaderen bekijken het maar. Waar haal je het lef vandaan! 500 euro is een hoop geld voor een set waar vanalles mis mee kan zijn. Als je mensen op deze manier benaderd zakt het vertrouwen al helemaal weg. Al kreeg ik ze gratis, dan zou ik ze nog niet hoeven van zon arrogante kwal als jij.
Joy schreef:Een DF-forumlid is via oplichting op Marktplaats tegen de lamp gelopen:
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 557443/375" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/35276/D ... laats.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Van de week ook zo'n geintje met een Marktplaats bezoekert.richardk schreef:onvoorstelbaar, maak asjeblieft van je eigen economische crisis niet mijn probleem
Destijds ook op een of ander amerikaans m3 forum waren mensen bereid naar NL af te reizen omdat ie daar de boel ook opgelicht zou hebben.. Waren stevige geruchten alleen bleef hij altijd ontkennen...MartijnGizmo schreef:Een keer googelen op z'n naam levert nogal een waslijst op...allen schreef:Heeft dan nog lang geduurd, want volgens mij stond 48 inch Jetsers onder m'n plat op z'n bek waggie, al jaren bekend hierom. Hoeveel er wel niet van hem op internet te vinden was, en waarschijnlijk is...
klopt kende hem ook al vanuit het bmwclub2003 forum en zijn project was erg gaaf maar het verbaasde me waar hij al het geld vandaan haalde voor de ombouw elke keer...dvh schreef:Thats the one.
"Vroeger" op het bmw2003clubforum ging het gerucht ook al toen hij bezig was met zijn getunde 325.
Neemt niet weg dat ie gave auto'n in elkaar deed zetten..
Jammer dat het op zo'n manier moest.
Mathieu schreef:Van de zomer stond z'n vriendin nog te poseren in de Papnorama voor hem.
Eerlijk is eerlijk, ze kon het hebben.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Semrush [Bot] en 4 gasten