Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
HansD

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door HansD » 17 nov 2011, 12:51

Dat gaat nooit gebeuren want dat dunt hun fractie zo uit :wink: .

Rupie

Bericht door Rupie » 17 nov 2011, 14:58

Elise schreef:
Snipe schreef:....en dat noemt zich de partij voor de vrijheid.
Ah, het ANTI-PVV comité laat weer van zich horen.
Even wachten op de reacties van HansD, Ruben en Luco :bloemetje:
Ja, daar ben ik dan. Beetje laat ondertussen misschien, maar daar is ie dan, mijn reactie:

Als we nog even geduld hebben, pissen ze binnenkort weer door brievenbussen.

Alsjeblieft en mijn excuses voor de vertraging.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 17 nov 2011, 17:20

Ruben schreef:
Elise schreef:
Snipe schreef:....en dat noemt zich de partij voor de vrijheid.
Ah, het ANTI-PVV comité laat weer van zich horen.
Even wachten op de reacties van HansD, Ruben en Luco :bloemetje:
Ja, daar ben ik dan. Beetje laat ondertussen misschien, maar daar is ie dan, mijn reactie:

Als we nog even geduld hebben, pissen ze binnenkort weer door brievenbussen.

Alsjeblieft en mijn excuses voor de vertraging.

Gelukkig zijn het bij alle andere partijen heiligen, gebeurt nooit iets, zuipen bv ook nooit teveel etc etc......al dat gedoe is al zo oud als de weg naar Kralingen en als je dat dan nodig hebt om een punt te maken, tja daar wordt ik dan een beetje sprakeloos van..........

EG

Bericht door EG » 17 nov 2011, 17:51

Andere partijen hebben het niet over "law and order" of "3 strikes and your out" etc. Of dat Marokkanen samen met hun hele families uitgezet moet worden.

Dan is het opvallend dat een partij vol met zulke dubieuze figuren zit. *mompelt iets met een betere wereld begint bij jezelf etc"

Als ze zoveel ruggegraat hebben zetten ze die Graus met zijn familie het land uit. Want die man heeft die 3 strikes spelletje allang gewonnen.

Oh ja:

:kikker:

Snipe

Bericht door Snipe » 17 nov 2011, 18:14

Vanavond is 'Koekgraus' bij de hippies van Powned: http://www.powned.tv/overpowned/blog/20 ... eidel.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Blabla linkse media blabla PVV-bashen blabla vul de reacties zelf maar in verder.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 nov 2011, 18:20

Downforce Hans schreef:......al dat gedoe is al zo oud als de weg naar Kralingen en als je dat dan nodig hebt om een punt te maken, tja daar wordt ik dan een beetje sprakeloos van..........
1282AD valt me nóg tegen. Want in de Romeinse/Griekse tijd speelde dit soort onzin natuurlijk ook al. :D

GTRene

Marokkanen naar VN-comité om Wilders

Bericht door GTRene » 17 nov 2011, 22:00

weer een paar zielige "medelanders" die het zo nodig vinden het weer open te breken om zo iemand monddood oid proberen te krijgen voor...you know, doch dat gaat straks alleen maar meer tegen "hen" werken.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1094 ... binnenland" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Marokkanen naar VN-comité om Wilders
AMSTERDAM - Drie Marokkaanse Nederlanders hebben bij het Comité voor de Mensenrechten van de Verenigde Naties in Genève een klacht ingediend tegen de Nederlandse Staat. Volgens hen worden zij door de overheid niet beschermd tegen de 'haatzaaierij' van Geert Wilders.

Dat heeft het Landelijk Beraad Marokkanen laten weten. De drie, onder wie oud-politicus Mohamed Rabbae, waren onder de benadeelden in het strafproces tegen Wilders. Ze voelen zich ernstig door de overheid in de steek gelaten, omdat het Openbaar Ministerie aanvankelijk weigerde de PVV-leider te vervolgen voor haatzaaien. Uiteindelijk kwam het toch tot een rechtszaak, maar in juni volgde vrijspraak.

