Maar goed, smaken verschillen gelukkig

Die is echt heul lelijk idd, ik heb intern al aangekaart dat daar een fraaier alternatief voor moet komen. Ik denk dat ik dezer er binnenkort uit protest maar vast ff haal...JP schreef:Jammer alleen van die witte opvallende Autoblog-stickert
Handige app om bij te kunnen houden zo, ik doe het al een tijd gewoon met ltr`s en km`s opslaan in m`n notitie`s en zelf uitrekenen, zal die app ook eens downloaden!
Ik denk het niet. Wij hebben een volledig standaard Cooper, en het verbruik varieert ook tussen de 1 op 10 (stad, winter) en 1 op 12 (snelweg met zo'n 120-130). Op langere stukken op hogere snelheid (zeg 140-150) is mijn E36 M3 zuinigerZjeraaar schreef:MartijnGizmo schreef:Dat verbruik hou ik trouwens bij met de app "Accu Fuel" op m'n iPhone, alleen na het tanken ff de kilometerstand en getankte hoeveelheid ingeven. De gegevens tot nog toe:
Handige app om bij te kunnen houden zo, ik doe het al een tijd gewoon met ltr`s en km`s opslaan in m`n notitie`s en zelf uitrekenen, zal die app ook eens downloaden!
Als ik het verbruik zo bekijk niet heel erg zuinig of wel? Je rijd er waarschijnlijk wat sportiever mee maar zo gemiddeld kom ik uit rond de 1 op 11? Ik ken mensen die dat met hun Cooper S halen.. inlaat/uitlaat mods die veel verschil maken misschien?
Na verlagen + luchtfilter werd ie iets zuiniger, en na het chippen ook. Lichtere/smallere wielen zullen nu ook nog wel een beetje helpen... De onzuinige ritten in de grafiek zijn met binnendoor-gesjees, met de uitschieters naar boven tijdens foto-/filmopnames. Met 130-135 op de cruisecontrol (126 GPS) richting Randstad is nu 8,0l/100km, 1 op 12,5 dus. Een Cooper S is mede dankzij z'n 6-bak vergelijkbaar bij rustig rijden...Zjeraaar schreef:inlaat/uitlaat mods die veel verschil maken misschien?
Inderdaad. Die Olympus Pen cameratjes kunnen hele mooie foto's makenMartijnGizmo schreef:Ja hoor, dat had prima gekund daarmee!
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, EricYellow, jos_br, KoenM en 11 gasten