Je hebt een prachtkar aan de haak geslagen .
Geniet ervan

Nee was er even om lampjes rechtsvoor te laten vervangen van de 5serie van een vriend van me, en om gewoon even te genieten van de mooie M's in de showroom natuurlijk! Werk niet bij BMW/MINI helaas, wel bij Ford.SpyderFerdi schreef:Ja, een demo coupe. Dat was niet veel zeg. Misschien een demo, dat die nog wat afgesteld moet worden. Werk jij bij Mini/BMW Jorn?
Mooie foto zeg !KoenM schreef:Hij is (denk ik) al gespot..
http://www.flickr.com/people/rick-janvandijk/
Wel met mooie foto's als ik dat zo zie
Mocht je niet willen dat hij op Autogespot verschijnt, zul je voor vanavond even een mailtje moeten sturen, want voor dan staat hij in de upload..
Heb met heel veel plezier in de 1 serie Coupe gereden. Maar deze Spyder is een nieuwe wereld. Hangt natuurlijk wel een ander prijskaartje aan hè? Maar alles aan de Spyder is DF. De auto is zo vol van karakter. De ervaring is onbetaalbaar. Roadster rijden is ook erg leuk. Helemaal nieuw voor me. Geweldig gedaan door Porsche, deze auto. Alleen maar superlatieven voor deze Spyder.dvh schreef:
Mooie foto zeg !
Prachtige auto !
Toch veel leuker dan zo'n 1 coupé ?!
Erg veel plezier ermee !
Hij staat nog niet op internet, dus als je de eerste wil zijn, dat kan. :strong:^^ kon 'm niet vinden.
Van de week regende het. De week daarvoor was het koud. Binnenkort komt er pekel. Is 'ie al wel buiten geweest sinds je 'm hebt?SpyderFerdi schreef:kou, regen, sneeuw, pekel strooien etc.
Kijk Marc, eigenlijk is die Porsche rommel het ook net niet (laat staan Audi meuk zegMarc RS4 schreef:Nee je hebt helemaal gelijk,niet alle VAG producten zijn zo goed en doorontwikkeld als een top of the line,premium powersedan als de S8.
Maar goed,die witte kever ken net....en anders zet je em maar ff in mijn kofferbak...past ook precies.
Dat geldt voor alle Ferrari rijders, zo is het leven.dvh schreef:Jij wil net als Robin op een jong bejaarde leeftijd aan een Italiaanse sportauto beginnen terwijl je een paar jaar later je OV 65+ kaart krijgt ?! ...![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], beske, Eric Z, Erminio, Thomas H, TurboClouseau en 7 gasten