,,Zij beschouwen dit als vrijbrief voor Wilders om migranten en moslims te blijven wegzetten als gevaar voor de Nederlandse samenleving'', zo staat in een verklaring van hun advocaat Ties Prakken. Het internationaal verdrag voor burgerlijke en politieke rechten zou hen wel beschermen tegen haatzaaien. Het VN-comité ziet toe op naleving van dit verdrag. De klagers zien dit als een van de laatste juridische mogelijkheden om Wilders te stoppen.
lees ook die reacties :lol:

http://www.nujij.nl/algemeen/marokkanen ... z1dzwInUAo" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

ziek wordt je van dat soort...waarschijnlijk krijgen ze geld van 1 of andere Ayatollah of Saudier oid om de Islam zo af te schermen dat niemand wat kan/mag zeggen zoals in "hun" gestuurde land waar ze heel anders met een mensenleven omgaan als je de islam zou "beledigen" oid...achja ga dan terug als je het hier zo "slecht" heb.

dat bedoel ik...>>

http://www.dagelijksestandaard.nl/2011/ ... om-wilders" onclick="window.open(this.href);return false;

Luco

Bericht door Luco » 17 nov 2011, 22:27

Zo weten we gelijk ook weer van welke mensen Geertje de poedel is

http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Israël

Politiek en Nieuws uit de beste democratie ter wereld

Verenigde Staten van Amerika(1 lezers)

Politiek en Nieuws uit de beste democratie ter wereld

Snipe

Bericht door Snipe » 17 nov 2011, 22:28

LOL: "hun advocaat Ties Prakken". Dan weet je het wel, het wordt een neuzelproces met zielige types die wat te zeiken hebben. Dat is diezelfde advocaat die hier in Nederland het proces tegen Wilders bij elkaar stotterde.

HansD

Bericht door HansD » 17 nov 2011, 22:33

Hopen voor haar dat ze haar pleidooi nu wel wat beter voorbereid heeft anders wordt ze de rechtszaal uitgelachen.

Snipe

Bericht door Snipe » 17 nov 2011, 22:43

Nou, daar heb ik een hard hoofd in.

Die rechtszaken tegen Wilders vind ik sowieso onzin trouwens. Maar als ik dat zeg zal het wel weer als PVV-bashen op worden gevat ;-)

GTRene

Bericht door GTRene » 17 nov 2011, 22:59

zijn het diezelfde types als toen dan? hm...

ik denk trouwens dat het meer tegen hen zal werken dan voor hen (Marokanen) natuurlijk zal Wilders er last van hebben, immers dat geneuzel kun je er vaak niet bij gebruiken en tijd consumerende bovendien zal het ook best stress met zich meebrengen lijkt me.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 18 nov 2011, 00:47

Snipe schreef:Wat is dat toch met die PVV'ers? Iedereen die een PVV-idee slecht vindt wordt gelijk gezien als een gevaarlijk links element dat er alleen op uit is om de PVV te bashen.
Omdat je hier in de minderheid bent, op dit wat meer rechts van het midden forum.
Hier loopt al 3 jaar een draadje om eens ongegeneerd anti wilders te zijn: http://www.gummen.org/forum/showthread. ... rt-Wilders" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 18 nov 2011, 07:56

Anyway, alsof DIT kabinet dit heeft veroorzaakt, wat 'n geloel:
http://www.nu.nl/politiek/2671068/natuu ... eleid.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Spijkers op laag water. Nouja, de Volkskrant, ik lees 'm sinds 'n paar maanden bijna dagelijks. Goed om de hersenspinsels van de iets 'socialere'(LOL) kant van Nederland te lezen...

