Als hij nog ingepakt was stond hij waarschijnlijk nog met transport blokken er tussen, dus hoger dan standaard hoogte.GTRene schreef:staat er zo mooi bij Dre, mooi zo de band/wielkasten, zag gisteren een splinternieuwe nog half in het plastic zeg maar en standaard hoogte....das dus niet zo mooi, vooral bij een witte valt dat op.
BMW 1 Serie M Coupé
-
Thijs-v-d-H
Re: BMW 1 Serie M Coupé
- GTRene
klopt dat heb ik ook nog even bedacht toen ik daar stond, immers de van transport sticker e.d. en plastic om stoelen enz zaten er nog op en leek een tikkie hoger dan ik kende zo van foto's...dus zou maar zo kunnenThijs-v-d-H schreef:Als hij nog ingepakt was stond hij waarschijnlijk nog met transport blokken er tussen, dus hoger dan standaard hoogte.GTRene schreef:staat er zo mooi bij Dre, mooi zo de band/wielkasten, zag gisteren een splinternieuwe nog half in het plastic zeg maar en standaard hoogte....das dus niet zo mooi, vooral bij een witte valt dat op.
wist alleen niet dat ie met die transport dingen dan ook wat hoger gaat staan.
-
Thijs-v-d-H
Dat is juist het doel van die blokken, verhogen van de neus zodat hij zonder schades vrachtwagentrailers etc op en af kan.GTRene schreef:klopt dat heb ik ook nog even bedacht toen ik daar stond, immers de van transport sticker e.d. en plastic om stoelen enz zaten er nog op en leek een tikkie hoger dan ik kende zo van foto's...dus zou maar zo kunnenThijs-v-d-H schreef:Als hij nog ingepakt was stond hij waarschijnlijk nog met transport blokken er tussen, dus hoger dan standaard hoogte.GTRene schreef:staat er zo mooi bij Dre, mooi zo de band/wielkasten, zag gisteren een splinternieuwe nog half in het plastic zeg maar en standaard hoogte....das dus niet zo mooi, vooral bij een witte valt dat op.
wist alleen niet dat ie met die transport dingen dan ook wat hoger gaat staan.
- GTRene
ooow, ik dacht gewoon een kortere veerweg geven en dus bijna vast zetten zeg maar
dan zal het dat vast zijn, tenminste het voiel behoorlijk op voor zo'n auto
dan zal het dat vast zijn, tenminste het voiel behoorlijk op voor zo'n auto
-
OnlineDownforce Hans
Toevallig valt mijn oog er op maar hebben we het nu al over de stootblokken tussen de veren van zo`n Kliko.......moet niet gekker worden........en Romo maar met zijn peen spelen.........hahaha..trouwens ben je al geslaagd bij seats en sofa`s voor een leuk stoeltje in dat hok......Roompot? 
-
OnlineDownforce Hans
Tjeemig Romo, reageer eens.............of zit jij je arm nog te trainen.......... :strong: .......maar dan anders......
- Sperdy
Downforce Hans schreef:Toevallig valt mijn oog er op maar hebben we het nu al over de stootblokken tussen de veren van zo`n Kliko.......moet niet gekker worden........en Romo maar met zijn peen spelen.........hahaha..trouwens ben je al geslaagd bij seats en sofa`s voor een leuk stoeltje in dat hok......Roompot?
Kweenie, maar volgens mij is Hans niet dé man voor het 1M zwijntje
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Gelukkig.....................laten we het exclusief houden..................
Anyway; die stoelen vind ik gaaf..............maar geen €2300 gaaf............
Anyway; die stoelen vind ik gaaf..............maar geen €2300 gaaf............
- Sperdy
Ac Schnitzer1M
[YouTube]http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=XCbvYx0fBHM[/YouTube]
Uitlaatgeluid herken ik. Had ik precies zo. Dat is een lekkere dreun (maar dan x 2 ) bij 120 kmh. Spoilerwerk is té lelijk voor woorden. Software is dikke prima. Ik schat 8k voor software, auspoef en snelheidsmeter.
