http://link.marktplaats.nl/505154114" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuk ding! Goede prijs ook, maar wel even de drijfstanglagers laten vervangen :strong:Niels v/d burgh schreef:Deze al langs geweest ?![]()
http://link.marktplaats.nl/505154114" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Da's gek inderdaad. Of een foutje, of toch geen 3.2Mathieu schreef:5 versnellingen?
Ja, en die is daarna voor een stuk meer doorverkocht toch? Net zoals een paar andere GT's die voor behoorlijk wat meer van eigenaar zijn verwisseld. Waarde is wat anders dan prijs, dat blijkt maar weerKnot schreef:Mwah, 5 jaar terug mijn GT (die is meer waardevol dan een 3.2) verkocht voor 11k met 130 op de klok.. en dat is VIJF jaar geleden.
HaselnussJoy schreef:Hmm deze heeft dat mooie donkerbruine interieur. Ziet er netjes uit, uitgezonderd de uitlaatpijp.
Zover ik weet heeft de sedan niet zo'n lip. Die van mij heeft hem ook niet.Reind schreef:Nog een paar puntjes.
- verdacht weinig steenslag;
- lip onder voorbumper ontbreekt??
KloptErik dB schreef:Zover ik weet heeft de sedan niet zo'n lip. Die van mij heeft hem ook niet.Reind schreef:Nog een paar puntjes.
Nette gedistingeerde wagens he. Die hebben die sjonnenlippies allemaal niet nodigmarkm schreef:KloptErik dB schreef:Zover ik weet heeft de sedan niet zo'n lip. Die van mij heeft hem ook niet.Reind schreef:Nog een paar puntjes.
Die kier zit bij heel veel e36jes, echt zonde!Tim N schreef:Klopt, en steenslag kan weggespoten zijn, zou ik mij niet druk om maken.
Champiro banden zegt mij meer over onderhoud op dit soort auto's. Als je dan al op je banden bezuinigd...
Kier motorkap kan schade zijn kan ook na gespoten delen niet netjes afgesteld zijn.
Heb je aan de onderkant weer een spleet...Tim N schreef:Je kunt toch de grill ook iets stellen?
gaaf interieur en mooie kleur, echt super zo'n M3 sedanJeroen E21 schreef:Als het een vroege 3.2 is, dan moet 'ie toch een vijfbak hebben zeker? Of toch een 3.0, of een Amerikaan? Op hun eigen site ook al geen foto van de motorruimte.
Op de einddemper na wel een mooie combi zo.
Edit: even graven levert wel wat andere foto's op, iig een Europees tellerhuis...
Edit 2 staat als M3 sedan op kenteken en niet als 3.2 , zo te zien eerst een jaartje in D rondgereden en daarna in NL. Kentekengewicht van 1540 kg is wel vreemd, 115 kg meer dan mijn sedan en veel meer opties kan 'ie niet hebben. Kan me toch ook niet voorstellen dat de 3.0's zoveel zwaarder waren?
Eensch. Diamant-schwarz icm Modena gelb is dan een betere combi :bro:FreudeamFahren schreef:Kastanje kleurig leer vind ik yayMaar icm estoril blauw toch echt nay
Of ook met Diamant schwartz of cosmosschwartz.Erik dB schreef:Eensch. Diamant-schwarz icm Modena gelb is dan een betere combi :bro:FreudeamFahren schreef:Kastanje kleurig leer vind ik yayMaar icm estoril blauw toch echt nay
Dat kastanje-kleurige staat imho erg goed samen met een boston-groene exterieur kleur.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Kasteel, WillemBoer en 12 gasten