Oliekoeler leidingen C20LET
- InjectTheVenom
Oliekoeler leidingen C20LET
Heb op een paar Opel forums al een draadje lopen maar voor het geval hier ook mensen zitten met in ieder geval connecties, ik ben op zoek naar de 2 leidingen die vanaf de oliefilter adapter naar de oliekoeler achter de voorbumper van een Calibra lopen.
Geen nieuwe maar gebruikte omdat ik alleen de aansluitpunten op de filter adapter nodig heb zodat er 2 voor een Setrab koeler op maat gemaakt kunnen worden.
Geen nieuwe maar gebruikte omdat ik alleen de aansluitpunten op de filter adapter nodig heb zodat er 2 voor een Setrab koeler op maat gemaakt kunnen worden.
-
Re: Oliekoeler leidingen C20LET
Er staan toch genoeg Kadett of Astra GSI's op de sloop met een c20ne of c20xe met oliekoeler?
Idem voor de Vectra's en Calibra's.
Wat zoek je eigenlijk, de bouten die in de oliethermostaat gaan bij je oliefilter?
Of juist de verbindingstukken waar de bouten ingaan?
Idem voor de Vectra's en Calibra's.
Wat zoek je eigenlijk, de bouten die in de oliethermostaat gaan bij je oliefilter?
Of juist de verbindingstukken waar de bouten ingaan?
- Niall
Heb je de Bedo in Waalre al geprobeerd, is zo een beetje de grootste opelsloper in Nederland. Kent wel zijn prijzen de o.......r
- InjectTheVenom
Bij gebrek aan vervoersmogelijkheid ben ik helaas niet in de gelegenheid naar de plaatselijke slopen te gaan die trouwens steeds minder van het oudere spul hebben staan, daarom ben ik genoodzaakt via internet te zoeken
Ik zoek inderdaad de verbindingsstukken waar de bouten in gaan (en waar de slang in gekneld zit). Bedo heb ik in het verleden een paar keer gebeld maar die kennen inderdaad hun prijzen, voor iets wat ik alleen nodig heb om een keer te laten zien en daarna eigenlijk meteen weer weg kan kieperen wil ik niet de hoofdprijs hoeven betalen.

Ik zoek inderdaad de verbindingsstukken waar de bouten in gaan (en waar de slang in gekneld zit). Bedo heb ik in het verleden een paar keer gebeld maar die kennen inderdaad hun prijzen, voor iets wat ik alleen nodig heb om een keer te laten zien en daarna eigenlijk meteen weer weg kan kieperen wil ik niet de hoofdprijs hoeven betalen.
-
als je de maat van de banjo bout weet die in het oliefilterhuis gaan kan een hydroliek boer de slangen toch zo op maat maken
- InjectTheVenom
Zou ik daarom dan ook een paar losse banjo bouten moeten hebben om die hydrauliek boer te kunnen laten zien wat hij voor me moet makenarjanvanessen schreef:als je de maat van de banjo bout weet die in het oliefilterhuis gaan kan een hydroliek boer de slangen toch zo op maat maken

-
type met banjo bouten op oliefilterhuis , m16
type met gebogen pijpjes en wartel op oliefilterhuis , m18
maar hang me er niet aan op
- InjectTheVenom
Ik tref 2 banjobouten aan die overgaan in 2 gebogen pijpjes en ongeveer zo'n uitgetrokken Z vorm hebben:arjanvanessen schreef:type met banjo bouten op oliefilterhuis , m16
_/¯
- InjectTheVenom
4 lokale slopen af gebeld maar er is zo veel vraag naar xe/lets dat niemand wat heeft laat staan dat ze überhaupt nog ouder Opel spul hebben staan
... dat kan nog leuk worden.

- Niall
Probeer hier eens: http://www.mathijssentechnics.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; volgens de opel kenners een hele goeie.
- InjectTheVenom
De aansluitkit op hun site is opzich interessant maar dan zal ik nog op zoek moeten naar passende aansluitstukken voor de Setrab koeler, en om nou een gedeelte van €70 euro weg te moeten gooien is ook weer zo zonde
... in ieder geval bedankt voor de tip!

-
Heb je nou nog niets?
Ik heb wel een koeler met leidingen liggen.
Weet alleen niet meer van welk C20** blok ie af komt.
Ik heb wel een koeler met leidingen liggen.
Weet alleen niet meer van welk C20** blok ie af komt.
- InjectTheVenom
Nee helaas
Heb je daar ook een foto van?

-
Heb ik. Wat is je mailadres?
-
niet lullig bedoelt , maar hoe moeilijk is het dan om ze op te meten ? , voorkom je gelijk giswerk want schijnbaar zijn er 2 verschillende uitvoeringenInjectTheVenom schreef:Ik tref 2 banjobouten aan die overgaan in 2 gebogen pijpjes en ongeveer zo'n uitgetrokken Z vorm hebben:arjanvanessen schreef:type met banjo bouten op oliefilterhuis , m16
_/¯
1 met wartels
1 met banjo bouten , dus wat jij aantreft , dat zou dan hoogstwaarschijnlijk m16 moeten zijn
- InjectTheVenom
Moeilijk als in niet mogelijk omdat de auto momenteel bij de plaatwerker staat, en hoogst waarschijnlijk kan ik niet zo veel mee als het bij montage ineens blijkt te verschillen vandaar dat ik liever 100% zekerheid wil hebben 

-
kun je dan niet beter op chassisnr van je auto gewoon 1 of 2 nieuwe banjo bouten bestellen ? , dan heb je de maat ook
of toch effe langs de spuiter , bakkie eronder , effe bout eruit ,2e persoon die effe de gaatjes dichthoud is mischien handig , nameten , bout er weer in , en weet je 100% zeker dat je later niet voor verrassingen komt te staan
of toch effe langs de spuiter , bakkie eronder , effe bout eruit ,2e persoon die effe de gaatjes dichthoud is mischien handig , nameten , bout er weer in , en weet je 100% zeker dat je later niet voor verrassingen komt te staan