Ach Ferdi, dat gaat wel overSpyderFerdi schreef:In één woord: ver-sla-vend.

Ach Ferdi, dat gaat wel overSpyderFerdi schreef:In één woord: ver-sla-vend.
Macboy schreef:Ferdi Porsche
Voor wie het weten wil: de nieuwe Spyder is niet verkocht aan Humberto Tan. Vandaag nog niet in ieder geval.SpyderFerdi schreef:Voor wie het weten wil:
Vandaag nog even langs PCLeusden geweest voor wat afwikkelingen. Staat daar Umberto Tan in de winkel, én slaat even de laatste nieuwe Porsche Boxster Spyder aan de haak. Waarschijnlijk een zwijgcadeautje voor z'n 4e vriendin..
Gefeliciteerd?Arnoud schreef:Andere Spyder bij Porsche Leusden is vandaag ook verkocht.
+1, goed gedaan Arnoud, je bent een Spyder rijker? Fenomenale kar.Petrolhead Tom schreef:Gefeliciteerd?Arnoud schreef:Andere Spyder bij Porsche Leusden is vandaag ook verkocht.
"mooie benen"Robin schreef:Twee zusjes inderdaad. Leuk.
Waarbij de één wat eleganter is dan de ander, net als bij deze twee![]()
Volgens mij is trouwens die CGT hierboven 'n schaammodel, dus irl nog ff mooier.
Mijn broer heeft hem gekocht. Hij twijfelde een tijdje, maar heeft hem toch gekocht. Wordt in januari geleverd. Ik ben benieuwd hoe het rijdt. Volgens hem rijdt het beter dan de 1M, meer beleving.SpyderFerdi schreef:+1, goed gedaan Arnoud, je bent een Spyder rijker? Fenomenale kar.Petrolhead Tom schreef:Gefeliciteerd?Arnoud schreef:Andere Spyder bij Porsche Leusden is vandaag ook verkocht.
Leukste Porsche 'by far' van dit moment.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast