Het grote E36 M3 (occasion) draadje
- Tim N
- Gert-jan
Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje
Stoelen? De vader stoelen zitten alleen in de coupe, de cabrio heeft ook de gewone sportstoelen...Tim N schreef:geen M3![]()
- Tim N
Nee LOL ik bedoel dat de auto geen M3 is 

- Erik dB
Dan mag ie dus ook niet in dit draadjeTim N schreef:Nee LOL ik bedoel dat de auto geen M3 is

- Tim N
- Reind
Een classic in wording. Mooi met de introductiekleur. Prijs is ook niet verkeerd.
http://link.marktplaats.nl/507772122
- Knot
Is dit niet de auto die al eens via gummen aangeboden was met roest aan een wielkast achter en een olieprobleempje, keerring ofzo wat door iemand is aangepakt en daarna is de auto doorverkocht?
- Tristan
NeeKnot schreef:Is dit niet de auto die al eens via gummen aangeboden was met roest aan een wielkast achter en een olieprobleempje, keerring ofzo wat door iemand is aangepakt en daarna is de auto doorverkocht?
- Macboy
Vind de prijs verdacht laag ...
- Knot
Blijft een gele kanarie natuurlijk.... 5k is niet veel maar ook niet extreem weinig geld.
- Reind
Ik ook.
Vind dit echt een mooie combi met dat alcantara en geel
Macboy, nog intresse in mijn ringtool. Dan ga ik deze wel verder opbouwen in de winter.
Vind dit echt een mooie combi met dat alcantara en geel

Macboy, nog intresse in mijn ringtool. Dan ga ik deze wel verder opbouwen in de winter.
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
5,5k€ vind ik wel extreem weinig voor een orginele M3 met <200kkm!
Ga vanmiddag effe kijke kijke niet kope...
Edit:
Brandstofverbruik: 13 l/100 km (Stadverkeer)
6.50 l/100 km (Buitenwegen)
7.90 l/100 km (Gecombineerd ) :drieling:
Ze hebben er verstand van......
Ga vanmiddag effe kijke kijke niet kope...
Edit:
Brandstofverbruik: 13 l/100 km (Stadverkeer)
6.50 l/100 km (Buitenwegen)
7.90 l/100 km (Gecombineerd ) :drieling:

Ze hebben er verstand van......

-
Wat klopt er niet dan?
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Heb de auto gezien, stond op de brug ivm APK punten: fussekogel, draagarmrubbers, banden achter. De auto zag er eerlijk uit, nergers opgeknapt of zo, hier en daar wat aandachtpuntjes
Wie geinteresseerd is in wat phonepics (dus geen high resolutie!!) stuur maar een PB.
Als ik al geen M3 had was ie nu van mij.... eigenlijk voor de reservemotor zou ik dit exemplaar moeten aanschaffen....
Motor horen lopen, geen getik (...) zag er beter uit onder de kap dan mijn eigen exemplaar, MAAR HELAAS HEB IK ER GEEN VERSTAND VAN....'
@Koen: Als je hier 8L/100km mee haalt, rijdt je als een bejaarde (80 kmh max). In de praktijk 11L/100 als je zuinig rijdt..
Wie geinteresseerd is in wat phonepics (dus geen high resolutie!!) stuur maar een PB.
Als ik al geen M3 had was ie nu van mij.... eigenlijk voor de reservemotor zou ik dit exemplaar moeten aanschaffen....
Motor horen lopen, geen getik (...) zag er beter uit onder de kap dan mijn eigen exemplaar, MAAR HELAAS HEB IK ER GEEN VERSTAND VAN....'
@Koen: Als je hier 8L/100km mee haalt, rijdt je als een bejaarde (80 kmh max). In de praktijk 11L/100 als je zuinig rijdt..
- Knot
Oke, lijkt wel een goed ding dan als je even de puntjes op de i zet.
Zelf heb ik echter al een GT gehad dus op E36 gebied ben ik er wel klaar mee met de 328i die er ook al staat bijna 3 jaar.
Zelf heb ik echter al een GT gehad dus op E36 gebied ben ik er wel klaar mee met de 328i die er ook al staat bijna 3 jaar.
- Gert-jan
Geen idee of deze al eens voorbij is gekomen hier, maar hij staat al even te koop op bmwfan:
Alfonso schreef:Te Koop:
Wegens het totaal niet gebruik maken van deze auto, ga ik de auto toch met enig pijn in het hart verkopen.
De auto staat nu alweer +- 4 maanden stil, en dat is echt zonde..........
Zeldzame Originele Nederlandse M3 E36 Sedan.
Kmstand: 177800 +-( NAP )
Optie's:
Kleur is Avus Blauw
3.0i S50 Motor met 286 PK
Nokkenassen van een M3 Gt ( 295 pk )
Airco ( werkt dus ook gewoon ).
Zwart leder sport interieur
Radio CD Speler
Electrische ramen
18 knop boordcomputer
Cruise control
Klasse 3 alarm met certificaat
enz enz enz.......
Banden zijn in goede staat
Remmen zijn in goede staat
Drijfstanglagers zijn 3 jaar geleden preventief vervangen.
Nieuwe waterpomp + thermostaat
Veel extra onderdelen zoals zgan vanos,katalisator, dynamo, startmotor, katalisator, stuurbekrachtigingspomp motorcomputer enz enz
Veel history aanwezig !
Vraagprijs rond de 6600,- dit heeft te maken wat je er allemaal bij wilt hebben natuurlijk.
Biedingen uiteraard toegestaan
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Deze stond een tijd geleden ook op Marktplaats, op het oog een hele nette auto.Gert-jan schreef:Geen idee of deze al eens voorbij is gekomen hier, maar hij staat al even te koop op bmwfan:
Alfonso schreef:Te Koop:
Wegens het totaal niet gebruik maken van deze auto, ga ik de auto toch met enig pijn in het hart verkopen.
De auto staat nu alweer +- 4 maanden stil, en dat is echt zonde..........
Zeldzame Originele Nederlandse M3 E36 Sedan.
Kmstand: 177800 +-( NAP )
Optie's:
Kleur is Avus Blauw
3.0i S50 Motor met 286 PK
Nokkenassen van een M3 Gt ( 295 pk )
Airco ( werkt dus ook gewoon ).
Zwart leder sport interieur
Radio CD Speler
Electrische ramen
18 knop boordcomputer
Cruise control
Klasse 3 alarm met certificaat
enz enz enz.......
Banden zijn in goede staat
Remmen zijn in goede staat
Drijfstanglagers zijn 3 jaar geleden preventief vervangen.
Nieuwe waterpomp + thermostaat
Veel extra onderdelen zoals zgan vanos,katalisator, dynamo, startmotor, katalisator, stuurbekrachtigingspomp motorcomputer enz enz
Veel history aanwezig !
Vraagprijs rond de 6600,- dit heeft te maken wat je er allemaal bij wilt hebben natuurlijk.
Biedingen uiteraard toegestaan
Kan je de foto's hier ook plaatsen Gert-jan ?
-
De banaan he, de banaan.Knot schreef:Blijft een gele kanarie natuurlijk.... 5k is niet veel maar ook niet extreem weinig geld.
- Gert-jan
Sorry dacht dat ik ze zo door kon doen, bij deze de 2 foto's:

