iddThijs-v-d-H schreef:Foute wielen my ass.dvh schreef:Foute wielen.
Jammer..
Er is eindelijk iemand bij BMW NL zo slim geweest om de pers demo op 19'' ipv 20'' te bestellen. Het gaat toch om het rijden met z'n auto, nou dat doet hij op 19'' sowieso het beste.
Nieuwe BMW M5 (F10)
-
Re: Nieuwe BMW M5 (F10)
-
The time of the month Tristan, echt verschrikkelijk.Tristan schreef:Ongesteld Ruben? Tjezus man, lees alleen maar zure berichten van je. No hard feelings verder.Ruben schreef:Ik zie een vijf serie met kraaltjes
Ik vind de vijf niks aan. Soms heb ik de behoefte om dat nog even te laten weten. De BMW spell hier is gewoon af en toe niet leuk. Kom op man, een Panamera of een vijf serie, dan moet je echt een roze bril op hebben.
En voor de rest, mijn BMW posts niet te serieus cq niet serieus nemen. Ik kan je zeggen dat ik al mijn best doe om zo min mogelijk in de BMW topics te komen.
- RVV
Over lelijke schijthokken gesproken...Panamera
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
RVV schreef:Over lelijke schijthokken gesproken...Panamera
+1
Wat een lelijk slagschip, gaat nergens over.........
-
Kwa uiterlijk liever de funfer dan de pana,
Kwa rijden denk ik de pana,
Kwa klantenbestand en nog wat willen verkopen, De M5.
Dus Ruben, heeft niks met BMW bril te maken.....
Geef toe, zwaar hok maar echt weer tijdloos mooi.
- dvh
Thijs-v-d-H schreef:Foute wielen my ass.dvh schreef:Foute wielen.
Jammer..
Er is eindelijk iemand bij BMW NL zo slim geweest om de pers demo op 19'' ipv 20'' te bestellen. Het gaat toch om het rijden met z'n auto, nou dat doet hij op 19'' sowieso het beste.
Fout als in een frisse blauwe kleur ga je niet combineren met mat zwarte iele spaakwielen.
Ligt niet lekker op het netvlies, en dat is juist wat je wil bereiken met een demo auto, toch ?
-
Ik heb de auto op Frankfurt gezien. De kraaltjes maken dat de auto uiterlijk enige aantrekkingskracht heeft. Het design heeft daar imo helemaal niks mee te maken.ErikS schreef:Kwa uiterlijk liever de funfer dan de pana,
Elke keer als ik een Panamera zie ben ik wel onder de indruk.
Zal verder niet ingaan op hoe het dan werkt op DF. Smaak, geen smaak. Ik denk dat het niet alleen daar mee heeft te maken waarom de een wat meer aandacht dan de ander krijgt.
- RVV
Wat vind jij dan als Lotusrijder in hemelsnaam mooi aan de Pananogwat?
Als jou Lotus aan de ene kant van het spectrum staat, dan staat de Panamera helemaal aan de andere kant. Dat ding is zo buttugly dat je als Porsche rijder je gewoon moet schamen als je zonder zonnebril achter het stuur durft te zitten.
Als jou Lotus aan de ene kant van het spectrum staat, dan staat de Panamera helemaal aan de andere kant. Dat ding is zo buttugly dat je als Porsche rijder je gewoon moet schamen als je zonder zonnebril achter het stuur durft te zitten.
-
Ik offer me dan graag op voor een afwijkende mening. Je vraag kan ik verder geen antwoord opgeven. Waarom vind ik de Panamera mooi?.... Misschien de organische lijnen net zoals de Elise? Ik houd niet van de lijnen van de huidige BMW's. Het is duidelijk weer een stapje terug na Bangle om de mening van het volk weer wat te verzachten. Facelift 3 serie vind ik ook buttugly. Alhoewel ik wel een zwak heb voor de te koop staande 330i op de DF market.
-
Heb jij geen bril of oogdruppel(s) om dit te verhelpen Dvh?dvh schreef:Fout als in een frisse blauwe kleur ga je niet combineren met mat zwarte iele spaakwielen.
Ligt niet lekker op het netvlies, en dat is juist wat je wil bereiken met een demo auto, toch ?

- M-bitious
Ik vind de gehele nieuwe 5 serie ontzettend veel mooier dan de E60. Elke keer als ik er eentje IRL zie rijden, moet ik nog een paar keer kijken. De nieuwe M5 is ook veel mooier dan de vorige. De Panamera is een totaal andere prijsklasse, en eigenlijk ook nog veel te duur.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Een koeienvlaai heeft ook 'n organische vorm. Wat is dat toch met die Panamera, buiten't rijden en 't interieur wat ok is. Het is 'n soort hedendaagse überluxe kruising tussen 'n best wel geinige Rover 3500 uit eind 70's en de minder elegante Austin Princess uit diezelfde periode, geen evergreen/klassieker in mijn ogen. Net als de Cayenne. Dan kan er 12 keer PORSCHE op staan, maar dan is het net als vaker met bepaalde BMW's hier en hun fanboys. (Ik ken maar 'n paar leuke BMW's atm: F30 3 serie, 1M en M5 F10)
Van 'n Porsche krijg ik geen hard worstje.
Buiten dat zijn afwijkende meningen leuk en aardig, maar 't moet z'n doel niet voorbij schieten als 't tien keer in eigenlijk ALLES een afwijkende mening is. Want dan noem ik 't een afwijking.
Op 'n bepaald moment moet 'je' t ook wel eens EENS ZIJN OVER IETS, toch?
En dat lijkt er de laatste maanden niet op.
Als ik nu zeg dat ik wit 't mooiste vind op 'n M5. Ga jij daar tegenin.
Als ik zeg zwart, grijs, geel rood, blauw of groen. Idem.
Van 'n Porsche krijg ik geen hard worstje.

