4x4 Rommelhok

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
DF-user-4179

4x4 Rommelhok

Bericht door DF-user-4179 » 02 dec 2011, 16:50

Hoi,

Op verzoek van Dhr Allen hierbij de nieuwe trekauto en tevens Basset vervoermiddel :)

Deze is ingeruild bij een bevriende garage welke de auto al lang in onderhoud had. De oude eigenaar ging er geregeld mee naar Ijsland om daar wat rond te rijden. Optisch niet de mooiste maar technisch nog goed en daar gaat het om :)

Aangezien de gezinsauto netjes moet blijven ivm startende praktijk van mijn vrouw (en dat niet echt lukt met 3 honden in de koffer af en toe) waren we opzoek naar een honden auto en uiteraard is het makkelijk dat de racer er ook achter kan hangen :)

Afbeelding
Er moet nog een keer even de velgjes worden bijgewerkt..

Hier met de nieuwe racer van dhr. Wolswijk op de trailer
Afbeelding

Omdat ik speur met 2 van onze 3 honden en zelf ook les geef komt er binnenkort een ingebouwde dubbele bench in de koffer.. (onze oude hond kan er voor liggen) ze zitten nu in een gewone bench maar dat is niet ideaal maar beter als helemaal niets.. want dan ziet het er zo uit:
Afbeelding

Xave30

Re: 4x4 Rommelhok

Bericht door Xave30 » 02 dec 2011, 16:54

Gefeli. Pajero zijn leuke 4x4's. Leuke herinneringen aan overgehouden.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 02 dec 2011, 21:13

gaaf! pajero is overigens voor mij de nummer 1 4x4... damn wat heb ik daar leuke dingen mee uitgehaald waarvan je achteraf denkt: "dat ie het nog deed daarna" was dan wel het 1na nieuwst en nieuwste model (hebben de nieuwste nog 2x staan overigens maargoed :P) heb geen idee hoe dit model verder is maar pajero is eigenlijk altijd wel goed ;)

Joy

Bericht door Joy » 02 dec 2011, 21:33

Leuk ding. Blijft ie rustig bij het trekken van een aanhanger ? Ik heb met een korte wielbasis Ssangyong Korando al eens heerlijk heen en weer geslingerd op de snelweg.

allen

Bericht door allen » 03 dec 2011, 09:06

Idd een leuke wagen! Volgend jaar waarschijnlijk even zoeken naar een betrouwbare en grotere wagen waarmee ik een hond en kind plus alle toebehoren mee kan nemen. Kom met de boswachter op zich ook wel overal waar ik wil zijn, alleen is deze toch wat te klein gebleken. Wil een kofferruimte hebben waar een bench en kinderwagen in past. Defender zou leuk zijn of een Patrol. Weet alleen weer niet of ik met de laatstgenoemde blij wordt als ik een parkeergarage in moet.

DF-user-4179

Bericht door DF-user-4179 » 03 dec 2011, 17:22

Nou krappe parkeerplekjes is lastig.. maar daar staat weer tegen over dat als je een wandeling gaat maken (net gedaan met de hondenclub) iedereen moet parkeren asfalt en dit rij je gewoon de zeiknatte en zachte berm in :)

Trailer gaat goed.. bij veel wind heb je wel het idee dat het scharniert op de koppeling en het is idd wel wat slinger gevoeliger. Maar dat heb ik alleen als ik 100 rij, en met harde wind

Plaats reactie