WRX/STI of een EVO (wel de modellen vanaf 2005)
- Luca
WRX/STI of een EVO (wel de modellen vanaf 2005)
Als je mag kiezen, kies je dan voor een EVO of een WRX/STI.
Waarom?
Waarom?
- Bert ///M3
- Luca
- Peter Tunissen
EVO ja, maar een STi heb ik ook niks op tegen.
Waar ik wel ontiegelijke jeuk van begin te krijgen is die Subaru reclames waar een of andere Henk de tuinkabouter op het eind meent "Subaru is de baas" te moeten zingen.
Flikker toch gauw op; 10 jaar WRC successen en in vier woorden draai je het coole imago van je merk zo weer de nek om. Prutsers....
Waar ik wel ontiegelijke jeuk van begin te krijgen is die Subaru reclames waar een of andere Henk de tuinkabouter op het eind meent "Subaru is de baas" te moeten zingen.
Flikker toch gauw op; 10 jaar WRC successen en in vier woorden draai je het coole imago van je merk zo weer de nek om. Prutsers....
- filip Dehond
- Kasteel
- filip Dehond
partyondude schreef:Ik zou ook voor de 2.5 ltr STI gaan met DCCD (variabel en instelbaar diff), denk dat dat meer 'drving-fun' biedt dan een EVO die genadeloos strak en hard een hoek omgaat.
op de laatste driving day was een wrx met dccd .. dacht niet dat die echt meer driving fun gaf hoor ...
Ik heb er niet zelf mee gereden maar kevin wel en die zei toch dat de evo RS toch nog beter stuurde..
beide zijn plezant ... ieder heeft zijn voor/nadelen ..
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Dacht dat een DCCD STI dwarser de hoek om kan dan een EVOfilip Dehond schreef:partyondude schreef:Ik zou ook voor de 2.5 ltr STI gaan met DCCD (variabel en instelbaar diff), denk dat dat meer 'drving-fun' biedt dan een EVO die genadeloos strak en hard een hoek omgaat.
op de laatste driving day was een wrx met dccd .. dacht niet dat die echt meer driving fun gaf hoor ...
Ik heb er niet zelf mee gereden maar kevin wel en die zei toch dat de evo RS toch nog beter stuurde..
beide zijn plezant ... ieder heeft zijn voor/nadelen ..

Anyway, blijf je nog het brute boxergeluid hebben 8)
- Roman
- filip Dehond
op de laatste meeting in spa was er trouwens een sub met dccd .. kevin heeft ermee gereden .. mss kan die effe commentaar geven . want die heeft ook met mijn evo rs gereden ...partyondude schreef: Dacht dat een DCCD STI dwarser de hoek om kan dan een EVO:
Anyway, blijf je nog het brute boxergeluid hebben 8)
- mrbbs
Het is een goede auto voor zijn prijs, maar hij mankeert gewoon preciesie en gevoel. Trouwens wanneer je de DCCD regelt heb je nog steeds erg veel overstuur, zet je alles achteraan dan kan hij het vermogen gewoon niet op de weg brengen wat zonde is. Akkoord de auto ginder had er Wanli's onder steken wat het allemaal nog erger maakte.
Ieder moet voor zichzelf gewoon uitmaken wat hij wil. Iedereen verlangt iets anders van een auto en da's maar goed ook.
Ieder moet voor zichzelf gewoon uitmaken wat hij wil. Iedereen verlangt iets anders van een auto en da's maar goed ook.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
lancerevoclub.org schreef:Het is een goede auto voor zijn prijs, maar hij mankeert gewoon preciesie en gevoel. Trouwens wanneer je de DCCD regelt heb je nog steeds erg veel overstuur, zet je alles achteraan dan kan hij het vermogen gewoon niet op de weg brengen wat zonde is. Akkoord de auto ginder had er Wanli's onder steken wat het allemaal nog erger maakte.
Mjah, niet echt vergelijkings materiaal dus