Belmeniet-tips voor BV's
- Dennis Cavallino
Belmeniet-tips voor BV's
Het belmenietregister is er helaas niet voor B.V.'s. Iedere dag krijgen wij 10 telefoontjes van bedrijven die wat willen verkopen. Dat kost teveel tijd (die anders overblijft om te DF-en, hehe).
Wie heeft er goeie tips?
We krijgen nu een telefooncentrale met een keuzemenu, maar een beetje telemarketeer toetst daar gewoon doorheen.
Bij mijn eenmanszaak had ik een telefoonnummer en e-mailadres opgegeven bij de Kamer van Koophandel die niet lang meer gebruikt ging worden. Bij onze BV's is dat minder praktisch.
KvK's verdienen echt teveel geld dankzij deze telefoonterreur. Eigenlijk zouden ze ieder bedrijf moeten BETALEN om bij de KvK in te schrijven.
Wie heeft er goeie tips?
We krijgen nu een telefooncentrale met een keuzemenu, maar een beetje telemarketeer toetst daar gewoon doorheen.
Bij mijn eenmanszaak had ik een telefoonnummer en e-mailadres opgegeven bij de Kamer van Koophandel die niet lang meer gebruikt ging worden. Bij onze BV's is dat minder praktisch.
KvK's verdienen echt teveel geld dankzij deze telefoonterreur. Eigenlijk zouden ze ieder bedrijf moeten BETALEN om bij de KvK in te schrijven.
-
OnlineLuco
Re: Belmeniet-tips voor BV's
gewoon ophangen 

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Bel ze even joh.
Bel-me-niet-register
Postbus 906
1000 AX Amsterdam
Tel: 0900 - 666 10 00 (0,25 euro p/min).

Bel-me-niet-register
Postbus 906
1000 AX Amsterdam
Tel: 0900 - 666 10 00 (0,25 euro p/min).
- Tristan
Hello, I'm Ling Lang Long from China. How are you today? We would like to cooperate with your company....*KLING*
*hangt op en gaat weer verder*
Ben allang niet meer vriendelijk, daarvoor krijg ik teveel van dat soort telefoontjes van Chinezen die amper Engels kunnen.
*hangt op en gaat weer verder*
Ben allang niet meer vriendelijk, daarvoor krijg ik teveel van dat soort telefoontjes van Chinezen die amper Engels kunnen.
-
OnlineLuco
+100000000
vanochtend weer een telefoontje uit texas op mijn mobiel, how are you i am blablabla
ik sorry i am not interested
zei but you dont know what we have to offer?
ik no i do not now and i do not want to know, goodmorning tuutuutuutuut
zeikstralen, opzouten
vanochtend weer een telefoontje uit texas op mijn mobiel, how are you i am blablabla
zeikstralen, opzouten

- @iko
Misschien wilden ze je Seat kopen. Zijn schaars in Texas.Luco schreef:+100000000
zeikstralen, opzouten
- dvh
Hetzelfde met de fax. Ongewenste reclame die mijn toners slopen.
Ik heb een pikzwart a4tje met witte text " geen reclame aub " die ik dan per ongeluk 3x terugfax.
Ik heb een pikzwart a4tje met witte text " geen reclame aub " die ik dan per ongeluk 3x terugfax.
- MartijnGizmo
Je hebt nog een heuse papieren fax? 

- Niels
- Auto: Prius+
Onmisbaar Martijn, geloof me! Al die IT hotshots bij ons krijgen het niet voor elkaar om voor 100% betrouwbaarheid te zorgen. Alleen een fax blijft dan over voor een rechtsgeldige transfer. Goud waard zo'n ding!
- dvh
Jep. Ik moet veel briefwerk ,contracten , ect. verzenden. Per post duurt te lang. Scannen teveel gedoe, faxen = ideaal !Niels schreef:Onmisbaar Martijn, geloof me! Al die IT hotshots bij ons krijgen het niet voor elkaar om voor 100% betrouwbaarheid te zorgen. Alleen een fax blijft dan over voor een rechtsgeldige transfer. Goud waard zo'n ding!
- MartijnGizmo
Waar ik stage liep kwamen de faxen gewoon gedigitaliseerd binnen, kon je ze naar wens (en indien geen spamNiels schreef:Onmisbaar Martijn, geloof me! Al die IT hotshots bij ons krijgen het niet voor elkaar om voor 100% betrouwbaarheid te zorgen. Alleen een fax blijft dan over voor een rechtsgeldige transfer. Goud waard zo'n ding!

- Niels
Geloof me dat ik blij ben dat er zo''n oud ding staat. In digitale wereld kan alles alleen valt de uitvoering daarvan nog wel eens tegen
Natuurlijk heeft men bij ons ook alles al willen weghalen en digitaliseren maar de fax krijgen ze niet mee, over mijn lijk 

- alt
Tot voor enkele jaren terug kreeg dagelijks faxen met reclame.
succes had ik als er een telefoonnummer op stond.
Deed het papier in de fax, toeste het telefoonnummer in.
De fax blijft dan uren bellen naar dat telefoonnummer.
Die mensen werden gek van mijn fax.
Als zij mijn telefoonnummer hadden gevonden, belden zij mij en vroegen waarom ik dat deed?
Waarop ik antwoorde dit doen jullie toch ook bij mij.
Krijg nu nooit meer reclame faxen.
Enquettes en onderzoeken doe ik niet mee.
Waarom niet meneer, als u meedoet dat wordt u daar toch ook wijzer, door dat het product verbeterd kan worden?
Dan antwoord ik : wil wel meedoen, maar dan krijgt u van mij een factuur omdat ik aan u een prestatie moet leveren, waar uw bedrijf wijzer van wordt.
Nu ook geen telefonische enquettes meer.
succes had ik als er een telefoonnummer op stond.
Deed het papier in de fax, toeste het telefoonnummer in.
De fax blijft dan uren bellen naar dat telefoonnummer.
Die mensen werden gek van mijn fax.
Als zij mijn telefoonnummer hadden gevonden, belden zij mij en vroegen waarom ik dat deed?
Waarop ik antwoorde dit doen jullie toch ook bij mij.
Krijg nu nooit meer reclame faxen.
Enquettes en onderzoeken doe ik niet mee.
Waarom niet meneer, als u meedoet dat wordt u daar toch ook wijzer, door dat het product verbeterd kan worden?
Dan antwoord ik : wil wel meedoen, maar dan krijgt u van mij een factuur omdat ik aan u een prestatie moet leveren, waar uw bedrijf wijzer van wordt.
Nu ook geen telefonische enquettes meer.
- GTRene

-
Nu sta je in een belhemniet-register 

- Niels
-
word hier ook gek soms.. lijkt wel of het met flagen gaat.. vooral de aziatische siliconenslangen vliegen me om de oren....
mailtjes "delete"
telefoontjes... sja.. meestal hang ik gewoon op...
Telefoongids.. dat zijn nog grotere boeven ! Je schrijft je in.. vervolgens gaan ze bellen met allerlei advertentie meuk wat je niet wilt.. geef je netjes aan en vervolgens schrijven ze je niet in.. nja..
mailtjes "delete"
telefoontjes... sja.. meestal hang ik gewoon op...
Telefoongids.. dat zijn nog grotere boeven ! Je schrijft je in.. vervolgens gaan ze bellen met allerlei advertentie meuk wat je niet wilt.. geef je netjes aan en vervolgens schrijven ze je niet in.. nja..