steve smith schreef:
als die lutser op AW het woord "Edition" nou ff verwijdert van 4 plekken waar het niet hoort, en alleen bij de UK LE laat staan.......
Idd, een 'kenner' is dat dan. Terwijl Tourings vrijwel altijd Nring optie hebben, dikke wielen en stabi achter zijn er al en 3.8's zonder EDC knopje moet ik de eerste nog van tegenkomen. Overigens staan er ook altijd veel Neurenbergring-Edition M5's te koop, niet te verwarren met de na-oorlogse nazi-processen die op de Nurburgring plaatsvonden
Wat OP betreft, denk dat 408pk wat fors ingeschat is, mij lijkt 380/390 pk al vrij veel. De meeste 3.8 haalden af fabriek al niet meer dan 325 pk , en de 3.8 haalde nooit de Amerikaanse EPA/DoT emissienorm, omdat ie al vrij ver getuned was. Lijkt me sterk dat men er dan met extra toeren en een nog idiotere nokkenas dan normaal opeens even 68pk bij klust. Maar goed, voordeel van de twijfel. 40pk extra lijkt mij realistischer en een enorme prestatie , zeker gezien het feit dat BMW vast ook wel aan betrouwbaarheid heeft gedacht. En 100pk/liter haalden ze met de E36- ook al natuurlijk
In het bijgaande filmpje zegt de huidige eigenaar dat ie de auto zelf uit het Midden-Oosten heeft gehaald, als ik mij niet vergis heb ik deze auto echter op Marktplaats gezien een tijdje geleden?
W