Noble heeft M12 en M400 rechten verkocht ivm komst M15

Van keiharde Radicals tot zachte ronde Aston Martins, dit is het forum voor Engelse automobielen.
Plaats reactie
Dennis Cavallino

Noble heeft M12 en M400 rechten verkocht ivm komst M15

Bericht door Dennis Cavallino » 10 mar 2007, 12:13

Noble pair sold in bid to beat Porsche

British supercar maker Noble has sold the rights to its M12 and M400 models. The storming two-seaters will now be built in Ohio, US, by 1g Racing. Under the agreement, the cars will be given new names and undergo minor modifications before being launched on 15 July. But the Leicestershire brand has confirmed it will continue to supply parts to existing owners worldwide. Noble has freed up capacity to concentrate on its Porsche 911-rivalling M15.

[img:450:299]http://es.motorfull.com/wp-content/uplo ... _m15_3.jpg[/img]

GTRene

Bericht door GTRene » 10 mar 2007, 14:01

Tja die Lee verkoopt net zo makkelijk alles en gaat lekker door met wat ie wil, zo was ie al mede grondlegger voor de Ultima en volgens mij ook nog de auto voor Klaas zwart?? die euhm...owja Ascari man? of haal ik nu dingen door elkaar :lol: anyway Lee heeft al aardig wat leuks op de wereld gezet.
GTRene

filip Dehond

Bericht door filip Dehond » 10 mar 2007, 18:30

de laatste keer ik de M15 zag was op FOS in Goodwood
toen stond Lee iets verder aan de nieuwe GT3 en turbo porsches ..
maar veel porsche rivalling was er toen nog niet aan ..

het was wel nog niet de final version ..

vooral langs achter viel ie tegen ..

Joop

Bericht door Joop » 10 mar 2007, 21:57

GTRene schreef:Tja die Lee verkoopt net zo makkelijk alles en gaat lekker door met wat ie wil, zo was ie al mede grondlegger voor de Ultima en volgens mij ook nog de auto voor Klaas zwart?? die euhm...owja Ascari man? of haal ik nu dingen door elkaar :lol: anyway Lee heeft al aardig wat leuks op de wereld gezet.
GTRene
... geloof dat Lee heeft meegeholpen bij de ontwikkeling van de Ascari...

Ach, laat hem maar lekker door gaan z'n eigen kop te volgen. Zo komen er tenminste ook van die lekker compromisloze auto's op de weg.

Plaats reactie