Mark 320iS schreef:GTRene schreef:weet ik niet meer, kwam ze tegen toen ik aan het speuren was naar iets over de Z1, ik vind vooral die bovenste foto uber gaaf...weet niet hoe de rest er in het eggie uitziet of overkomt maar het lijkt een gaaf ding zo van de foto dan...
Ok, volgens mij is die auto van een lid van de BMW club van mijn ouders. Schijnt overigens in topstaat te zijn, maar van de aankleding spreekt iedereen schande geloof ik (is meer een club gericht op originele auto's).
net nog ff gezocht kijken of ik de pagina weer terug kon vinden but nope...
je ouders hebben een BMW Z1 club? of bedoel je dat ze bij die club zitten, eneuh wat voor Z1 hebben je ouders, blijf het een ubergaaf model vinden.
en ja vaak willen ze de auto zo origineel mogelijk houden, doch ik vind het leuk om te zien wat mensen er mee doen en of kunnen en dingen veranderen, als het dan bv heel geslaagd is zou je zoiets ook kunnen proberen.
dat wat ze erbij posten vond ik ook interessant, zoals hele onderstel aangepast om zo nog een betere wegligging e.d. te krijgen en voor monteren van 5-gaats velgen e.d. en korter stuurhuis etc?