[YouTube]http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=XCbvYx0fBHM[/YouTube]
Uitlaatgeluid herken ik. Had ik precies zo. Dat is een lekkere dreun (maar dan x 2 ) bij 120 kmh. Spoilerwerk is té lelijk voor woorden. Software is dikke prima. Ik schat 8k voor software, auspoef en snelheidsmeter.
- Leen
BBS CH nu gespoten in Sebring Grau

-
Andre
De Beier heeft een nieuwe witte 1M coupe binnen gekregen. Wie pakt die parel:)
Was gisteren even op circuit zandvoort met de 1M. Heerlijk gestuurd. 1.59 gereden.
Was gisteren even op circuit zandvoort met de 1M. Heerlijk gestuurd. 1.59 gereden.
-
Thijs-v-d-H
Hier bij de Fonkert gisteren een zwarte binnen gekregen. De keuze is reuzeAndre schreef:De Beier heeft een nieuwe witte 1M coupe binnen gekregen. Wie pakt die parel:)
- RVV
Als de hype maar niet over is 
-
Thijs-v-d-H
Een ding is zeker, welke drie van de kleuren je ook wilt rijden het kan binnen een week als het moet.RVV schreef:Als de hype maar niet over is
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Jesus bijna 300 pagina's verder en jullie lullen nog over dat hok.... 
- RVV
Hebben jullie alle 3 kleuren op voorraad?Thijs-v-d-H schreef:Een ding is zeker, welke drie van de kleuren je ook wilt rijden het kan binnen een week als het moet.RVV schreef:Als de hype maar niet over is
- Erik K.
Staat hier in Alkmaar een hagelnieuwe oranje 
- Petrolhead Tom
Ik begin zo langzamerhand te geloven dat hij ernstig opgeblazen is en dat de hele productie misschien wel uitverkocht is maar dan niet aan klanten die hem besteld hebben maar aan de dealers.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ja, idd! Je zult als simpele ziel maar hemel en aarde bewogen hebben om er 1 (zo snel mogelijk) te "mogen" kopen tegen de hoofdprijs...
Nu gewoon op te halen tegen normale marges en inruilprijzen waarschijnlijk.
Nu gewoon op te halen tegen normale marges en inruilprijzen waarschijnlijk.
- Erik K.
Klopt Tom, dat was al vrij snel bekend dat hij uitverkocht was....aan de dealersPetrolhead Tom schreef:Ik begin zo langzamerhand te geloven dat hij ernstig opgeblazen is en dat de hele productie misschien wel uitverkocht is maar dan niet aan klanten die hem besteld hebben maar aan de dealers.
- RVV
Ja wel grappig hoe BMW.nl het gevoel van schaarste wist te creeëren. Nu of nooit, alles uitverkocht.. wees er bij.. alleen toegewezen aan.. blablala..
Ik mis nog een paar kreten..
UITVERKOOP, DE LAATSTE RESTANTEN, OPRUIMPRIJZEN

Ik mis nog een paar kreten..
UITVERKOOP, DE LAATSTE RESTANTEN, OPRUIMPRIJZEN
-
Andre
Als de amerikanen wisten dat wij hier nog een aantal op voorraad hebben dan slaan ze mekaar de koppen in om ze op te halen.
De hype is for from over.
Alleen dit land gaat gebukt onder de co2 tax en maakt leuke auto s vrij duur.
Na een half jaar 1M rijden kan ik stellen dat ik me nog steeds niet verveel met de auto. Zeker met dit weer is het gewoon een smile van oor tot oor op de weg. De GT3 die ik had was in alles beter behalve op de openbare weg en achteraf wegjes daar komt de 1M echt tot leven en kan je je eigen rally stage gaan rijden. Heerlijk en daarna gewoon in alle comfort weer naar huis rijden met airco en radio aan en thuis de filmpjes kijken.
De auto verdient het niet om er tegen aan te schoppen, want het is op dit moment gewoon een van de grootste entertainers die er te koop is.
