We schrijven rond een uurtje op 7:30. Markk staat rustig op, maakt koffie + ontbijtje om vervolgens rond 8:30 te vertrekken richting Eindhoven. Want hij heeft daar met goede vriend Thom afgesproken in het Novohotel om 10.00. Lekker ritje, A12 stond wat vol maar die ruime A2 richting Den Bosch waar je legaal 130 mag is prima te doen met 170 op de cruise-control. De 6-cylinder van de 130i knort er dan rustig en met volle tevredenheid op los. Alsof ie zegt, heerlijk, daar ben ik voor gemaakt ipv dat geile file rijden zeg maar.
10.00 bakkie koffie gedaan in Hotel en gewacht op Thom. Om vervolgens zijn auto in Veldhoven neer te zetten en gezellig binnendoor naar de Nordschleife te rijden. Eerst stukkie Maastricht en dan direct binnendoor richting Monschau. Heerlijk zonnig weertje en rond 12.00 even heerlijk ergens in de buitenlucht een broodje gegeten. Vanaf Monschau binnendoor naar de ring alwaar het erg leeg was. Hmmm hier zou toch een DF dagje georganiseerd zijn, en hier zou ik toch leuke foto's gaan maken. Hmmm, die droom was snel voorbij na een kort telefoontje naar Rico want die leerde mij dat de ring gesloten was en de DF dag was afgelast. Vanwege ijs op de baan. WTF, de Eifel lag er nog nooit zo mooi bij. Heerlijk helder weer, echt een fantastische herfst/winterdag.
Maar goed, de helft van de lol hadden we al gehad. Lekker beetje binnendoor de Eifel crossen met een goede vriend van me die ik veel te lang niet had gesproken. Maar ja, geen foto's maken dus wat nu. Nou daar waren we het snel over eens. Dan maar via de Ardennen terug, daar licht tenslotte nog een leuk circuit (Spa Franchorchamp

Maar goed, driekwart van de lol hadden we al gehad. Heerlijk door de Eifel / Ardennen gecrossed en twee bekende Europeese circuits gezien. Was best gezellig zo'n dagje rijden zeg maar.
Daar na ging het bergafwaards. File bij Luik (maar wel genoten van "het meisje met de lolly" dat naast ons stond

Maar toch heerlijke dag gehad. Lekker stukje gereden, mooi weer, mooie omgeving, goed gezelschap. Helemaal top. Dat zouden meer mensen moeten doen ! Thanx Thom.
Maar eh, waar waren jullie nou ? Geen ijs te bekennen en een mooiere dag had er niet kunnen zijn rond dit tijdstip...
Mark.