Niet goed te boek? Ik woon daar vlakbij en heb nog nooit rare verhalen over dat bedrijf gehoord. Die M3 staat inderdaad al een eeuwigheid te koop, op het zich is het wel een leuke wagen.Roderik_ schreef:Bedrijf schijnt niet zo goed te boek te staan. Dat verklaard ook meteen waarom die M3 al meer dan 5 jaar te koop staat daar...?Lee M3 schreef:Hoe zit het eigenlijk met de M3 bij Wijdeven te Volkel? Hij staat al een hele tijd te koop, als ik me niet vergis.
Het ziet er op de foto's wel uit als een net exemplaar. Iemand meer info?
http://occasions.autobedr-hwijdeven.nl/ ... =&so=lijst" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft paar jaar terug voor 44.950 te koop gestaan
Het grote E46 M3 (occasion) draadje
- Hans
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
- Roderik_
Kijk dan ook een paar posts verder waar ik uitleg hoe ik bij die stelling kom... 

-
- Auto: Peugeot 205 1.9 CTI
Wat gaat deze schitterende M3 doen?
Zie: http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/ ... fotos=2000" onclick="window.open(this.href);return false;

Zie: http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/ ... fotos=2000" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Alleen als de bloedspetters en het poeder rigoreus verwijderd is....................
Uiteraard geen (geplamuurde) kogelgaten..................anders laten staan............

Uiteraard geen (geplamuurde) kogelgaten..................anders laten staan............
-
Das natuurlijk gewoon BS! :ninja:
Hebbe hebbe, wat een vet apparaat!
Hebbe hebbe, wat een vet apparaat!

-
Das wel een plaatje zo. Ik bied 31 euro voor het kentekenbewijs :strong:
-
de gene waar die M3 van is heeft een topic op bimmerportal.nl. die is al tijden uitgestorven. ze had ook ee E90 M3... kijken of die ook op de domeinen is?:p
- Alex_BMW
Was dat niet de M3 van die meid met kinderstoeltje achterin?
- Martin van der Zwaard
Leuk dat er meteen een crimineel achter gezocht wordt.
Kan ook gewoon afkomstig zijn uit een failliet bedrijf. Zegt niks over de auto dat ie bij de Domeinen staat.
Kan ook gewoon afkomstig zijn uit een failliet bedrijf. Zegt niks over de auto dat ie bij de Domeinen staat.
-
Yup, klopt.Alex_BMW schreef:Was dat niet de M3 van die meid met kinderstoeltje achterin?
Eigenlijk best wel erg dat iedereen dat meteen verdenkt jaMartin van der Zwaard schreef:Leuk dat er meteen een crimineel achter gezocht wordt.

-
- Auto: Peugeot 205 1.9 CTI
Ben vandaag wezen kijken naar de M3. Het is werkelijk een plaatje, kon geen punten ontdekken die mij zorgen baarde. Moet zeggen dat ik er niet heel lang bij stil heb gestaan, want kwam voor iets anders.
Maar wat komt Laguna Seca mooi uit in real life!
- Sjef
Zit er toch wel nog een motor injeust schreef:Ben vandaag wezen kijken naar de M3. Het is werkelijk een plaatje, kon geen punten ontdekken die mij zorgen baarde. Moet zeggen dat ik er niet heel lang bij stil heb gestaan, want kwam voor iets anders.

- Alex_BMW
Meen me te herrineren dat ze ooit vertelde op bmwportal met haar man een Poets/detail bedrijf had.. Dus wat martin zegt zou een opties kunnen wezen. Maakt verder ook weinig, hopelijk komt die in handen van een liefhebber
-
OnlineErik dB
Een oude (DF) bekende:
http://link.marktplaats.nl/496473172" onclick="window.open(this.href);return false;
Inspectie II, nieuwe achterbanden/remschijven/blokken, en 1000 euro erbij op. Zo vallen de kosten van M3 rijden wel weer mee
http://link.marktplaats.nl/496473172" onclick="window.open(this.href);return false;
Inspectie II, nieuwe achterbanden/remschijven/blokken, en 1000 euro erbij op. Zo vallen de kosten van M3 rijden wel weer mee

-
Inderdaad, zeker als je bedenkt dat ie dr in een half jaartje 15k mee gereden heeft.
-
maar heeft wel in dat kortje half jaartje de auto goed onderhouden. wel jammer dat de auto een hardtop mist, is wel fijn met dit weer. verder wel een van de nettere M's die momenteel te koop staan vind ik.
-
OnlineErik dB
Of die goed onderhouden is weet ik niet. Het lijkt me logisch dat je in 15k kilometers een beurt laat doen, en ik kan me goed voorstellen dat de banden (en in mindere mate de remmen) er dan ook een keer aan moeten geloven.bm-dub schreef:maar heeft wel in dat kortje half jaartje de auto goed onderhouden. wel jammer dat de auto een hardtop mist, is wel fijn met dit weer. verder wel een van de nettere M's die momenteel te koop staan vind ik.
-
goed onderhouden in de zin van: auto wel naar de dealer gebracht en dat zijn dus ook dure beurtjes...
vaak zie je dat als iemand een dergelijke auto koopt voor korte periode er gebruikte of helemaal geen onderdelen in gaan; men bespaart dan op onderhoud en dat lijkt me hier helemaal niet het geval, dat bedoelde ik er meer mee.
vaak zie je dat als iemand een dergelijke auto koopt voor korte periode er gebruikte of helemaal geen onderdelen in gaan; men bespaart dan op onderhoud en dat lijkt me hier helemaal niet het geval, dat bedoelde ik er meer mee.
-
OnlineErik dB
http://link.marktplaats.nl/506292520" onclick="window.open(this.href);return false;
Die prijzen gaan de goede kant op, deze ziet er best netjes uit (voor wat het waard is natuurlijk...).
**zit stiekem naar mogelijke opvolgers voor de M3 sedan te kijken**
Die prijzen gaan de goede kant op, deze ziet er best netjes uit (voor wat het waard is natuurlijk...).
**zit stiekem naar mogelijke opvolgers voor de M3 sedan te kijken**
- GTRene
oude bekende, doch blijft leuk deze 5.0 V8 (M5) E46 M3
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW M3 Schirmer Racing M5 V8 (Navi Xenon Leder)
29.750,-euro

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
29.750,-euro
-
[quote="GTRene"]oude bekende, doch blijft leuk deze 5.0 V8 (M5) E46 M3
29.750,-euro
/quote]
Klopt, stond al heel lang op mobile.de, maar dan voor 40k.
29.750,-euro
/quote]
Klopt, stond al heel lang op mobile.de, maar dan voor 40k.
- GTRene
vind de huidige prijs wel rechtvaardig (als ie verder goed is natuurlijk)
immers zo'n ombouw en die extra's lopen aardig in de papieren normaal gesproken.
immers zo'n ombouw en die extra's lopen aardig in de papieren normaal gesproken.
- Tim N
Wat voor jou rené Hartge verkopen poen overhouden en toch V8 blijven rijden
- GTRene
Inderdaad zoiets zou ook leuk zijn, kan ik mezelf weer een tijdje aanvullen van dat geld wat ik dan overhoud.Tim N schreef:Wat voor jou rené Hartge verkopen poen overhouden en toch V8 blijven rijden
- Arthur
- Auto: Nr.51
Die achterzijde!