+1 mee eensrichardk schreef:idd.Robin schreef:Tja. Die nieuwere Corsa hierboven maar voorál die ouwe rotte Corsa daar weer onder, dát zijn sleepers.![]()
De rest? Neh , not in my book. Hoe snel en mooi ook gemodificeerd.Geen sleepers.

+1 mee eensrichardk schreef:idd.Robin schreef:Tja. Die nieuwere Corsa hierboven maar voorál die ouwe rotte Corsa daar weer onder, dát zijn sleepers.![]()
De rest? Neh , not in my book. Hoe snel en mooi ook gemodificeerd.Geen sleepers.
Meestal verwacht je van een uitgewoond hok ook niet die prestatiesM-bitious schreef:Dan moeten we het eerst eens worden over de definitie van een sleeper. Bij jullie is dat een uitgewoond hok met een grote motor, bij mij een auto waarvan je niet dergelijk hoge prestaties verwacht.
Hoe je het ook wend of keert,Robin schreef:Je 135 is inderdaad geen sleeper en hoe ik de Calibras 20 jaar geleden zag, ook niet. Want hij heeft geen tamme look, maar 'n sportwagenlook. Dat kan ik niet zien in het woord 'sleeper'. Verder goed verhaal hoor.
Als het nou 'n Vectra met 500pk was geweest, komt het woord sleeper wel wat in de richting.
Maar dan noem ik zoiets nog steeds geen sleeper, want de looks zijn navenant.ErikS schreef:Hoe je het ook wend of keert,Robin schreef:Je 135 is inderdaad geen sleeper en hoe ik de Calibras 20 jaar geleden zag, ook niet. Want hij heeft geen tamme look, maar 'n sportwagenlook. Dat kan ik niet zien in het woord 'sleeper'. Verder goed verhaal hoor.
Als het nou 'n Vectra met 500pk was geweest, komt het woord sleeper wel wat in de richting.
Zodra jij met je 535 op je plaats werd gezet door een calibra die jij dacht ff te pakken, dan denk je wel anders...... :piraatje:
Rechtuitbranders.GTRene schreef:der zou ook een leuke term moeten komen voor auto's die zeg toch verrassen waar wel wat van verwacht werd maar dit absoluut niet...
kom maar op in 1 woord omvat![]()
wat denk je van: Fitness (ivm opgepomt vermogen)
of Dreamers (ze dachten die auto wel ff eruit te trekken maar dat liep anders)
of Steamers
Mijn mening, en ik moet het in vergelijking met Frank doen met een schamele 204 turbo pk, is dat een Calibra wel degelijk als sleeper beschouwd kan worden omdat men doorgaans geen echte snelheid verwacht van een relatief saai ogende auto zonder dikke bumpers en scoops ookal heeft hij nog zo'n sportwagenlook... en dan is het ook nog eens een OpelRobin schreef:Je 135 is inderdaad geen sleeper en hoe ik de Calibras 20 jaar geleden zag, ook niet. Want hij heeft geen tamme look, maar 'n sportwagenlook. Dat kan ik niet zien in het woord 'sleeper'. Verder goed verhaal hoor.
Gebruikers op dit forum: EricT en 12 gasten