BMW nederland heeft 1 ding verkeerd gedaan. Ze hadden hem niet full option moeten aanbieden. Maar gewoon scherp in de markt zetten en laat de mensen zelf de opties maar kiezen.
Rico onze turbo basher.
Je hebt ook van die gasten die zeggen in de kroeg jesus wat een lelijk wijf maar uiteindelijk zitten ze er thuis mee voor de openhaard met haar tepels te spelen.
De hype is for from over.
Alleen dit land gaat gebukt onder de co2 tax en maakt leuke auto s vrij duur.
Na een half jaar 1M rijden kan ik stellen dat ik me nog steeds niet verveel met de auto. Zeker met dit weer is het gewoon een smile van oor tot oor op de weg. De GT3 die ik had was in alles beter behalve op de openbare weg en achteraf wegjes daar komt de 1M echt tot leven en kan je je eigen rally stage gaan rijden. Heerlijk en daarna gewoon in alle comfort weer naar huis rijden met airco en radio aan en thuis de filmpjes kijken.
De auto verdient het niet om er tegen aan te schoppen, want het is op dit moment gewoon een van de grootste entertainers die er te koop is.
BMW nederland heeft 1 ding verkeerd gedaan. Ze hadden hem niet full option moeten aanbieden. Maar gewoon scherp in de markt zetten en laat de mensen zelf de opties maar kiezen.
Rico onze turbo basher.
Je hebt ook van die gasten die zeggen in de kroeg jesus wat een lelijk wijf maar uiteindelijk zitten ze er thuis mee voor de openhaard met haar tepels te spelen.
- RVV
Maargoed ik heb het in deze over BMW Nederland, hoe zij de 1M in de markt hebben gezet in Nederland. Dat staat verder ook los van de feitelijke kwaliteiten van de auto. Maar hoe je het went of keert de prijsdiscussie is er op DF geweest. Net als het feit dat BMW NL hem beslist full options wilde aanbieden. In theorie had die "kaal" voor rond de 65K kunnen worden aangeboden. Maar nee BMW Nederland zag de 1M als melkkoe waar de liefhebbers grif voor wilde (moest) betalen..
Hele rekensommen zijn hier geplaatst over wat die auto nou echt mag kosten in plaats van moet kosten volgens BMW NL.
Mijn sarcasme slaat ook BMW Nederland die dacht met hun zelf gecreeeërde hype "alle modellen zijn al uitverkocht" de koper te "dwingen" om maar 85K uit te geven voor de 1M. Ik denk gewoon dat BMW zijn hand heeft overspeeld. Die 1M's die nu te koop staan, gaan heel moeilijk verkocht worden. De early adopters hebben er al eentje.. nu moet de auto de "minder" DF/BMW minded koper voor zich zien te winnen..
En dan zit die 85K die hij moet kosten niet mee.
Hele rekensommen zijn hier geplaatst over wat die auto nou echt mag kosten in plaats van moet kosten volgens BMW NL.
Mijn sarcasme slaat ook BMW Nederland die dacht met hun zelf gecreeeërde hype "alle modellen zijn al uitverkocht" de koper te "dwingen" om maar 85K uit te geven voor de 1M. Ik denk gewoon dat BMW zijn hand heeft overspeeld. Die 1M's die nu te koop staan, gaan heel moeilijk verkocht worden. De early adopters hebben er al eentje.. nu moet de auto de "minder" DF/BMW minded koper voor zich zien te winnen..
En dan zit die 85K die hij moet kosten niet mee.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Maar dat is toch JOUW probleem niet Rico?RVV schreef: En dan zit die 85K die hij moet kosten niet mee.
Jouw probleem was met de 1M in de basis een samengeraapt zooitje onderdelen bij BMW AG weggehaald inmekaar flansen en als '///M' verkopen , inclusief de N54 TURBOMOTOR. Dát was jouw initiele probleem. Dat ie dan minstens zo goed/snel en driftbaar bleek dan de veel duurdere M3 V8 was natuurlijk ook niet leuk. Dus gooiden 'we' het maar op de NEDERLANDSE prijs die inderdaad erg hoog is tov de omringende landen, mee eens.