Buiten dat zijn afwijkende meningen leuk en aardig, maar 't moet z'n doel niet voorbij schieten als 't tien keer in eigenlijk ALLES een afwijkende mening is. Want dan noem ik 't een afwijking.
Op 'n bepaald moment moet 'je' t ook wel eens EENS ZIJN OVER IETS, toch?
En dat lijkt er de laatste maanden niet op.
Als ik nu zeg dat ik wit 't mooiste vind op 'n M5. Ga jij daar tegenin.
Als ik zeg zwart, grijs, geel rood, blauw of groen. Idem.
- RVV
M-bitious schreef:Ik vind de gehele nieuwe 5 serie ontzettend veel mooier dan de E60. Elke keer als ik er eentje IRL zie rijden, moet ik nog een paar keer kijken. De nieuwe M5 is ook veel mooier dan de vorige. De Panamera is een totaal andere prijsklasse, en eigenlijk ook nog veel te duur.
Klopt nieuwe 5 serie / M5 is een prachtige auto.
- Robin
Maar wel veel te groot en onhandig in vooral stadverkeer. Prachtkar, maar IK ben er wel klaar mee. 

- RVV
KAn ik me voorstellen, ik vond de e60 M5 al een handvol in Groningen, parkeegarages ed..
- Robin
Die bij de Vismarkt. Dat is zweten daaro.RVV schreef:KAn ik me voorstellen, ik vond de e60 M5 al een handvol in Groningen, parkeegarages ed..

Ook kleinere karren die daar dikke blikschade oplopen, vaak bestuurd door personen voorzien van tieten.

- RVV
Haha Haddingerstraat is inderdaad berucht.. jaar geleden ofzo... reed er een oude kerel met een gare Opel... battss batsss batsss.. nam elke betonnen pilaar mee toen die van boven naar beneden reed. Hele zijkant in elkaar..Reed zo weg keek er niet op of naar om LOL.
- pjvandergaag
Ruben schreef:PC Hoofdstraat met M5 of Panamera? Dan hebben we toch een duidelijke winner hoor
lekker belangrijk het is driving-fun geen showrijden
- dvh
Ook df is een ruim en subjectief begrip 

- pjvandergaag
dvh schreef:Ook df is een ruim en subjectief begrip
eens

- Robin
Deze al voorbij gekomen?
- GTRene
zeg het niet snel maar das toch een leuk en vooral overzichtelijk duidelijk klokkenspel
http://newsletter.auto-motor-und-sport. ... 1411&ln=37" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

velgen remmen en schijven zijn ook wel fraai.

edit video gezien...best een lekker geluidje

http://newsletter.auto-motor-und-sport. ... 1411&ln=37" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
velgen remmen en schijven zijn ook wel fraai.
edit video gezien...best een lekker geluidje

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
M-bitious schreef:Ik vind de gehele nieuwe 5 serie ontzettend veel mooier dan de E60. Elke keer als ik er eentje IRL zie rijden, moet ik nog een paar keer kijken. De nieuwe M5 is ook veel mooier dan de vorige. De Panamera is een totaal andere prijsklasse, en eigenlijk ook nog veel te duur.
+1
De touring is helemaal skitterend................normaliter niets met lijkenbakken, maar deze is er een waar je wel levend in gezien wil worden, mn de slankere 2-streeps achterlichten staan perfect, de sedan met die 3 lichtbakens doen met opstaande punt aan de zijkant doen mij aan een Chinese tempel denken ( niet zo raar gezien het marktpotentieel daarzo)
@rene;
De lange teller naalden vind ik een absoluut pluspunt t.o.v. de oude afgestompte, gekortwiekte en onvolgroeide exemplaren............ook de wat meer oranje kleur doet het erg goed IMO (de 1M heeft dit ook, and I love it)
Hoewel de "teruggang" naar 4 klokken, dus weer een temp en benzine meter wel wat oubollig overkomen..
-
Tja smaken,
Ik vind de F10 schitterend, de Panamera schitterend, de Quattroporte schitterend, de Rapide lelijk, de MB E-klasse lelijk, de A6 saaaaaai, de nieuwe GS best wel mooi, etc
Mocht ik nu de centen hebben liggen, denk ik dat ik voor de Panamera GTS ipv de F10 M5 zou gaan.
Ik vind de F10 schitterend, de Panamera schitterend, de Quattroporte schitterend, de Rapide lelijk, de MB E-klasse lelijk, de A6 saaaaaai, de nieuwe GS best wel mooi, etc
Mocht ik nu de centen hebben liggen, denk ik dat ik voor de Panamera GTS ipv de F10 M5 zou gaan.
- romo
Voor €132K is de M5 een absolute "bargain"..............