Zover ik zijn auto's altijd gezien heb op het forum zijn ze altijd super onderhouden, verkoper heeft bij bmw gewerkt en heeft veel kennis in huis.
De auto trouwens nooit in het echt gezien.
Zover ik zijn auto's altijd gezien heb op het forum zijn ze altijd super onderhouden, verkoper heeft bij bmw gewerkt en heeft veel kennis in huis.
De auto trouwens nooit in het echt gezien.
-
wel een net ding zeg die gele M3, ook boekjes/facturen erbij. voor dat geld echt een koopje.
vind dit echt een super kleur, niet iedereen zal het bevallen denk ik...
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=wko3azeoqmub" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=wko3azeoqmub" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fabian
Oe! Vet! Dat is de dikke dame kleur van Dick z'n oude E34 m5..... Heel gaaf!bm-dub schreef:wel een net ding zeg die gele M3, ook boekjes/facturen erbij. voor dat geld echt een koopje.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=wko3azeoqmub" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- Niels
- Auto: Prius+
Voor minder geld koop je geen auto van dit kaliber, zelfs voor meer dan dit koop je geen auto van dit kaliber. Mits het een goede is, is het een koopje. Dakar geel is gewoons super op zo'n ding!Knot schreef:Blijft een gele kanarie natuurlijk.... 5k is niet veel maar ook niet extreem weinig geld.
- GTRene
wellicht leuk voor de E36 Touring liefhebbert...een door Hartge omgebouwde met 3.2 M motor e.d.
prijs lijkt me ook redelijk met 17.750,-euro en 119.000km
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;

prijs lijkt me ook redelijk met 17.750,-euro en 119.000km
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Sehr hochwertiger Umbau. Es wurde eine komplette M3 3.2 E36 Technik im Fahrzeug verbaut. 6 Gang Getriebe. Sepziell angepasste Hinterachse. Original M3 Schalldämpferanlage.Speziell abgestimmtes Bilstein Fahrwerk. M3 Bremsanlage usw. 18 Zoll Hartge Leichtmetallräder. Klimaautomatik. Lederausstattung. Sitzheizung. Radio-Cassetten-Anlage mit CD-Wechsler. Soundsystem. Großer Bordcomputer. Hartge Front- und Heckspoiler. Der Umbau wurde so perfekt durch geführt das er von der M-GmbH sein könnte. Der im Brief eingetragene Fahrzeughersteller ist die Firma Hartge. Weitere Informationen auf Anfrage
-
klopt! autoscout sorteert op prijs en zelfs met Duitsland erbij geselecteerd staat 'ie bovenaan.Niels schreef:Voor minder geld koop je geen auto van dit kaliber, zelfs voor meer dan dit koop je geen auto van dit kaliber. Mits het een goede is, is het een koopje. Dakar geel is gewoons super op zo'n ding!Knot schreef:Blijft een gele kanarie natuurlijk.... 5k is niet veel maar ook niet extreem weinig geld.
- Reind
Deze kriebelt bij mij het hele weekend al. Lekker origieel ding.
Aanschaffen, netjes onderhouden, een paar K per jaar mee rijden en in de winter binnen zetten.
Is toch een echte classic in de dop.
Een beetje zo´n had ik 5-6 jaar geleden die mooie originele e30 M3 maar gekocht die voor 6K te koop stond.
Deze kriebelt bij mij het hele weekend al. Lekker origieel ding.
Aanschaffen, netjes onderhouden, een paar K per jaar mee rijden en in de winter binnen zetten.
Is toch een echte classic in de dop.
Een beetje zo´n had ik 5-6 jaar geleden die mooie originele e30 M3 maar gekocht die voor 6K te koop stond.