Elise

Bericht door Elise » 18 nov 2011, 14:06

Luco

Bericht door Luco » 18 nov 2011, 14:17

Elise schreef:Iets delen met je vrienden?
Deze Marokkaanse jongen deelt graag met zijn vrienden
Er staat nergens dat Daniel de R een marrokaan is, alleen dat de zes "vriendjes"marrokanen zijn.
Daniel lijkt me niet echt een marrokaanse naam.

Blijft bizar natuurlijk :kotsen:

GTRene

Bericht door GTRene » 18 nov 2011, 15:05

Luco schreef:
Elise schreef:Iets delen met je vrienden?
Deze Marokkaanse jongen deelt graag met zijn vrienden
Er staat nergens dat Daniel de R een marrokaan is, alleen dat de zes "vriendjes"marrokanen zijn.
Daniel lijkt me niet echt een marrokaanse naam.

Blijft bizar natuurlijk :kotsen:
Toch zou je het wel uit het verhaal kunnen ophalen immers allen Marokanen, lees maar eens goed door, tis net een rekensom dat begint bij 7 dan wordt die 1ne expeliciet genoemd en dan die 6 en dan allen (nee niet onze 'allen') :D
Een 17-jarige Utrechtse jongen heeft zijn vriendin het afgelopen voorjaar twee keer aan zijn vrienden aangeboden voor seks. De vrienden maakten daar dankbaar gebruik van. Met zijn zevenen maakten ze zich schuldig aan groepsverkrachting van het 17-jarige meisje.
Het Utrechts Nieuwsblad meldt dat het meisje in mei aangifte deed. Haar vriend Daniel de R. werd vervolgens op 1 juni aangehouden en daarna werden ook de zes meerderjarige jongens, allen van Marokkaanse afkomst, gearresteerd. Zij zitten nu zeker tot februari achter de tralies. Dan vindt de rechtszaak plaats, besloot de rechtbank gister.

Twee van de jongens worden ook verdacht van verkrachting van een ander minderjarig meisje

maar inderdaad erg, heb wel vaker dat soort zaken gehoord groepsverkrachting, niet alleen bij bepaalde groepen doch wel wat vaker.

Tom

Bericht door Tom » 22 nov 2011, 13:31

http://migrationsmap.net/#/" onclick="window.open(this.href);return false;

Rupie

Bericht door Rupie » 22 nov 2011, 14:25

Ik vond de departures ook wel interessant. Zouden meer mensen moeten doen :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 22 nov 2011, 14:34

Ruben schreef:Ik vond de departures ook wel interessant. Zouden meer mensen moeten doen :mrgreen:

Mauro stond er niet bij :bag:

Michel P

Bericht door Michel P » 22 nov 2011, 20:40

RVV schreef:
Ruben schreef:Ik vond de departures ook wel interessant. Zouden meer mensen moeten doen :mrgreen:

Mauro stond er niet bij :bag:
:tooth:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 22 nov 2011, 21:52

http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/ar ... ijst.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
TAAG Angolan Airlines wordt nu toegestaan op de EU te vliegen met twee moderne vliegtuigen van het type B-777-300; de luchtvaartmaatschappij heeft aangetoond dat zij in staat is deze vliegtuigen veilig te beheren en passend toezicht op de activiteiten uit te oefenen.
Mooi, Mauro kan nu dus veilig naar huis toe. :piraatje:

EG

Bericht door EG » 23 nov 2011, 18:48

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/11/23/com ... htergrond/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ben benieuwd hoe dit weer goedgepraat gaat worden door bepaalde lieden.

Je ziet wel waar de loyaliteit van deze partij is. In ieder geval niet in Nederland, dat is allang duidelijk.

Rupie

Bericht door Rupie » 23 nov 2011, 20:34

Tja, echt een aanwinst de PVV.

PD power

Bericht door PD power » 23 nov 2011, 21:32

Ge mot niet zeuren, moar gewoon betalen...... :mrgreen:

http://www.dumpert.nl/mediabase/1841451 ... alen_.html

Plaats reactie